.

..

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (9)

  • elenawest 17.12.2015
    Vasto Lorde, jestem pod wrażeniem twojego tekstu i choć zauważyłam kilka błędów interpunkcyjnych, to nie będę się ich czepiać. Zostawiam 5 i mam tylko nadzieję, że nie opisujesz prawdziwych wydarzeń...
  • Vasto Lorde 17.12.2015
    Dziś niestety jestem w stanie upojenia i opisuje wydarzenie z wczoraj
  • elenawest 17.12.2015
    Vasto Lorde yyy, oj... Więc to prawda? W takim razie przyjmij moje kondolencje.
  • Vasto Lorde 17.12.2015
    Nie przesadzajmy, ja nie miałem zamiaru się wyżalić. Chciałem tylko zebrać myśli, wyrzucić je gdzieś i spokojnie zasnąć
  • elenawest 17.12.2015
    Rozumiem.
  • Lucinda 17.12.2015
    Podoba mi się. Kolejny świetny, mocny tekst, emocjonalny, no i nie da się nie zauważyć, że bardzo rytmiczny:) Bardzo lubię Twoje horrory, ale widać, że bardzo dobrze radzisz sobie również z innymi tekstami:)
    ,,zmoczył mnie w grudniu tak (przecinek) jak słońca blask";
    ,,Niemogąc znaleźć zapisanych SMS-ów" - ,,nie mogąc" (w imiesłowach czasownikowych obowiązuje ta sama zasada co w czasownikach). No i każde ,,kurwa" jest wtrąceniem, więc przecinki przed i po. 5:)
  • KarolaKorman 18.12.2015
    Szkoda, że pisany pod wpływem prawdziwych wydarzeń, smutne. Nie oceniam
  • patyy 18.12.2015
    Smutne to, ale pełne emocji. I jeżeli miałabym ocenić, po mimo błędów interpunkcyjnych, dałabym dziesięć na pięć.
  • Rasia 18.12.2015
    Mam taką zasadę, że nie oceniam osobistych teksów. Ten jest naprawdę dobry, bo w tak niewielu słowach zobrazowałeś mniej więcej całą sytuację, przekazałeś tak wiele uczuć. Nie spodziewałam się niestety, że będzie mieć tak smutne podłoże i mam nadzieję, że z biegiem czasu Twoja złość i żal przeminą, trzymam za to kciuki.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania