xxx

xxxx

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (10)

  • Pobóg Welebor dwa lata temu
    Drzewa rozpoczęły wędrówkę – super, i ten pagórek co nabrał brązu. Ale czy ziemia trzyma na uwięzi? Nie czuję tego za bardzo.
    Pozdrawiam ?
  • Bożena Joanna dwa lata temu
    Korzenie wędrują, ale drzewa trwają na miejscu.
    Dziękuję, że zajrzałeś i za komentarz.
    Pozdrowienia!
  • Dekaos Dondi dwa lata temu
    Bożeno Joanno↔Ładnie opisana istota drzewna. Gdyby mogły widzieć, ciekawie, jakby określiły ludzi.
    W książce "Dzień tryfidów" rośliny chodziły, ale nie było to bezpieczne dla ludzi?↔Pozdrawiam:)
  • Bożena Joanna dwa lata temu
    Przypomina mi się sztuka teatralna "Drzewa umierają stojąc", choćby nie wiem ile wypuściły korzeni pozostaną w tym samym miejscu, jedynie nasiona zapewnią przetrwanie.
    Dziękuję za refleksję i serdecznie pozdrawiam!
  • Pasja dwa lata temu
    Natura pisze swoje scenariusze i znaczy na mapie swoje korzenie. W symbiozie z wiatrem jej drzewa potrafią przetrwać przemijanie.

    Słonecznego wypoczynku
  • Bożena Joanna dwa lata temu
    Świat drzew kryje wiele tajemnic, rozległe korzenie i trwanie na wieki w jednym miejscu za wyjątkiem "fantasy"
    Dziękuję za przeczytanie i komentarz.
    Serdecznie pozdrawiam!
  • Piotrek P. 1988 dwa lata temu
    Klimatyczny i nastrojowy utwór, pomagający przenieść się w wyobraźni na łono natury, gdzie jest pełno różnorodnej roślinności i wspaniałych, niezwykłych, inspirujących oraz pozytywnych wspomnień z niewiarygodnie dobrych czasów.

    ? ? ? ? ?, pozdrawiam ?☺️ ✌️
  • Bożena Joanna dwa lata temu
    Natura potrafi zadziwiać. Dziękuję, że zatrzymałeś się przy tym wierszu.
    Serdecznie pozdrawiam!
  • Szpilka dwa lata temu
    "chcą ogarnąć ruchem przestrzeń
    ziemia ciągle ta sama
    trzyma na uwięzi"

    Bardzo ładna puenta, a wiersz obrazowy ?
  • Bożena Joanna dwa lata temu
    Dziękuję za wizyte i "ładną pointę".
    Pozdrowienia!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania