"Pasja"

Pasja to chyba jedna z nielicznych miłości, gdzie Twoje uczucia są zawsze odwzajemniane,nie patrzy na Twój wygląd,chcę, tylko, i aż oddania,pielęgnowania codziennie, i żebyś nigdy jej nie opuścił. Przy tym rodzaju miłości nie zaznasz poniżenia, ani odtrącenia, ta miłość uskrzydla, motywuje, sprawia,że stajesz się lepszym człowiekiem. Wielu osób już chyba przekonało się, że pasja pomoże Ci wyjść z depresji, a przede wszystkim nigdy do niej nie doprowadzi. Być może ktoś stwierdzi, że do siebie nie pasujecie, a może jednak pózniej przyzna, że razem Wam do twarzy, jednak to nie istotne bo Wy Wiecie, że Jesteście dla siebie stworzeni, lecz Wiecie również, że nic nie zastąpi bliskości drugiego człowieka, nie zastąpi Ci tej pustki (nie jest w stanie), chociaż dzięki tym pasjom/pasji ta pustka jest być może mniej odczuwalna, nie da Ci też poczucia bezpieczeństwa, nie jest w stanie Ci tego zapewnić, ale być może sprawi, że nie będziesz tak dużo/ długo o tym myślał, być może pomoże okiełznać strach, a może jednak , chociaż przez chwilę da Ci złudne poczucie bezpieczeństwa. W najzimniejszą, i najczarniejszą nie przytulisz się do swojej pasjii, choćby była najpiękniejsza, i najwspanialsza, mimo, że pozwoli Ci na wyrażenie bólu z tego powodu,być może sprawi, że łatwiej Ci będzie znieść tę noc, być może nie zamarzniesz, ale nie poczujesz też ciepła, jakie może dać tylko ta druga osoba. Miłość, która sprawia, że przedmioty martwe, dzięki nam, i wzajemnej miłości, i dopasowaniu ożywają. Z czasem dzięki niej nabierasz wiary w siebie, być może nawet zaczynasz osiągać sukcesy,dzięki niej ludzie inaczej Cię postrzegają (lepiej),, a Ty tylko robisz to co kochasz, i oddajesz się temu z miłością, a że uczucia są odwzajemnione to inna kwestia (ze strony pasji). Nie raz trwacie ze sobą wiele lat aż do śmierci. Dzięki niej masz motywację, żeby wstać z łóżka (nieraz to jedyna motywacja).

 

Cały tekst jest bardzo długi, więc dodałam tyko część tekstu. Nie wiedziałam do jakiej kategorii dodać więc daję do tej.Tekst jest z tamtego roku. Liczę się z różnym komentarzami, również negatywnymi, a tekst mogę w każdej chwilii usunąć, lub edytować, mam jednak nadzieję, że nie będzie aż tak zle.

Średnia ocena: 3.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

    Napisz komentarz

    Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania