Parę informacji.

Informacje:

Nie wiem skąd wśród was wzięło się przekonanie ,że jestem kobietą ale tak nie jest. Drodzy "komentatorzy" proszę o pisanie komentarzy ,które mają jakiś cel. Takimi tekstami jak da się zauważyć pod moimi nowszymi utworami pokazujecie tylko ,że nie jesteście ludźmi na poziomie a jedynie szukacie bezcelowej zaczepki. Pozdrawiam Rivet.

Średnia ocena: 1.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (15)

  • Nuncjusz 07.10.2016
    Mylisz się
    Po co publikujesz? Dla pochwał czy dla rzetelnej krytyki? Zastanów się nad tym.
  • Rivet 07.10.2016
    Drogi nuncjuszu. Nie chodziło mi o to ,żeby mnie nie krytykować wogóle tylko żeby krytyka była przemyślana.
  • Szalokapel 07.10.2016
    Rivet, w ogóle*
  • Grubas 07.10.2016
    Szanuję ludzi, którzy zasługują na pochwały, i głośno mówią swoje zdanie. Ale jeszcze bardziej szanuję takich ludzi, którzy potrafią wziąć krytykę na klatę (oczywiście uzasadnioną krytykę).
  • Rivet 07.10.2016
    Zupełnie się z tym zgadzam. Lubię konstruktywną krytykę bo jest to najlepszy sposób na poprawę swoich tekstów.
  • byk 07.10.2016
    Powiem tak: zaglądając w Twoje teksty, szanowny autorze, nie dziwię się, że brak konstruktywnej krytyki. Robisz podstawowe błędy i nikt nie chcę Cię urazić druzgocącym komentarzem.
  • Nieidealna 07.10.2016
    A ti ti bycku jeden :)
  • Rivet 07.10.2016
    Przykro mi byk jednakże podstawą dobrej krytyki jest jej uzasadnienie. Przyjmuje do wiadomości jedynie konstruktywną i przemyślaną krytykę. Komentarze jej nie posiadające nie są i nie będą przeze mnie brane pod uwage jako wartościowe. Pozdrawiam Rivet.
  • Szalokapel 07.10.2016
    Rivet, komentarz Byka jest niezwykle wartościowy. Przeczytaj go kilka razy i wyłap sens Jego/Jej wypowiedzi. :)
  • Szalokapel 07.10.2016
    Hmm, coś wyczuwam, że pisząc tę informację miałeś na myśli również mnie. W każdym razie, Opowi to naprawdę świetna strona. Myślę, że krytykę już dostałeś, z wytłumaczeniem, jednakże polecam dokładniej przeanalizować jej treść. Nawiązując do pierwszego zdania Twojej wypowiedzi, w internecie każdy jest anonimowy, nic o Tobie nie wiemy. Jeżeli chcesz unikać mylenia Twojej płci to polecam ustawić sobie w ustawieniach, by wyświetlało, że jesteś mężczyzną. Teraz mogę wyjść na czepialską, ale fakt iż zasugerowałeś, że Nasze komentarze nie mają celu jest chamski, większość piszących tu osób zostawia swoją opinię, napisaną szczerze i w każdym sensownym komentarzu zawiera jakąś informację dla Ciebie. Bezcelową zaczepką nie można nazwać chęci dania Ci pomocy. Nikt nie chce z Tobą walczyć. Gwarantuję Ci, że na tej stronie jest masa wartościowych osób, powinieneś nieco zmienić swój punkt widzenia, a na pewno je dostrzeżesz. Tym kończę swoją wypowiedź. Pozdrawiam.
  • Rivet 07.10.2016
    Droga szalokapel pisząc tą informację nie miałem na myśli ciebie. Niestety nie zgodze się z twoją wypowiedzią na temat sensu komentarzy, zanim kolejny raz odpowiesz na jaką kolwiek tego typu informację przeczytaj wszystkie komentarze i wyłap te ,które są bezcelowe i głupie. Bez urazy pozdrawiam Rivet
  • Rivet 07.10.2016
    Aha jeszcze zapomniałem dodać ,iż nie stwierdziłem ,że wszystkie komentarze są bezcelowe. Pragnę dodać iż popierałem dotychczas twoje komentarze ponieważ te akurat wyjaśniały co konkretnie jest źle oraz cenne rady. Ale przykładów bezsensownych komentarzy nie trzeba daleko szukać a jeżeli zamierzasz się z tym sprzeczać polecam przeczytać ten na temat pracy w Cernie
  • Szalokapel 07.10.2016
    Drogi Rivet, to strona literacka. Są tutaj trolle oraz osoby uprzykrzające Nam życie, tego zmienić nie możemy. Polecam, byś zajął się komentarzami wartościowymi, a nie przeżywasz bzdury wypisane przez trolle czy tym podobne.
  • byk 07.10.2016
    Proszę bardzo. Pierwsza cenna wskazówka: znaki interpunkcyjne przyklejamy do słów.
  • Szalokapel 07.10.2016
    Dokładnie.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania