pierdnąć nie może ...

Powietrze świeże

Ja idę w ciemności

Lecz co to za ciemność

gdy lampy świecą

Już coraz mniej miejsc

gdzie nie ma latarni

Człowiek nawet

pierdnąć nie może

bo możesz. być nagrany

Gdzie wolność

Powietrze...

Spaliny, opary, czad

Gdzie las?

Powoli znika

Zanika

Satelity

nawet wiewiórki oglądają

gdy orzeszka skrobią...

Biedny niedźwiedź

Spokojnie spać nie może

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (21)

  • Dekaos Dondi dwa lata temu
    Atriskel↔Ano.Tak jak rzekłaś w wierszu. Człek pod ciągłą obserwacją bywa. Dobrze że chociaż moje orzeszki ukryte, przed nachalnymi oczami kamer i różnymi innymi, śledzeniami. jak to bywa ze wszystkim w życiu naszym. Coś za coś.
    Gdy kamienie łupano i wynaleziono ogień i koło, to jednak więcej prywatności było. Jeno tygrysy szablaste i mamuty, wiedziały. No cóż. Tak zwany postęp, ma swoją cenę. Nie ma nic za darmo. gdy coś zyskujemy, to coś tracimy:))↔Pozdrawiam:?:)
  • Atriskel dwa lata temu
    Dokładnie masz rację "coś za coś" .Technologia, nauka, postęp jednocześnie potrzebne do życia i ułatwiające je, z drugiej strony niszczące naturalny świat są powodem do zadowolenia, ale też frustracji i tęsknotą za czymś co się już skończyło....za niedługo świat nocą będzie jasny jak dzień ... W niektórych miejscach las nocą spać nie może. .... Ha haaa orzeszka kryjesz, no kiedyś by Cię tygrys wyniuchał- choć kamery węszyć potrafią, więc lepiej okaz kryj dobrze w spiżarce ;-))
  • MartynaM dwa lata temu
    Ja z innej beczki, gdzie jest wiersz, bo tutaj go nie widzę?
    Są zdania, nawet logicznie ze sobą powiązane, ale poezji to tu nie ma.
    Prostota, wręcz toporność w wyrażeniu myśli i wszechobecna dosłowność.

    Dodać interpunkcję i proza się kłania.

    Czasami ktoś prozę poetycką wersami zapisze i to nie razi, bo są piękne metafory. Można czytać, widzieć a przede wszystkim tworzyć obrazy.

    Tutaj wszystko podane na tacy, nawet pierdnięcie..
  • Atriskel dwa lata temu
    Czy to wiersz czy niewiersz oto jest pytanie.
    Powstał w drodze do sklepu w parę chwil.
    A pierdnięcia na tacy nie chciałabym dostać ;-)))
    No tak nie trzeba tu myśleć, by zrozumieć to racja.
  • Dekaos Dondi dwa lata temu
    W przekonaniu mym, 90% odbioru, zależy od czytelnika. Jak on to rozumie. Reszta jest niedefiniowalna, gdyż każdy po swojemu, odbiera tekst:))
  • MartynaM dwa lata temu
    Czyli Ty znajdujesz tu ślady poezji?

    Czym jest poezja, a czym proza?
  • Dekaos Dondi dwa lata temu
    MartynaM↔Nie mam prawa sądzić odczuwań cudzych umysłów, bo nic o nich nie wiem.
    To tylko moja subiektywna opinia:)
  • MartynaM dwa lata temu
    Dekaos Dondi, ale chyba wiesz czym jrst poezja, a czym proza? O to tylko pytam...
  • Dekaos Dondi dwa lata temu
    MartynaM↔Być może wiem lub nie, ale to w żaden sposób nie umniejsza zupełnie innych spojrzeń, na dany tekst. Nie ma dwóch równych ocen na daną kwestię. To by przeczyło sensu istnienia.
    My nie cyborgi, tak samo zaprogramowane:)
  • Atriskel dwa lata temu
    To prawda, każdy na podstawie swoich własnych przeżyć, doświadczeń inaczej to odbiera. Jednak coś rozpłacze a drugiego nie ruszy :)
  • MartynaM dwa lata temu
    Atriskel, tu nie chodzi o wrażenia czy emocje, ani doswiadczenie zyciowe, bo to zarowno prozą jak i poezją można wyrazić.
    Chodzi o formę, budowę, zapis.

    Jest chyba jakaś różnica w pisaniu poezji i prozy?
  • Atriskel dwa lata temu
    Dekaos Dondi przydałby mi się taki obrońca w życiu też ;-)) dzięki

    P.S Zaznaczyłam odpowiedź w poprzedniej odpowiedzi do Ciebie, ale nie wskoczył mi Twój pseudonim- nie wiem od czego to zależy
  • Atriskel dwa lata temu
    MartynaM Tak to racja , ale tu nie ma opcji, by wstawić to na prozę. Są tylko poezje, publicystyka i opowiadania, więc stwierdziłam, że do wiersza temu najbliżej
  • MartynaM dwa lata temu
    Atriskel, są miniatury prozatorskie, no nie tutaj, ale obeznani wiedzą o co chodzi. Mozna więc śmiało je pisać, bez kaleczenia poezji.
  • Atriskel dwa lata temu
    MartynaM Dziękuję, czegoś się dowiedziałam dzięki Tobie :)
  • MartynaM dwa lata temu
    Ocena nie ode mnie, ktoś się bawi chodząc za mną i stawiając jedynki... tak dla wyjaśnienia nadmieniam. Kiedyś robiła to Kaśka, dzisiaj ktoś równie dowcipny...
  • Atriskel dwa lata temu
    Martyna chyba ten ktoś pały dostawał w szkole i teraz się mści.

    Co do zasad pisania wiersza ... napisałam wierszyk właśnie o tym. Zapraszam do przeczytania i dziękuję za komentarze. Pozdrawiam
  • Pobóg Welebor dwa lata temu
    Wolność jest, co z tego, że nagrywają. Lasu nie ma już dawno, jest ogród tylko dziki. Dobre to o wiewiórce. Muszą nagrywać i kontrolować, człowiek musi być kontrolowany właśnie z powodu zniszczeń na planecie. To wyjdzie na dobre.
    Z Panem Bogiem ?
  • Atriskel dwa lata temu
    Pobóg To nagrywanie i kontrolowanie ma swoje plusy i minusy. Dziękuję i pozdrowionka
  • Piotrek P. 1988 dwa lata temu
    Ten wiersz porusza motywy ważne, smutne i aktualne, ale robi to w zabawny sposób już od samego tytułu.

    5, pozdrawiam ? ? ? ?
  • Atriskel dwa lata temu
    Piotrek P. 1988 Bardzo dziękuję
    "Bo by nie ten dech to by człowiek zdechł"
    Dobrze, że jeszcze nie wymyślono łapaczy tych dechów i kar za puszczanie na wolnym powietrzu... ale kto wie czy to nie tylko kwestia czasu ;-)
    Pozdrawiam

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania