-----wykasowany-----

---

Średnia ocena: 3.5  Głosów: 10

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (18)

  • MartynaM dwa lata temu
    Szału nie ma, ale nie oceniam... trudno wyobrazić sobie, że facet w raju na motyle czeka.
  • Anonim dwa lata temu
    Oj, humor mi się poprawia z minuty na minutę :) Uderz w stół, a nożyce... No, życę Ci wszystkiego najlepszego! ;)
    Niemniej dzięki.
  • MartynaM dwa lata temu
    Antoni Grycuk, jaki stół i jakie nożyce? Chodzi ci o ten twój wpis na pitoleniu, że ktoś ci jedynki wstawia?
    No ja jeszcze niczego nie wstawiłam... musisz mieć innych, lepszych fanów... ale zabawne, że pomyślałeś, że to ja... nie oceniaj mnie wg siebie. To błąd.
  • MartynaM dwa lata temu
    Chcesz Piąteczkę?
    Poproś!

    Ten tekst nie warty, ale te ocenki nic nie znaczą, więc mogę ci wstawić... ?
  • Józef Kemilk dwa lata temu
    A mnie się podoba, a fajniejsze są koala.
    5
  • Anonim dwa lata temu
    Dzięki, Józefie.

    Pozdrość.
  • Dekaos Dondi dwa lata temu
    Antoniuszu↔Pomysł fajny:)↔Ze mną czasami tak bywa, jakbym był... wspomnianymi.... skrzydłami motyla lub więcej.
    Jeno trudno to wytłumaczyć↔Pozdrawiam?:)
  • Anonim dwa lata temu
    Ja też miewałem podobnie, teraz już raczej nie.
    Dzieki, Dekoś.

    Pozdrość.
  • Margerita dwa lata temu
    Mi się podoba
  • Anonim dwa lata temu
    Dzięki.

    Pozdrość.
  • Marian dwa lata temu
    Ładne i nawet bardzo.
  • Anonim dwa lata temu
    Dziękuję

    Pozdrość.
  • Trzy Cztery dwa lata temu
    "...każde z nich próbuje lecieć w swoją stronę, aby być klasą tylko dla siebie. I dlatego lot motyla wygląda tak, jakby każde skrzydło frunęło w innym kierunku"

    - superobserwacja. Lot motyla rzeczywiście wydaje się chaotyczny.
  • Anonim dwa lata temu
    Dziękuję, Odliczanie ;)

    Pozdrość.
  • Anonim dwa lata temu
    ps. Nawet nie wiesz, jak się cieszę z tego komentarza. :)
  • Trzy Cztery dwa lata temu
    No to ja też:)
  • Tjeri dwa lata temu
    Przylazłam za Trzy Cztery. Obserwacja rzeczywiście ciekawa i fajnie wpisana w drabble, ale z interpretacją się nie zgadzam. W sensie, że zupełnie inaczej patrzę na motylą mechanikę.
    Dla mnie motyl został obdarzony zbyt hojnie. Jego skrzydła są tak duże, że małe ciałko nie jest w stanie nimi sprawnie sterować. Pasowała by mi tu tutaj jakaś anegdota o np. próżności stworzenia, które chciało latać wysoko, ale przeszarżowało. :)
    A drabble zmyślne.

    https://www.youtube.com/watch?v=aBfJtTm_XD4
    https://www.facebook.com/timberwearpl/videos/lot-motyla/2407449906066088/
  • Anonim dwa lata temu
    O, to lubię! Obstawanie przy prawdzie! :) Tez tak często robię.
    Dziękuję za słowa.

    Pozdrość.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania