Pieniądze a szczęście

Patrzę dziś przez okno i czuję taki delikatny powiew zimnego lata, albo zaczynającej się Jesieni, choć dopiero mamy początek sierpnia. Niby słonecznie a czegoś brak mieliśmy w tym roku spędzać wspólnie lato i zakończyło się na wiośnie. Tęsknię ale wiem, że pora już się ustatkować. Zmienić nastawienie i dążyć nadal do celów, jednak już nie tych związanych z mężczyznami a z karierą osobistą bo , choć mówią, że pieniądze to nie wszystko to nauczyłam się w życiu, ze to jedna z najważniejszych rzeczy w życiu mając rodzinę i zdrowie to kolejna z najważniejszych rzeczy bez tego ciężko przeżyć na tej kuli ziemskiej o nazwie świat. Ciężko ale wiem, ze warto bo dzięki temu możemy więcej, więcej niż mamy. Świat ujrzyć z innej perspektywy z innych państw z innych pól kuli właśnie tego chcę! Chcę być szczęśliwą kobietą, kobietą spełnioną po całości. w każdym wymiarze życia. Wiem, że dzięki nim można w życiu wszystko.

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (1)

  • MartynaM dwa lata temu
    Fajnie, że masz takie szczytne cele, żebyś tak jeszcze za cel obrała naukę j.polskiego, to byłoby COŚ!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania