PIG - podli i głupi

Widać coraz wyraźniej, że władza w moim kraju nie ma żadnych hamulców moralnych, etycznych, które powstrzymywały by ją przed czynieniem rzeczy podłych. W polskich lasach umierają ludzie z głodu i wycieńczenia. Zziębnięte, przerażone rodziny, kobiety i dzieci pod lufami karabinów. Przerzucane jak cuchnące śmieci z jednej strony granicy na drugą. Z piekła do piekła i z powrotem. A wszystko to dla podniesienia słupków w sondażach. I nawet nie to jest najstraszniejsze, że rządzą nami ludzie podli. Najgorsze, że to się podoba. Nikt nam nie przyniósł tych podleców na bagnetach. Nie zainstalował przemocą w urzędach, nie przyspawał do stołków. Nie ma już „ruskich”, komuny, obcej armii na naszej ziemi. Daliśmy ludziom podłym władzę, a to czego im nie daliśmy sami sobie wzięli. Daliśmy Edkom z Mrożka teleskopowe pałki i przyzwolenie na ich użycie. A teraz patrzymy jak leją nas nimi na ulicach i jedni oczy mają okrągłe z przerażenia i niedowierzania, że to się wszystko dzieje, a inni mają oczy okrągłe z zachwytu, że wreszcie można bezkarnie bić. Ale większość po prostu patrzy i wszystko ma głęboko w dupie. I nawet świadomość że w naszych pięknych lasach leżą trupy zagłodzonych ludzi, którym decyzją naszych władz (ręka w rękę z Łukaszenką po drugiej stronie granicy) nie pozwolono podać kromki chleba nie spędza nikomu snu z powiek oprócz paru „oszołomów” typu Ochojska. Skąd taki zjazd? Skąd to przyzwolenie na podłość i obojętność? Gdzie te nasze korzenie chrześcijańskie? Korzenie okazały się korzonkami właśnie. Jesteśmy cywilizowanymi ludźmi. Czy na pewno? Czy coś się w nas nagle zmieniło? A może właśnie wracamy do tego, co w nas naturalne. Wyciągamy z piwnicy zakurzone waciaki i gumofilce. Waciaki otrzepujemy z kurzu, gumofilce oczyszczamy z zaschniętego gówna. Może nie wyglądamy pięknie, ale za to jak nam w tym wygodnie! Znowu jesteśmy sobą! Wyssaliśmy tę naszą swojskość i wsobność z mlekiem matki, śmietaną księdza. Wciągamy ją do płuc z dymem kadzideł i grilli. Utwierdzamy się nawzajem we własnych racjach nastrzykiwani jadem z Tiwi, bryzgoszczelne ścianki internetowych baniek chronią przed świeżym powietrzem. Powiedzmy, że jest dobrze.

Tylko co będzie dalej? Co będzie jak już wyrzucą nas z Unii Europejskiej, albo sami z niej wyjdziemy, bo przecież po co w niej być, skoro kurek z forsą zakręcony? Teraz jeszcze nasi pożal się Boże przywódcy jednak trochę się krępują w nadziei na tłuste przelewy z Brukseli jeszcze trochę się krygują. Ale kto nam da jakiekolwiek gwarancje bezpieczeństwa, kiedy tego zabraknie? Widać przecież, że ta władza dla utrzymania się na stołkach zrobi wszystko. Łącznie z doprowadzeniem do śmierci ludzi, którym powinno się pomóc. Więc co ich powstrzyma przed przemocą, kiedy okaże się że „suweren” się od nich odwróci? A przecież wiadomo, że łaska suwerena na pstrym koniu jeździ. Władza uzależnia jak narkotyk. Szczególnie ludzi słabych, niewykształconych, leniwych, pozbawionych jakichkolwiek talentów, pasji, zainteresowań. Zabrać im władzę, to jak zabrać butelkę pijakowi, działkę narkomanowi. Będą się przed tym bronić do końca. Naszego końca albo ich. Będą nas bić, zamykać w więzieniach, przyduszać do utraty tchu, razić paralizatorami, a może nawet strzelać będą. Kto wie? Będą sobie śpiewać w przerwach między dymaniem nas w dupę: „Dał nam przykład Łukaszenka jak zwyciężać mamy”.

My Naród – karpie cieszące się za nadchodzącej wigilii.

Średnia ocena: 4.7  Głosów: 12

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (60)

  • Grain 30.09.2021
    Ogłaszam koniec polskiej psychiatrii
  • zardzewiała brytwana zwariowała
  • cos_ci_opowiem 30.09.2021
    Miało cię już tu nie być.
  • cos_ci_opowiem ona nas kocha
  • cos_ci_opowiem 30.09.2021
    Na temat przyjmowania uchodźców selekcjonowanych i przysyłanych przez duet Putin-Łukaszenka mam nieco inne zdanie, natomiast suweren póki co radośnie pląsa w rytm Żenka podczas gdy niszczona jest Polska przez ekipę posługującą się najgorszymi wschodnimi wzorcami.
  • pansowa 30.09.2021
    Duch się pojawił! :)))
    Na każdym portalu było to samo.
    Chyba zrezygnował z wizyt i psychiatrzy robotę stracili.
  • Z ziemii Wolskiej do Polskiej
  • Grain 30.09.2021
    Tekst będzie bez 3-j litery alfabetu - klawiatura.

    Zastanaiwłem się kto głosuje na taką Jahirę, Szajbus- Bajbus a tu jest odpowiedz i na inne pytania do czego prowadzi oglądanie tylko jednej staji w której ostatnio oborowy Tusk nawijał o Orwellu.

    Póki co suweren wybrał kogo wybrał i trzeba odzekać do następnych wyborów - o ile ta dzicz szanuje demokrację . ale mniejsza o to. Może nie wszystkie głosy, ale większoś będzie popariem pierwszego wpisu. większoś userów z oberhamem i oberidiotką nie ma ni rajonalnego do powiedzenia. W pierwszej hwili żal mi bylo autora . Ale o tam, polska psyhiatra już się z tego nie podniesie.
  • Patriota 30.09.2021
    Zalecam wizytę u okulisty. Na granicy same młode byczki tęskniące za darmowym socjalem.
  • cos_ci_opowiem 30.09.2021
    To chyba się cieszysz, że będziesz miał czym szorować zęby?
  • pansowa 30.09.2021
    Pewnie marzysz skrycie o takich bryczkach?
  • cos_ci_opowiem 30.09.2021
    pansowa kto go tam wie... w damskie ciuszki już się tu przebierał. xD
  • Grain 30.09.2021
    Jednak psychiatra jest bardziej potrzebny.
  • cos_ci_opowiem 30.09.2021
    Ile rent w tym roku?
  • Grain 30.09.2021
    cos_ci_opowiem za 21 dni będę emerytem, a kigja jak była tak będzie pierdolnięta - chociaż to u niej postępuje szybciej niż waloryzacja. Naśmiewanie się z kogoś że jest rencistą to najlepsze świadectwo.
  • cos_ci_opowiem 30.09.2021
    Grain fajnie to musi być będąc od lat na utrzymaniu społeczeństwa układać przyszłość młodzieży.
  • Grain 30.09.2021
    cos_ci_opowiem przynajmniej nie jestem pierdolnięty
  • cos_ci_opowiem 30.09.2021
    Grain KWIIIIK KTO TYLE DAŁ CO PIS DA TRZYNASTKA CZTERNASTKA AZAPEO KWIIIIIK
  • Wyszłeś na ulicę? Pahdą, wyszedłeś?
    W celu protestu?
    Siedzisz na dupie i pierdolisz, żeby coś zmienić.
    Jesteś z tych, co gdyby im powiedzieć:"Rusz pan, pójdziem za panem!", odpowie "A dlaczego ja??"
    Nie żebym się czepiał.
    Mam ten komfort, że wiem, że zrobić można coś w grupie. A grupy nie ma.
    I dlatego się nie ekscytuję.
  • skandal 30.09.2021
    trochę mi zdrowie nie pozwala na aktywny protest. wskaż w którym miejscu pierdolę, żeby coś zmienić? tylko mi smutno po prostu.
  • cos_ci_opowiem 30.09.2021
    A dlaczego Polacy zaczęli obalać komunę? Nie dlatego, że się ludowi tak nie podobała, bo o kapitalizmie i jego realiach mieli takie samo jak ja o życiu w realnym socjalizmie. Widzieli tylko zachodni dobrobyt przez te parę szczelinek w murze i wiedzieli, że można tam sobie pozwolić na więcej, jeśli mamy na myśli wolność słowa. Lud się zaczął na ostro burzyć, bo wzrosły ceny podstawowych produktów - i teraz będzie to samo. Lud, a przynajmniej zwolennicy PiG, Konfabulacji i różni bierni (czyli jak zliczymy do kupy - większość) nie widzi niszczenia Polski, dopóki micha pełna i na głowę nie pada. Ta władza musi zatoczyć podobne kółko jak komuna, oby tylko nie musiało to trwać 30+ lat i obyśmy po drodze nie wpadli we wschodnią strefę wpływów, a na to się zanosi tym razem bez żadnej wojny - jak widać do podboju dziś niekiedy wystarczy zwykła głupota.
  • skandal 30.09.2021
    cos_ci_opowiem ano racja.
  • cos_ci_opowiem 30.09.2021
    skandal Na chwilę wzburzyły się kobiety, bo dotarło do nich, że w razie nieszczęśliwego przypadku będą musiały rodzić chazaniątka, ale patrząc po sondażach, chyba im przeszło. To ja już nie wiem, co może spowodować wkurw i zmianę kursu. Chyba tylko ta micha i kawałek strzechy nad głową, jak zabraknie, to się lud wqrwi, tymczasem odliczajmy do kolejnej kadencji przerabiania Polski na demokrację z przymiotnikami.
  • Patriota 30.09.2021
    Marzenie ściętej głowy, żeby wszyscy idioci wynieśli się na Białoruś, oczywiście w celu pomocy islamskim terrorystom w łagodnym lądowaniu na socjalu u duetu Łukaszenki i Putina. Życzę powodzenia i miłego cateringu. Dlaczego ściętej. Bo nawet Łukaszenko takich idiotów nie przyjmie, a co najwyżej wsadzi do łagrów.
  • pansowa 30.09.2021
    Ty sobie wybierz paru dla siebie.
    Pamiętaj, że to byczki...
  • Garść 30.09.2021
    Czasami mniej, znaczy skuteczniej.
    Ale masz rację, nie wiadomo, czy pałek sprawdzonych w biciu kobiet na protestach, nie odczują również ukochani wyborcy Przestępców i Gangsterów. Kwestia czasów.
    Dzisiaj mogliśmy posłuchać sprawozdaniu Najwyższej Izby Kontroli o przekrętach na 280 mln złotych w ministerstwie Ziobry.
    Ośmiorniczki zazdrość skręca na talerzu.
  • Grain 30.09.2021
    Dowody, dowody i wyroki sądów. Akurat to się przypadkiem /lub nie/ zbiega w czasie podjęciem przez Ziobrę próby dokończenia reformy sądownictwa.
    Tak możesz ponawijąć do równie rąbniętych z garści.
  • Patriota 30.09.2021
    Grain nie wiem, czy prymitywy zrozumieją ten przekaz.
  • Garść 30.09.2021
    Masz nadzieję, że zawyżyli straty z pieniędzy publicznych też o 15005 % ? xD
    Trudno nie doceniać chichotu historii. Swój swojemu... w tej sytuacji głodne kawałki nie przejdą.
    Dowody są w ministerstwie sprawiedliwości (o ile nie zginęły czymś zalane) i sprawozdaniu urzędników NIK-u, a wnioski w pismach kierowanych do premiera i prezydenta.
  • Grain 30.09.2021
    Garść dowody, dowody. Nie życzeniowe kawałki
  • Tjeri 30.09.2021
    Grain sprawa Funduszu Sprawiedliwości jest bardzo dobrze umocowana. Podam Ci przykład z mojego otoczenia (znam jeszcze sprzed czasu NIKu). W Opolu wygrała konkurs fundacja założona chwilę przed ogłoszeniem konkursu. Zero doświadczenia, zero kadry. Zniknęła po kilku tygodniach nie/funkcjonowania. Adres okazał się prywatnym mieszkaniem. Przez kolejne miesiące województwo pozbawione było pomocy z FS.
    Dzieci w szkole zaś w ramach FS dostały darmowe... kamizelki odblaskowe. Zgroza.
    Dodam, że w poprzednich latach (znaczy przed przekrętami) z funduszu kasa szła na: pomoc prawną, terapeutyczną ("klienci" to często ofiary przemocy, zgwałcone kobiety, zastraszeni staruszkowie itp.) także materialną. Nieraz był to zakup węgla, zapłata czynszu, czy wysłanie dzieci na kolonię. Bardzo konkretna pomoc. A tu nieistniejąca fundacja i kamizelki dla dzieci. To tylko w Opolu. Nie wiem jak w innych miastach, ale raport NIK ma 200 stron.
  • cos_ci_opowiem 30.09.2021
    Tjeri Alezapeło kwiiiiiiiik chrum
  • Tjeri 30.09.2021
    cos_ci_opowiem
    Ło panie, wiadomo!
  • Grain 01.10.2021
    Tjeri a jakieś inne przykłady - z twojej strony balustrady.
  • cos_ci_opowiem 01.10.2021
    Grain przecież to ty tu jesteś od punktowania azapeło :)
  • Grain 01.10.2021
    cos_ci_opowiem nie za takie idiotę jak ty
  • cos_ci_opowiem 01.10.2021
    Grain co, jakie otake, w jakim to języku napisałeś/łaś/łoś? xD
  • Garść 01.10.2021
    Grain, ja Ci tam życzę, naprawdę, kilkunastotysięcznej waloryzacji poborów xD
    We wrześniu inflacja wyniosła: 5,8 %. Kto wie jak podskoczy, kiedy kasa z unijnego funduszu wciąż blokowana.
    A za te rodziny gnane na zmarnowanie przez granicę zapłacimy w inny sposób.
    Terlecki za wyłączanie mikrofonu w połowie zdania i porównanie zdjęcia dziewczynki z Michałówa do zgubionej reklamówki. Dowód na nagraniu.
    Ludzie nie dzielą się na dobrych i złych w zależności od przynależności partyjnej.
    Na pewno część pisowskich posłów nie popiera szefów w tej haniebnej sprawie.
    Ale trzeba mieć empatię i charakter, aby zaprotestować.
  • Tjeri 01.10.2021
    Grain czyli skąd? Co masz na myśli?
  • skandal 01.10.2021
    Tjeri kurcze - to jest sekta. co musiałby zrobić ich najjaśniejszy pan, aby przestali mu ufać? nasrać na głowę? stwierdziliby, że to w sumie dobre nakrycie głowy na nadchodzące chłody. Grain byłby dobrym łupieżowym najjaśniejszego pana. to niepojęte.
  • Tjeri 01.10.2021
    Grain
    Przez chwilę myślałam, że to faktyczne pytanie. Mój błąd.
  • Tjeri 30.09.2021
    "Najgorsze, że to się podoba"
    I najgorsze jeszcze to, że przyzwyczajamy się. I kolejne kroki robią coraz mniejsze wrażenie.
    Niestety obywatele pozapisowi to zróżnicowana, niezorganizowana, niezmobilizowana czy wręcz bierna masa. Coraz mniej kroczków do katastrofy.
  • Patriota 01.10.2021
    Matka Teresa zza biurka online się obudziła.
  • pansowa 01.10.2021
    Patriota i wtedy natychmiast się oszołom pojawia, aby ogrzać się w jej słońcu.?
  • Cóż można rzec? Nie wszyscy są ślepi i nie wszystkim to się podoba. Tak długo jak znaczna część społeczeństwa, ta co widzi ale nie chce dostrzegać wyczynów rządu, albo zwyczajnie jej to nie obchodzi bo wolą sprzedawać wolność i godność za rozkradane ochłapy, które są im rzucane, nie zastosujemy oszołomów, chociaż jeszcze jest czas na to. Za chwilę tego czasu może już nie być. Za chwilę „wszystkim będzie musiało się wszystko podobać”, bo są dewastowane kolejne rygle, zapobiegające dyktaturze. Za chwilę!
  • cos_ci_opowiem 01.10.2021
    Za późno.
  • cos_ci_opowiem może i masz rację
  • Grain 01.10.2021
    Dość dyktatury kobiet - rozdarła się Szajbus-Bajbus i i zaraz powtórzył to tłum. To tak samo idzie.
  • cos_ci_opowiem 01.10.2021
    Grain mając tyle czasu na garnuszku podatnika mógłbyś się bardziej przykładać do śledzenia bieżączki :)
  • Grain 01.10.2021
    cos_ci_opowiem znowu wjebałaś coś od Nitrasa, czy tak masz od dziecka
  • pansowa 01.10.2021
    cos_ci_opowiem no proszę, a mnie tu ciągle zarzucano ten garnuszek?
    Co to znaczy sprawiedliwe traktowanie(:
  • cos_ci_opowiem 01.10.2021
    pansowa No wiesz, w odwróconej sytuacji bym tego nie wypominał jak teraz. Nie bądźmy hipokrytami albo bądźmy, ale nie ukrywajmy tego :)
  • pansowa 01.10.2021
    cos_ci_opowiem rozumiem intencję w związku z teoriami i pierdołami prezentowanymi przez pacjenta?
  • cos_ci_opowiem 01.10.2021
    pansowa mnie drażni tylko jedno, że on potrafi dostrzec, że PiS dał, ale nie ogarnia, że musi dać przy takiej inflacji oraz komuś najpierw musi zabrać, bo PiS własnych pieniędzy to tak za bardzo nie ma.
  • pansowa 01.10.2021
    cos_ci_opowiem Zabrać albo dodrukować.
    Te jego 70 zł będą spłacać nasze wnuki.
  • cos_ci_opowiem 01.10.2021
    pansowa dodruk to też forma okradania.
  • pansowa 01.10.2021
    cos_ci_opowiem No wiem, ale to wyjątkowy wypadek, kiedy za przestępstwo płaci ofiara.
  • skandal 01.10.2021
    trudno cokolwiek zrobić. skoro tak się podoba suwerenowi. potem będzie jeszcze trudniej pod lufami karabinów.
  • Patriota 01.10.2021
    skandal a co jedziesz do Putina? Powodzenia;)))
  • pansowa 01.10.2021
    Patriota A Hitler kaput, to gdzie ty pojedziesz? :)))

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania