piegowate szczęście

wskazówki padły zanim dotknął je

cień

a przecież kochałam szlak na którym

jutro układało wiersze

o mnie i o tobie

dopóki nie zabrakło alfabetu

 

dlatego budzę rzeczywistość mocną kawą

oraz kolejnym papierosem

w oparach można zobaczyć szczęście

 

biega w warkoczykach

i przykrótkiej spódnicy

Średnia ocena: 3.6  Głosów: 10

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (9)

  • Szpilka 09.09.2020
    No, ludzie wiedzą, co to szczęście, tylko żyć szczęśliwie nie potrafią. Ponoć jest na wyciągnięcie ręki, ale tyle ślepców wokół ?

    Ciekawy, ciekawy i inny, a to wcale nie jest takie proste, gdy już wszystko było ?
  • Pan Buczybór 09.09.2020
    Fajne. Ostatnia strofa mocno mi się podoba. Idealnie się wpasowuje jako podsumowanie wiersza.
  • laura123 09.09.2020
    Dziękuję za komentarze. Nie jestem pewna czy nie skiepściłam tego wiersza, jak go teraz czytam, to myślę, że chyba o co innego mi chodziło, niż wyszło. Ale kto by tam wierszami głowę sobie zawracał.

    Pozdrawiam.
  • Dekaos Dondi 09.09.2020
    Całość, lecz szczególnie pierwsza i... ostatnie dwa wersy:)→Pozdrawiam:)↔5
  • wicus 09.09.2020
    Zasadniczo co do oceny tego utworu, zgadzam się z Przedpiścami, natomiast mam wątpliwości co do fragmentu: "zanim dotknął je cień" - czy nie lepiej brzmiałoby: "dotknął ICH cień"? Trochę szkoda też, że podmiot liryczny kurzy, to niezdrowo.
  • Morus 09.09.2020
    Kolejny rewelacyjny wiersz, oszczędny w formie, ale bogaty w treści i emocje. Bardzo mi się podoba.
  • laura123 09.09.2020
    Dziękuję pięknie za komentarze i serdecznie pozdrawiam.
  • łoizok 20.09.2020
    Totalnie nie znam się na poezji, wierszach itp., ale bardzo mi się ten utwór podoba szczególnie ostatnie kilka wersów :)
  • laura123 20.09.2020
    To najwyższy czas rozpocząć naukę, tym bardziej, że chcesz, z tego co widzę, pisać.

    Pozdrawiam.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania