...

...

Średnia ocena: 4.2  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • MartynaM 28.12.2021
    Z pierwszego wersu zrobiłabym tytuł, no i trochę pod metaforą można przekazać, żeby nie bylo kawy na ławę.
  • Bożena Joanna 28.12.2021
    Punktem wyjścia jest obraz Caravaggio, dlatego też pozostawię tytuł w obecnym brzmieniu. Dziękuję za przeczytanie i komentarz.
    Pozdrowienia!
  • Jordan Tomczyk 28.12.2021
    Tak właśnie wygląda współczesny świat i pogoń za idealnym wyglądem. Bardzo fajne?
  • Bożena Joanna 28.12.2021
    Dziękuje za trafne spostrzeżenie i komentarz.
    Serdecznie pozdrawiam!
  • Piękny i mądry wiersz. Pozdrawiam 5
  • Bożena Joanna 28.12.2021
    Bardzo dziękuję i serdecznie pozdrawiam!
  • ... do szuflady 28.12.2021
    Bożeno Joanno?
    Jakże smutną jest zastygła twarz Narcyza, wyrażająca tęsknotę do tego, co niemożliwe...
    Czy w ogóle istnieje kanon piękna(?)
    Tak sobie myślę o współczesnej pogoni za idealnością... i do czego ona prowadzi.
    Och, kończę, bo tak mnie 'ciągnie za język' Twój wiersz, że mogłabym jeszcze dłuuugo pisać. 
    Bardzo na tak❗

    Serdeczności
  • Bożena Joanna 28.12.2021
    Nie bywamy dla siebie ideałami, ale narzucony nam model przez media dyktuje dosyć twarde reguły, modny strój, gustowny makijaż i wysportowana sylwetka. Typ urody i piękna ewoluował przez wieki, inny wzór urody w baroku, inny w naszych czasach. Niestety, nie zaspokoimy wszystkich wymogów, bo i czasu brak i pieniędzy. Ale staramy się sprostać w o wiele skromniejszej skali niż telewizja i kolorowe pisma.
    Dziękuję za pochylenie się nad moim wierszem.

    Serdecznie pozdrawiam!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania