Sprytna teściowa

Pewien matoł co w Unii królował,

nie potrafił nad niczym panować.

Namiętnie odstawiał chałę,

z kumplami wciąż kopał gałę.

No bo partią rządziła ... teściowa.

Średnia ocena: 2.1  Głosów: 21

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (70)

  • Starszy Woźny 24.09.2021
    Pan TUSK to mąż stanu.
    A ty kundelku opłacany kim jesteś?
  • Patriota 24.09.2021
    A kto pozostawił Polskę w ruinie, jeśli nie "pan" Tusk? Ja się pytam, kto?
  • SwanSong 25.09.2021
    Patriota
    Kaczyński. I wciąż rujnuje.
  • laura123 25.09.2021
    Patriota, to lewactwo tak zaklamywalo historię, do tego stopnia, że aż sami uwierzyli w swoje kłamstwa. Wszystko czego dopuściło się PO przypisują PiS.
    To się chyba nazywa wyparcie prawdy.
  • SwanSong 25.09.2021
    laura123
    Jedna strona drugą stronę nie przekona.
  • Patriota 25.09.2021
    Lauro, tym bardziej, że fakty są oczywiste, a oni ze swojej świadomości wypierają fakty, tylko wierzą w brednie podawane przez różne elektroniczne dezinformacyjne środki przekazu. Prawda ich nie interesuje, tylko ich własne wyobrażenie.
    Dla przypomnienia, rządy Tuska to kilkaset grubszych afer, podwyższenie wieku emerytalnego, zmuszanie ludzi do pracy od kołyski (6 latki do szkół) do śmierci (podwyższenie wieku emerytalnego). Obcięcie zasiłku pogrzebowego, wyprzedaż Niemcom lub brutalna likwidacja polskich zakładów pracy, a ludzie szli na bruk, bandycka prywatyzacja zasobów komunalnych i wyrzucanie ludzi z mieszkań przez bandziorów. To jedynie kilka z "zasług" Tuska, za które jego faktyczna chlebodawczyni, Makrela zapłaciła ciepłą posadką w UE.
  • SwanSong 25.09.2021
    Patriota
    Fakt podawane przez prawackie media to nie fakty, tylko mity. Afer teraz masz więcej, tylko nie usłyszysz o nich z powodu cenzury - wiem, sprawdzałem. Inflacja najwyższa od wielu lat, wszystko drożeje w strasznym tempie, wystarczy pójść do sklepu. Rozdawnictwo posadek, nepotyzm pełną gębą. Socjal 500+, który nie zdał egzaminu, o czym mówią sami politycy pisu, za to przyczynił się do inflacji i braku pracowników. Upadek Polski na arenie międzynarodowej, jesteśmy skłóceni już ze wszystkimi. Zagrożone fundusze z UE. Idiotyzmy w stylu uchwał anty-LGBT, z których teraz śmieszni pisowcy się wycofują, kiedy w oczy im świeci widmo utraty kasy - tyle są warte ideały pisu :-D
    Kryzys w służbie zdrowia, kryzys w policji i w nauczycielstwie. Braki kadrowe w całej budżetówce.
    Gigantyczny deficyt.
    Ale wam wystarczy, że emerytura kapie, ktoś zaśpiewa pieśń patriotyczna, a gruby klecha, ociekający złotem, machnie swoim kropidełkiem.
    Oto wolska pisu.
    Mam dla was smutną wiadomość - kiedy rząd dojedzie przedsiębiorców i kasę średnią socjal się skończy. Przypominam, że rząd nie ma własnych pieniędzy.
  • laura123 25.09.2021
    Patriota, weź, tych "prawd" nie da się już czytać. Jakby idioci do idiotow pisali... raptem ludzie zapomnieli o ośmiu latach nieudolnych, wyprzedajacych wszystko rządach i teraz mozna to PIS-owi przypisać. I żeby to jeszcze bylo sto lat temu... takie "prawdy"jak z Jedwabnem.
    Szkoda nawet odpisywać takim.
  • Patriota 25.09.2021
    Lauro, dlatego takim głupim baranom zaczadzonym propagandą antypolską nie odpisuję, bo szkoda klawiatury na takich. W czasie wojny dla takich dywersantów jest kulka w łeb i sprawa jest prosta, a w czasie pokoju głąby sobie hasają bezkarnie i wygadują bzdury, a jeszcze jacy są przekonani o swojej mądrości i nieomylności. A głupie to całe towarzystwo, że aż obrzydzenie bierze.
  • Patriota 25.09.2021
    Dodam jeszcze, że tu teściowa rządzi partią "Ulica i zagranica", a oni udają że deszcz pada. Ładnie trzeba być porąbanym.
  • SwanSong 25.09.2021
    Patriota
    W oczy byś mi powiedział, że zasługuję na kulę w łeb, to byś w mordę dostał, internetowy cwaniaczku :-D
    Właśnie retoryka pisu jest antypolska, ale za mało masz między uszami, aby zrozumieć.
  • SwanSong 25.09.2021
    laura123
    Nie masz argumentów, więc uciekasz się do inwektyw. Typowa odpowiedź nieuka :-D
  • laura123 25.09.2021
    SwanSong, a ty masz argumenty na lewackie kłamstwa, którzy przez tyle lat piwtarzali, że za zbrodnie w Jedwabnem winę ponoszą Polacy?
  • Patriota 25.09.2021
    Jeszcze to, że pokończyli jakieś płatne szkółki, zwane uczelniami wyższymi i są święcie przekonani o swoim niebotycznym wykształceniu. Pusty śmiech ogarnia człowieka. Nie warto z takimi dyskutować, tylko olewać, bo poza pustymi frazesami rodem z tefałenu nie mają nic do zaoferowania.
  • Grain 25.09.2021
    dupsk
  • Grain 25.09.2021
    SwanSong jakoś wpływy z watu podwoiły się w tej rujnacji przekręciarzy ubywatelskich
  • laura123 25.09.2021
    Patriota, a wiesz, że za udział w różnych "protestach" ulicznych płacą im 75 zł.
    Dorabiaja się... ?
  • Patriota i SwanSong obydwaj macie rację. Rządy PIS są do dupy, rządy PO były do dupy. Tylko o co się kłócić storo i tak wszystko jest do dupy?
  • Grain 25.09.2021
    Marek Adam Grabowski co za zrównanie, może zacznij pisać homilie dla Szymonka, bo cytując klasyków - głowa mu źle robi.
  • Patriota 25.09.2021
    Lauro, ciekawy jestem kto tę kasę wykłada? Czy Soros, jak zwykle, czy mają jakąś lewą kasę na robienie bałaganu. Przecież te rzekomo spontaniczne demonstracje zboczeńców, też są suto opłacane za udział. A ile kasy trzeba, żeby tych zboków poprzebierać w różne lateksy, pomalować, itp. Spontanicznie się nic nie dzieje.
  • Grain 25.09.2021
    Patriota Soros już nie musi płacić za nabytą raz głupotę.
  • laura123 25.09.2021
    Patriota, wystarczy pomyśleć, które państwa mają w tym interes... Campus Polskę opłacaly Niemcy.
  • Patriota 25.09.2021
    Grain tak ten kwadratowy łeb Szymonka to istny cud natury, w sam raz ze swoją inteligencja do tefałszenu pasuje. Tam nikt uczciwy, ani normalny kariery nie zrobi, bo go przerobią na kotlety.
  • laura123 25.09.2021
    Najgorzej, jak ta wypruta kasa, efektów nie da i wystawią tym glupolom faktury zwrotne... będą płakać i płacić.
  • Patriota 25.09.2021
    Lauro, tu kilku naszych sąsiadów ma interes, żeby robić bałagan, używają do tego lekarzy, zboków i nie wiadomo jeszcze kogo. 75 złotych za godzinę protestu dla nierobów w białych kitlach. Żyć nie umierać. Aż się chce protestować, bo na koncie przybywa.
  • Grain a gdzie ja pisałem, że popieram Hołownie? Kiedyś miałem o tym człowieku dobre zdanie, ale teraz jest zwykła podróbką PO. Jego rządy byłby na pewno fatalne.
  • laura123 25.09.2021
    Patriota, ja to wiem i każdy myślący czlowiek to wie. Tylko lewactwo nie wie.?
  • Patriota 25.09.2021
    Bo lewactwo, Lauro, niestety myślące nie jest, chociaż przekonane, że pozjadało wszystkie rozumy. Jakby to miało rozum, to by wiedziało, jakie jest bezdennie niemądre.
  • Grain 25.09.2021
    Marek Adam Grabowski ja także nie pisałem, że go popierasz.
  • Grain 25.09.2021
    SwanSong, pierdolisz, za Tuska emerytura wzrastała po jakieś 5 zł rocznie. Jakby 500+ nie zdało egzaminu PIS pikowałby w dół. Służba zdrowia - to mafia. W Legnicy proponowano /konkurs/ ok 50 000 zł za 1,5 etatu dla lekarza o specjalności ratownik medyczny i nikt się nie zgłosił. Przychodnie /jak się szczepiłem świecą pustkami, piguły się nudzą, nawet nie chc a odbierać tel. A ślusarz medycyny od teleporad nie boi się przyjmować prywatnie. Znam takich, którzy już 10 lat temu za wizyty prywatne brali ok 500 zł. Ale w sumie warto, bo zapewniał łożko, sam operował i nie brał żadnych kopert. Jedyny uczciwy ze szpitala klinicznego we Wrocławiu.
  • Grain więc co chciałeś mi powiedzieć?
  • Grain 25.09.2021
    Marek Adam Grabowski, że to brak merytorycznej opozycji jest nieszczęściem Polski. I wybór mniejszego zła wcale nie jest dobrym rozwiązaniem.
  • SwanSong 25.09.2021
    Grain
    Twoja wypowiedź ma tyle błędów, że nie mam czasu tego prostować.
  • Grain 25.09.2021
    SwanSong poprostuj swoje
  • Grain rozumiem, ale to chyba niezbyt się odnosiło do mojego komentarza.
  • Jared 24.09.2021
    Pani w szkole opowiada dzieciom:
    Ośmiornice żyją na dnie oceanów i mają takie małe odnóża. Nagle zaczynają się poruszać, najpierw bardzo powoli, potem coraz szybciej i szybciej. Wychodzą po dnie coraz wyżej, aż w końcu dochodzą na brzeg. Tam się rozpędzają i biegną na pagórki, równiny pustynne, aż w końcu dobiegają do gór. Wdrapują się na największą i odbijają się najmocniej jak tylko potrafią. I lecą, lecą, LECĄ... Dolatują do stratosfery, po czym są już w kosmosie...
    W tym momencie w pierwszej ławce zgłasza się dziewczynka:
    - Proszę pani, to co pani mówi to nieprawda.
    - Nieprawda? A jak ty się nazywasz???
    - Kowalska.
    - Dzieci, otwieramy zeszyty i piszemy: KOWALSKA JEST PIERDOLNIĘTA
  • Starszy Woźny 24.09.2021
    Zapomniałem dać - 1
  • Patriota 24.09.2021
    Cusz, skleroza nie boli, w końcu sam się przedstawiasz jako osoba starsza. Pozdrawiam.
  • Garść 25.09.2021
    Ależ to mdłe, powielające kabaretowe skecze Górskiego. Zero limerykowego pazura. Nawet ta teściowa, broniąca gości Mazurka bardzo słabo wykorzystana. Brak odniesienia do kumplowania się pisowskich i peowiackich partyjnych szyszek, wspólnej popijawy w RMF.
    Rymanowski, kiedy jeszcze prowadził "Kawę na ławę" w rozmowie z dziennikarką zdradził, jak tłuste koty ze stron na pokaz skłóconych, przed rozpoczęciem programu podają sobie łapki.
    Teatr dla publiki na wizji. Kupiony w całości. Tu powielony.
    Bez oceny, bo niższej niż jedynka nie ma.
  • Grain 25.09.2021
    Garść Dupsk pisząc, że to teściowa się, wstawiła za nimi, poniżył ich podrostków, Czytał ktoś wyjaśnienia Siemoniaka w stylu samokrytyki z czasów Mao Tse Tunga. A prawda jest taka, że faktycznie z Siemoniakiem nikt nie chciał rozmawiać. No bo to obciach.
  • Garść kiedyś byłem świadkiem jak jakiś rady (czy poseł?) PIS w restauracji załatwiał coś dla kumpla z PO. No, ale jak pokazują powyższe komentarze niektórzy (z obu stron) wierzą w wizję wojny domowej.
  • Garść 25.09.2021
    Marek, nie tylko wierzą, ale się wkręcają aż po zabójstwo polityczne.
    Ostatnie dewastacje budynków PiS, PO, Lewicy - też są wymownym dowodem.
    Rząd prawdziwych fachowców bez przynależności partyjnej i wszystkim będzie żyło się lepiej.

    Grain, leć do pani ze skargą XD
  • Nawet udana satyra polityczna, tylko streść tego matoła bo to powoduje niepotrzebną agresję. Pozdrawiam 4
  • Patriota 25.09.2021
    Marku, dziękuję. Za tego matoła, nie bardzo jest co wstawić. Nawiązałem do słynnego zawołania kiboli, "T. ty matole, twój rząd obalą kibole", które go tak drzaźniło. Aż zgroza bierze, że takie coś było premierem Rzeczypospolitej. A po sobie zostawiło jeszcze gorsze pomiotło, które łaziło jak śpiąca mucha po czerwonym dywanie i bredziło o rzucaniu kamieniami w dinozaury. Współczuję jej byłym pacjentom, którzy musieli się u niej leczyć.
  • Patriota tak pamiętam te hasło, ale nie byłem jego (znaczy się hasła) fanem.
  • Grain 25.09.2021
    Jakby Dupsk był bigamistą to pewnie Schetyna spałby spokojnie. A tak siedzi j cicho jak trusia, bo co mysli teściowa, tego nie wie nikt.
  • Patriota 25.09.2021
    Tak, teściowa wymiata w Partii Oszustów. Prawdziwy wódz. Co myśli, tego nie wie nikt. Tusek chowa się po kątach, jak tupnie na niego nogą.
  • Kim jest ta teściowa, bo niezoriętowana w polityce jestem?
  • Patriota 25.09.2021
    Chodzi o teściową króla Europy, która dyktuje politykę personalną w Partii Oszustów.
  • Patriota Dalej nie wiem o kogo chodzi.
  • Patriota 25.09.2021
    NN, bo to szara eminencja jest. Polecenia wydaje esemesami.
  • Grain 25.09.2021
    To ta sama teściowa, która nakazała przeliczyć głosy przy obalaniu rzadu Jana Olszewskiego.
  • Grain 25.09.2021
    Myślę, że w przypadku Tusku babcia Stasia, albo Stasi - mająca mocne kwity.
  • Patriota 25.09.2021
    Grain tak, był taki jeden na którego zdrobniale wołano "Oskar" i podobno pracował dla babci Stasi. Taki jeden folksdojcz, którego głupie Poloczki wybrały premierem, z dużymi zasługami dla państwa ... niemieckiego. Nawet go udekorowały orderem jednego polakożercy.
  • Narrator 26.09.2021
    Wiersz ten bardzo mnie zasmucił.
  • Patriota 26.09.2021
    Bardzo mi przykro. Czyżbyś uważał, Narratorze, że teściowa nadaje partii niewłaściwy kierunek ideologiczny??
  • Narrator 26.09.2021
    Patriota
    Nie mam pojęcia kim jest ta teściowa. Ja swoją teściową szanuję, nie tylko dlatego, że to matka mojej żony, ale również zacna kobieta.

    Natomiast czytając komentarze smuci mnie, że Polacy są zwaśnieni, podzieleni jak nigdy dotąd. Do oczu sobie skaczą i tak naprawdę, o co?
  • Patriota 26.09.2021
    O co?
    O Polskę, Narratorze, o Polskę.
    Odwieczna już chyba walka patriotów z folksdojczami i targowiczanami.
  • Szpilka 26.09.2021
    Bo teściowa sprytna sztuka,
    jej i Donek nie oszuka ?
  • Patriota 26.09.2021
    Nawet Donek traci głowę,
    kiedy słyszy krzyk teściowej.
  • Szpilka 26.09.2021
    ach, teściowa, ach, teściowa,
    kto ją słyszy, wnet się chowa,

    nawet Donek ?
  • Patriota 26.09.2021
    Szpilka
    Bo teściowa to rodzina,
    władzę w partii dzierży wszelką,
    a kto będzie się sprzeciwiał,
    ten dostanie w łeb butelką.
  • Szpilka 26.09.2021
    Patriota

    niech teściowa dzierży władzę,
    skoro Donek się uchyla,

    no i tyla ?
  • Patriota 26.09.2021
    To waleczna jest kobieta,
    jej niewolno stawiać weta.
  • Szpilka 26.09.2021
    Patriota

    kto postawi babie veto,
    się pożegna z władzą, z dietą ?
  • Patriota 26.09.2021
    Szpilka
    Dechą wyrżnie między oczy,
    nawet Tusk jej nie podskoczy.
  • Szpilka 26.09.2021
    Patriota

    czyżby z Donka (_!_) taka?
    nadal w spodniach ma on ptaka? ?
  • Szpilka 26.09.2021
    Patriota

    Mykam w real, ciao ?
  • Patriota 26.09.2021
    Szpilka czis.
  • cos_ci_opowiem 29.09.2021
    Wysryw, 1.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania