Pewnego dnia, gdy już będę pisarzem

Kim będę pewnego dnia?

- Pewnego dnia będę pisarzem.

Czy będę pisał, gdy już będę pisarzem?

- Nie, nie będę pisał, gdy już będę pisarzem. Jak już będę pisarzem, to wszystko już będzie spisane.

Czy będę publikował gdy już będzie spisane?

- Nie, nie będę publikował gdy już będzie spisane. Jak już będzie spisane, to wszystko już będzie opublikowane.

Czy będę wydawał gdy już będzie opublikowane?

- Nie, nie będę wydawał gdy już będzie opublikowane. Jak już będzie opublikowane, to wszystko już będzie wydane.

Czy będę promował gdy już będzie wydane?

- Nie, nie będę promował gdy już będzie wydane. Jak już będzie wydane, to wszystko już będzie rozpromowane.

Czy będę sprzedawał gdy już będzie rozpromowane?

- Nie, nie będę sprzedawał gdy już będzie rozpromowane. Jak już będzie rozpromowane, to wszystko już będzie sprzedane.

Czy będę zarabiał gdy już będzie sprzedane?

- Nie, nie będę zarabiał gdy już będzie sprzedane. Jak już będzie sprzedane, to wszystko dopiero wtedy będzie sfinansowane.

 

Aha, a to kiedy zostanie Pan tym pisarzem?

- O, to wreszcie dobre pytanie, będę pisarzem gdy ten pewien dzień w końcu nastanie.

Średnia ocena: 3.7  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (2)

  • nerwinka 26.05.2021
    D.E.M.O N.
    Czekanie na właściwy moment pisania wiąże się z życiowymi doświadczeniami. Wystarczy zapoznać się z biografiami twórców, by przekonać się, że zanim zaczęli pisać, podejmowali się różnych prac, zawodów i przedsięwzięć, bo, jak rzekł Balzak, „by malować wszystko, trzeba się na wszystkim znać”.
  • D.E.M.O.N 26.05.2021
    Prawda, święta prawda, by pisać o życiu, trzeba żyć i się najpierw naprzeżywać, by mieć o czym pisać. Wiersz miał raczej podkreślić oderwanie od przyziemności pisarza jako artysty, bo powszechnie wiadomo, że z pisania się nie najesz. Tworzymy za darmo, to wytwór intelektualny, kosztuje nas tylko nasz własny czas. Potem aby mieć książkę, wszystko kosztuje i aby się bawić w bycie pisarzem, to całą zarobioną kasę się na te wszelkie około książkowe kwestie wydaje. Pozostaje też pytanie czy pisarzem jesteś już jak piszesz, czy dopiero gdy do księgarni trafi Twojej książki papierowe wydanie i zostanie sprzedane? (czyli gdy ktoś kupi i przeczyta)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania