pierwsze rozstrzygnięcia

tę wojnę na Ukrainie

już przegrały Niemcy

kolejne pokolenie

skorumpowane jak przez Hitlera

brukselskie elity

i V kolumna w Polsce

szaleńcy nie są osamotnieni

poeci piszący do Putina

nie zapomnijcie o znaczku

bo list nie dojdzie

Średnia ocena: 3.8  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (39)

  • malakruszyna 27.02.2022
    Bardzo dobre.

    poeci piszący do Putina
    nie zapomnijcie o znaczku
    bo list nie dojdzie
  • Grain 27.02.2022
    Siedzi w jednej z kryjówek na Kaukazie albo w tajdze dowodzi i boi się, że go jednak odstrzelą.
  • malakruszyna 27.02.2022
    A mogliby odstrzelić.
  • Grain 27.02.2022
    jest dobrze chroniony, żyje na sterydach, co wyłapali znawcy
  • Grain 27.02.2022
    lepiej byłoby go pod Trybunał Haski jak Slobodana Miłoszewicza
  • MartynaM 27.02.2022
    Skoro niemieccy politycy są opłacani przez Putina, to takie zajęli stanowisko, czyli nic nie robienia, bo jeszcze mogłoby to Putinowi zaszkodzić.
    Zanim wyślą realną pomoc Ukrainie, bo jakoby ostatnio deklarowali coś poza hełmami, to Putin pewnie już się rozprawi z Ukrainą.

    Putin od dawna nad tym pracował. Niemcy z chciwości dali się podejść jak dzieci.

    Dobry wiersz 5
  • Grain 27.02.2022
    Putin /za Ukraińskim żołnierzem/ ni chuja, nie da rady. W dalszej perspektywie, bo nie znam najbliższych dni, przegra.
  • 110101011 27.02.2022
    Wielki Łukasz nas zbawi od Moskala. Pokladajcie wiarę! Czołem do ziemi!
  • Grain 27.02.2022
    Obawiam się, że na prez. Ukrainy zapadł wyrok /kula albo jakaś trucizna/ i jego strata mogłaby być kluczowa.
  • Coś ci powiem: zarobiłem dziś 1000 zł - jakaś samotna mężatka zapragnęła seksu, więc? Mój drogi Grainie, ostrzegałem, abyś mnie nie obrażał w komentarzach, poza tym: zacznij czytać z pełnym rozumowaniem - nie mam komputera, tylko: smartfona, natomiast: teksty literackie piszę czarnym długopisem na białym papierze i rękopisy chowam do czarnej teczki - po pewnym czasie je publikuję i to nie moja wina, że jestem lepszy od ciebie - piszę bardzo szybko (z zawodu jestem komputerowym składaczem tekstu - poligrafem) i piszę duże komentarze, bo: posiadam erudycję i elokwencję, dodam: to ja mam przewagę i to pracodawca mi powinien zaproponować umowę o pracę, a nie na opak, dupku!

    A teraz łaskawie proszę Administratora i Czytelników o wybaczenie: nie mam wyboru i muszę zastosować samoobronę według miary tego pana - Graina, a więc: ty kurwo jebana, matkojebco, durniowaty cwelu, parszywa pizdo, chory skurwysynu, pierdolnięty chuju, dupowłazie, wredny kapusiu, katolicki pasożycie, umysłowy gówniarzu, kanalio, pedofilu i święty zboku - raz na zawsze odpierdol się ode mnie!

    Przykro mi, ostrzegałem i przekroczyłeś granicę i teraz już wiesz - kim tak naprawdę jesteś?

    Łukasz Jasiński
  • malakruszyna 28.02.2022
    Łukasz Jasiński kawał zeykłego chama z pana.
  • słone paluszki 28.02.2022
    Panie Łukaszu, nie wstyd panu brudzić pod cudzymi tekstami?
  • Mess 28.02.2022
    Łukasz Jasiński jak z Grainem zwykle nie jest mi po drodze, tak uważam, że nie pokazałeś nic, co by wskazywało, że jesteś od niego lepszy. Pokazałeś w tym momencie tylko swoje prostactwo jesteś tylko zwykłym bucem zapatrzonym w siebie i nic więcej. Ale żyj dalej w swoim chorym świecie uważając się za chuj wie kogo.
  • Rodson 28.02.2022
    I jeszcze tania męska prostytutka.
  • MartynaM 28.02.2022
    Łukasz Jasiński, zachowujesz się skandalicznie, poniżej wszelkiej normy. I ty masz czelność uważać się za literata? Ty z obory wyjść nie umiesz.
    Jak ci nie wstyd takim szambem jechać po portalu? Uważam, że od tej pory nikt przyzwoity nie napisze pid twoimi wypocinami żadnego komentarza. Takich "ludzi" omija się szerokim łukiem.

    Wstyd i hańba!!!
  • słone paluszki 28.02.2022
    Rodson a ty ile wziąłbyś od mężatki??
  • Mess 28.02.2022
    Rodson halo Panie, ale czemu ja? ???
  • Grain 28.02.2022
    wszyscy wiedzą czym /nie kim/ ty jesteś po takiej autoprezentacji
  • Rodson 28.02.2022
    Mess nie ty tylko ten gołodupiec ukasz
  • słone paluszki 28.02.2022
    Grain prowokujesz, a później zdziwiony, źe ktoś nie wytrzymał
  • Mess 28.02.2022
    Rodson wiem XD tylko odpowiedź dales na mój komentarz i powiadomienie miałem ?
  • Grain 28.02.2022
    słone paluszki, jego już nikt nie bierze poważnie. Ta ,,ekspresja'' to tylko dowód na to, ze przyplugawił się do portalu, ujadający pomieszaniec, być może powywalany z innych. On nie jest w stanie mnie obrazić. Jedyne o mogę zrobić to brak współczucia i zainteresowania
  • słone paluszki 28.02.2022
    Grain, trochę poniosło pana Łukasza, ale uczciwie przyznaj, że nie jesteś bez winy. Brak zainteresowania może być rozsądnym krokiem
  • Grain 28.02.2022
    słone paluszki, udzieliłem rady na problemy finansowe. Nie sadzę, że istniały /poza infantylnością/ podstawy do zadania tego pytania.
  • słone paluszki 28.02.2022
    Grain, byłeś lekkomyślny i użyłeś przekleństwa, tym samym ośmieliłeś pana Łukasza do zachowania, którego byliśmy świadkami. Odpowiedział ci w twoim języku. Nie miej pretensji
  • Grain 28.02.2022
    słone paluszki, lata mi to i powiewa. A ty jakiś adwokat, pacyna. A może, najprędzej dwa w jednym, bo tekstów nie wklejasz
  • słone paluszki 28.02.2022
    obserwuję i uczę się pisać, mam poważne obawy, że na przykład przyjdzie Grain i podpisze moje teksty swoimi przekleństwami. jeszcze się wstrzymam, przeczekam nerwowy klimat, poczekam do wiosny, na wiosnę to każdy radosny i uprzejmy ?
  • 110101011 28.02.2022
    Łukasz Jasiński Panie! Wstydzę się za Pana... To nie jest język istot rozumnych, to co Pan zaprezentował - nawet największe wzburzenie nie tłumaczy tego... Oficjalnie zrzekam się stanowiska pierwszego kapłana jasienizmu i oddalam się na nieokreślony czas, może na zawsze - to był mocny zawód i muszę stawić temu czoła.
  • 110101011 01.03.2022
    Łukasz Jasiński wylazł z ciebie cham - a miałem szczerą nadzieję, że wreszcie los zesłał mi prawdziwego mistrza. Szkoda!
    Przekleję ci komentarz w odpowiedzi na pytanie słonych paluszków, dlaczego nie wykasowałem swoich tekstów:
    słone paluszki aou a dlaczego miałbym kasować teksty? Niech pozostaną ku pamięci jako pomniki naiwności i głupoty... Jakże srogo można się pomylić sądząc po pozorach! Jak większość osób pełnosprawnych staram się traktować niepełnosprawnych jako równych sobie, bo tak jest politycznie i etycznie poprawnie. Staram się nie słuchać głosów oponentów, twierdzących że osoby niepełnosprawne są złośliwe i wredne, bo zazdroszczą pełnosprawnym sprawności - staram się, bo łatwiej jest żyć z wiarą w dobro człowieka, ale niestety - to wiara naiwnie dziecinna, podobnie jak wiara w anioły i św. Mikołaja... Mrzonki! Człowiek naiwnie wierzy, że spotkał prawdziwego Pana, a pan okazuje się zwykłym chamem...
  • Grain 28.02.2022
    świeżbiące paluszki prześledziłem twoje wpisy - ty jesteś pacyną jegomościa Łukasz Jasiński. Akurat czepiasz się nienaturalnie grzecznie, osób uznanych za wrogów
  • MartynaM 28.02.2022
    Grain, to jest kigja w pełnej krasie...?
  • Grain 28.02.2022
    MartynaM nie. to Jasiński.
  • słone paluszki 28.02.2022
    Grain, jesteś zabawny?
  • Grain 28.02.2022
    ale nie naiwny
  • słone paluszki 28.02.2022
    Grain, nie jestem pacyną Jasińskiego, błędna dedukcja?
  • Abbie Faria 28.02.2022
    słone paluszki Laura napisała że jesteś Helmar. Jak się do tego odniesiesz?
  • słone paluszki 28.02.2022
    Abbie Faria, czy możemy zakończyć to śledztwo? jesteśmy słone paluszki. proszę się z tym pogodzić
  • Otóż to:

    Pod moim komentarzem w "Ten przeklęty Bóg...", podaję:

    "Obok idiotodemokracji - wiedzy ostatnio ledwo liźniętej, powinno się wprowadzić pojęcie idiotopoezji. (Grain) - zamiast merytorycznego komentarza - atak personalny.

    "sowa klozetowa" (Grain) - zamiast merytorycznego komentarza - atak personalny.

    "poczochraj się z yankowojownikiem i innymi posrańcami, którzy niechybnie zlecą się na odsiecz i ucztę duchową.
    skończyłem, smacznego" (Grain) - zamiast merytorycznego komentarza - atak personalny.

    Pod moim komentarzem w "Sztuka królewskiej retoryki", podaję:

    "twórca wydalniczy

    nocna polucja
    to ciągle ewolucja
    celownik na żołędziu
    to jednak amatorszczyzna" (Grain) - zamiast merytorycznego komentarza - atak personalny.

    "nocna polucja
    to ciągle ewolucja
    celownik na żołędziu
    to nie rewolucja" (Grain) - zamiast merytorycznego komentarza - atak personalny.

    "podrzuć ten watek sowie klozetowej na tropie" (Grain) - zamiast merytorycznego komentarza - atak personalny.

    "to niech już dupnie ten meteoryt" (Grain) - zamiast merytorycznego komentarza - atak personalny.

    Pod moim komentarzem w "Wyrywek mądrości", podaję:

    "Mała mysz a ma tyż - pisał bodaj Wyspiański.
    A teraz kto ma mysz, równy jemu tyż." (Grain) - zamiast merytorycznego komentarza - atak personalny.

    Pod moim komentarzem w "W dolinie tradycji", podaję:

    "Bżdziubździólki" (Grain) - zamiast merytorycznego komentarza - atak personalny.

    Pod moim komentarzem w "Ustawa Zasadnicza", podaję:

    "Portal opowi powinien mieć kontrakt z NFZ na przechowywanie objawowych świrów." (Grain) - zamiast merytorycznego komentarza - atak personalny.

    Pod moim komentarzem w "Totalitaryzm biurokratów", podaję:

    "zamiast napierdalać w klawiaturę, poszukaj dodatkowych źródeł do chodu - choćby przez ten internet i opowi odpocznie." (Grain) - zamiast merytorycznego komentarza - atak personalny.

    wielmożny pan Łukasz Jasiński
  • Grain 01.03.2022
    jeszcze mógłbym dopisać to i owo - ale ten przypadek beznadziejny już mnie nie rusza.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania