Pani bankierowa

Młodej żonie bankiera z Grudziądza

zapachniała raz żądza pieniądza.

Szybko się chciała dorobić,

bank męża cwanie obrobić…

„Miękkie widzenie” ma od miesiąca.

Następne częściPani na literę "k"

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (24)

  • betti 02.12.2017
    Rym leży i płacze...
  • Zaciekawiony 02.12.2017
    W pierwszych czterech wersach rym jest dokładny, może w ostatnim nie do końca, ale jeszcze akceptowalnie.
  • betti 02.12.2017
    Zaciekawiony za dokładny i jeszcze częstochowski; dorobić - obrobić.
  • Anonim 02.12.2017
    Zaciekawiony Potwierdzam ;-)
  • Zdzisław B. 02.12.2017
    Betti, wpierw trzeba wiedzieć, o czym się pisze. Limeryki tym się charakteryzują, że mają dokładne rymy, nawet gramatycznie, ale są dopuszczalne fonetyczne.
  • Zdzisław B. 02.12.2017
    Zaciekawiony i Artbook - tak. Pzdr. :)
  • betti 02.12.2017
    Zdzisław B. sorry, ale nie dopatrzyłam się limeryku. Myślałam, ze ''to'' musi być śmieszne, żartobliwe i na zasadzie absurdu [tzn puenta absurdalna], a tu takie oczywistości, jak z życia.
  • Zdzisław B. 02.12.2017
    betti Na twoje niewidzenie nie pomogę.Nie widzisz śmieszności ani zwrotu w puencie? Twoja strata. Nie będę tłumaczył tego, co każdy inny widzi.
  • Anonim 02.12.2017
    Temat przedni i niestety aktualny. Tak bywa jak piszesz ! ;-) Treść i forma sprawia, że czyta się ten utwór z lekkością, ale daje do myślenia...

    Podoba mi się przekaz ! Pozdrawiam :-) Tak poza tym, piąteczka !
  • Zdzisław B. 02.12.2017
    Kurde, nawet silną inwersją w pierwszym wersie nie zaskoczyłem ;) Pozdrawiam :)
  • Anonim 02.12.2017
    Zdzisław B. Dobre ;-D
  • Zdzisław B. 02.12.2017
    Artbook PS. Silną inwersję w pierwszym wersie zmieniłem, kosztem przeskoku średniówki. Za bardzo poprzednia wersja była "nie po polskiemu" ;)
  • Anonim 02.12.2017
    Zdzisław B. No proszę, muszę przyznać, że to bardzo dobry zabieg. Rzeczywiście jest lepiej :-)
  • Pasja 02.12.2017
    Kobiety zawsze mają marzenia.
    Mąż widocznie nie zrozumiał.
    Ona pewnie obmyśla następny skok, bo takie miękkie widzenie nasuwa myślenie.
    Pozdrawiam serdecznie 5:)
  • Zdzisław B. 02.12.2017
    To jest myśl, Pasjo! Przemyślę kontynuację... zwłaszcza że w Grudziądzu jest znane więzienie dla kobiet, więc mężulko nie ma daleko... ;)
    Pozdrawiam również ;)
  • Pan Buczybór 02.12.2017
    No, kolejny fajny limeryk. Raz byłem w Grudziądzu przejazdem i tak przez szybę nic ciekawego. Znaczy, fajny wierszyk i w ogóle
  • Zdzisław B. 02.12.2017
    Przez szybę nic ciekawego, gdyż przejazd nie jest przez Stare Miasto. A tam - wspaniałe spichrze, cytadela, forty, odbudowany donżon Klimek na Górze Zamkowej i insze inszości. Trzeba pieszo, nie z auta... Pzdr.
  • Zdzisław B. 02.12.2017
    PS. ... i najlepsze solankowe wody termalne w Europie, o czym mało kto wie. Dopiero od kilkunastu lat działa tężnia pod piramidą, baseny i budynki rozbudowywane. Brak jeszcze hoteli, na razie wycieczki autokarowe przyjeżdżają na na kilka godziny inhalacji - prywatnie i ze skierowania lekarskiego. Powstaną hotele, uzdrowisko znane będzie.
  • riggs 03.12.2017
    Zdzisławie, jak coś walniesz to z grubej rury. Piąteczka z wielkim uśmiechem
  • Zdzisław B. 03.12.2017
    Riggsie, znasz trochę tamtejsze klimaty miejscowe. Wiesz więc, że ew. bankier nie ma daleko na miękkie widzenia ;)
  • riggs 03.12.2017
    Zdzisław B. I owszem haha
  • riggs 03.12.2017
    W Astorii ostatnio miała wieczorek moja koleżanka tak poza tematem.
  • Zdzisław B. 03.12.2017
    ... a to wiem o wieczorku. Tyle że nie mogłem przyjść.Nie zawsze człek ma wolne. Może następnym razem?
  • riggs 03.12.2017
    Zdzisław B. Też nie mogłem ale na fb publikuję , żeby poznali osobę. Wartościowa

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania