pętelka

oczy mam

w głębokim poważaniu

słuchaj uważnie

krótkiej historii

 

nikt nie pogoni

nie tak zasmuci

owinięta wokół palca

miła opowiastka

 

aspekt czasownika

w trybie przyspieszonym

wychodzi na urynę

mokre nastąpnięcie

 

ustkami ściśniętymi

człowieku dojrzyj

w psiarskich ciemnościach

wszystko było dostępne

Średnia ocena: 3.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (14)

  • Iwona 02.07.2018
    nie wiem o czym ten wiersz. nie trafia do mnie choć chciałabym zrozumieć.
  • zygula 02.07.2018
    chyba nie musi
  • Canulas 02.07.2018
    Również nie uderza mnie prąd. Prąd jest ważny. Fakt, że nie mam dziś wybitnej dyspozycji ani fizycznej, ani (co wazniejsze) odczuciowo-umysłowej, ale... no nie uderza prąd.
  • Justyska 03.07.2018
    Jestem tu chyba szósty raz, ale nie umiem go zrozumieć. Tak jakby wezwanie do zrozumienia, że wszystko było jak na dłoni, tylko człowiek ślepy. Ale ja w tym tekście też czuję się ślepa.
    Zerkać będę nadal, bo inne Twoje teksty mi podeszły, ale jestem ciekawa tego co chciałaś przekazać. Może pokusisz się o jakieś wyjaśnienie?
    Pozdrawiam
  • zygula 03.07.2018
    zauważyłam, że to co prostsze podchodzi lepiej. nie ukrywam przykrości.
  • zygula 03.07.2018
    tekst jest zlepkiem myśli. mnie i zewnętrza. połączone w jakiś znaleziony sposób, żeby stworzyło całość. sposób oparty tylko na tym, co udało mi się zauważyć. interpretacje różne - moja tylko moja, wasze są wasze. każda piękna. ostatni, który też się nie przyjął, powstał na tej samej zasadzie. w moim odczuciu nic nie było na siłę, nic nie umieszczone przypadkiem. literki i wersy tworzą tu tylko pole do ułożenia puzli. tutaj oczy w głębokim poważaniu, tam czarna płyta. takie sobie małe, dowolne powstanie.
  • Nuncjusz 03.07.2018
    zygula tu może ze dwie osoby rozumieją poezję, więc się nie dziwuj.
  • Nuncjusz 03.07.2018
    To jedna z nich
    http://www.opowi.pl/profil/e-make-i-ka-pololi/
    a druga...
    hmm może kiedyś znajdę ;)
  • Nuncjusz 03.07.2018
    dobra, mam drugą, ale niestety, nieaktywną już od dawna
    http://www.opowi.pl/profil/kawamelisapapierosy/
  • zygula 03.07.2018
    Nuncjusz każdy jakoś rozumie. czasami chodzi tylko o sposób zapisu, komuś może nie odpowiadać. nie warto tylko mówić, że coś jest na siłę, przypadkiem, źle brzmi. jeśli źle brzmi, jak np zbyt duża liczba ć w strofie, czy jednowyrazowe wersy, to moim zdaniem indywidualne. tworzymy dla siebie i dla wąskiego grona, które poczuje.
  • zygula 03.07.2018
    Nuncjusz dziękuję, złapię.
  • Justyska 03.07.2018
    zygula ja w temacie poezji jestem świeża. Twój wiersz mnie zaintrygował i dlatego tyle razy do niego wracałam. Dzięki temu co napisałaś widzę, ze trzeba szerzej spojrzeć. Masz ciekawe podejście do pisania. Nie chciałam sprawić Ci przykrości, raczej się czegoś nauczyć.
    Pozdrowka
  • zygula 03.07.2018
    Justyska absolutnie nie był to atak. chciałam tylko pokazać jak ja to widzę.
  • Justyska 04.07.2018
    zygula nie poczułam się zaatakowana :)
    Pozdrawia

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania