Usunięte

Zmiana fabuły, dziękuję za odwiedziny.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (5)

  • Bajkopisarz 21.03.2021
    „zawstydzony tym, że po”
    Tym zbędne
    Była wielką wojowniczką – kontynuowała. – Brała udział we wszystkich walkach i bitwach, jakie wtedy toczono. Ojciec był z niej dumny. Mówi się, że była lepsza od swego brata Rodana, czego ten jej zazdrościł, choć również za to podziwiał. Były
    4 x był
    „również w innych aspektach”
    Zdanie jest poprawne, ale zwraca uwagę słowo „aspekt”. Czy pasuje o postaci, do czasów? Czy nie jest zbyt nowoczesne, albo zbyt naukowe w ustach kogoś, kto jest prostym cepem? Tu może być ok., zwracam tylko uwagę na zasadę.
    „końcu wyrzucił ją z niej wyrzucił,”
    Pozostałość po poprawkach
    „okazję i z ziem, które”
    Lepiej: na ziemiach
    „rzucił trupowi ostatnie”
    Może zwłokom, bo trup był przed chwilą?
    „były, jakie były. Swara pochodziła z Mazonii, kraju wojowniczych kobiet. Nie była”
    3 x były. Te pierwsze dwa ok., ale trzecie to już za wiele
    „sobie na osobne sypialnie.
    Położył się na łóżku, przypominając sobie”
    2 x sobie
    był wybitnym muzykiem. Gniewko wyłapał parę niedociągnięć. Jednakże nie było to coś, czego nie dało się słuchać. Melodia była
    3 x był
    „odskoczył i wskoczył na pobliską ławę. Przeskakiwał”
    3 x rdzeń ten sam: skoczyć
    „skoro jako księżniczka Mazonii pojawiłaś”
    Jako księżniczka Mazonii – zbędne dopowiedzenie

    Dobry rozdział, lepszy niż poprzedni. Zawiązuje się jakas nic porozumienia między bohaterami i to dobrze. Głównego wroga jeszcze nie widać, też dobrze, wystarczą na razie pomniejsi. Jest już ponowne przełamanie rutyny (pierwsze to opuszczenie domu przez Gniewka), czyli tajemnicza misja, więc wszystko podręcznikowo wedle scenariusza – tak trzymać.
  • natdem1998 21.03.2021
    Bardzo mi miło, że Ci się podoba! Też uważam, że ten rozdział wyszedł lepiej od poprzedniego. Chyba mogę ogłosić mały sukces, bo nie widzę uwag odnośnie "się-jozy". :D Czyżby w końcu udało mi się ja wyeliminować? ;) Dziękuję za opinię!
    Pozdrawiam! :)
  • Bajkopisarz 21.03.2021
    natdem1998 się-jozę zastąpiłaś trochę czasownikiem "być", no bo w przyrodzie nic nie ginie ;) Ale fakt, są efekty :)
  • Clariosis 20.04.2021
    No jestem w końcu. ;)
    Zgadzam się z Bajkopisarzem, że rozdział o wiele lepszy niż poprzedni. Historia i bohaterowie powoli się rozwijają, dowiadujemy się coraz więcej, wprowadzasz szczegóły jednak bardzo łagodnie i naturalnie, za co duży plus. Scena z graniem bardzo mi się podobała, nadała głębi całości i większej wiarygodności - nie skupiasz się jedynie na odhaczaniu punktów w fabule, ale dajesz sceny, dzięki którym można lepiej poznać bohaterów, ich myśli, uczucia, charakter. Nie mam żadnych zarzutów, więc to naprawdę dobry znak. Idę więc przeczytać kolejny rozdział, co uczynię z przyjemnością. ;)
    Pozdrawiam!
  • natdem1998 25.04.2021
    Dziękuję za odwiedziny! :) Bardzo mi miło, że Ci się spodobało. :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania