Piasek nad brzegiem morza...

Nasza miłość jest jak piasek nad brzegiem morza,jest go nieskończenie wiele

 

Twe gesty twe oczy zdradzają co czujesz. Możesz mówić wszystkim,że Cię nie obchodzę , lecz ja wiem co czujesz wobec mnie. Twój wzrok mówi wszystko.Myślisz że nie widzę tego co robisz .Kotku jesteś w błędzie .Nieśmiałość wobec mnie jest słodka. Robisz wszystko bym Cię zauważyła. Wolisz zrobić z siebie idiotę niż przyznać do swych uczuć. Jesteś jak powietrze bez Ciebie nie ma mnie. Zatapiam się w twoim spojrzeniu, jesteś moim ideałem .Nikt inny prócz Ciebie się nie liczy. Ty jesteś jak miliony gwiazd na niebie. Niestety Ty bawisz się uczuciami. Udajesz nieśmiałego ale to kłamstwo. Boisz się okazywania uczuć widocznie. Wiedz tylko, że Cię kocham mimo tego wszystkiego .

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (3)

  • Opalony Ernest 05.12.2021
    Musiałaś się uprzeć na publikacje, chociaż masz zakamienioną pralkę.
    Odkamieniając ją bardziej przysłużysz się ludzkości.
  • Pan Buczybór 06.12.2021
    "się nie licz." - liczy
    O tematyce nie będę pisał, ale interpunkcję wypadałoby choć trochę poprawić, choćby z szacunku do czytelnika. I te dwie kropki na końcu są naprawdę straszne...
  • Narrator 06.12.2021
    Treść ciekawa, oparta o trafną analizę ludzkiej psychiki, świadczy o dojrzałości emocjonalnej autorki, ale nad interpunkcją należy trochę popracować. Dobrego tekstu nie należy psuć zbytecznymi kropkami, odstępami i sklejaniem słów. To jakby na randkę iść w rozmazanym makijażu i skołtunionej fryzurze :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania