Usunięte

...

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (4)

  • Bajkopisarz 04.04.2021
    „się.
    – Aż skończy.
    – No tak, to wszystko wyjaśnia. – Nieznajomy zamyślił się i dodał po chwili. – Jak myślisz, kiedy to „skończy” się”
    3 x się
    „Oboje wpatrywali się”
    Obaj – jeśli to dwóch facetów
    „na powrót wszedł izby,”
    Wszedł do
    „Kiedy już oboje otrzymali”
    Obaj
    „się do głupich rzeczy, Rolandzie! Odejść!
    Roland ukłonił się i odszedł. Nie zwlekając, zaopatrzył się”
    3 x się.

    Brakuje mi dopowiedzenia, jaka relacja łączy Rolanda z Chmielem, bo jest tutaj niejednoznaczna. Czy to najlepsi kumple, czy bardzo formalnie pan-sługa, czy może jeden drugiemu coś zawdzięcza. Czemu mi to potrzebne? Żeby lepiej przyswoić sobie tę ich dziwaczną poufałość.
    Druga rzecz – czy ta opowieść ma jakikolwiek związek z tym co było opisane w „Ślimak i jego rycerz” czy nie trzeba wysilać pamięci, żeby sobie przypomnieć co do czego może pasować?
    Poza tym niezłe, luzackie i zabawne ?
  • natdem1998 04.04.2021
    Cześć! Cieszę się, że zajrzałeś. :) Ich relacja to formalne pan-sługa, ale mogę coś dopisać w tekście. ;) Nie, ta opowieść nie ma związku z tym, co było pisane w "Ślimaku i jego rycerzu". Oprócz tego, że mamy starego dobrego ślimaka Kaźmierza oraz Rolanda, który w tej wersji został fajtłapowatym wojem. :D Wszystko inne będzie nowe. ;) Tak więc nie musisz wysilać pamięci. :D Bardzo się cieszę, że Ci się podoba!
    Pozdrawiam serdecznie!
  • Bajkopisarz 04.04.2021
    natdem1998 - ten lekko (a czasem mocno) absurdalny styl Twoich opowiadań zwyczajnie bardzo mi podchodzi :) Proszę więc nie ustawać w wysiłkach.
  • natdem1998 04.04.2021
    Bajkopisarz Dziękuję za miłe słowa! :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania