...

...

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 9

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • laura123 01.06.2021
    ''plecami'' - powtórzenie zbyt blisko siebie. Mam wrażenie przegadania, troszkę bym poucinała. Mocna 4
  • Zarąbisty wiersz, się chce czytać, taką poezję chłonąc, tomikami pożerać.
  • Piotrek P. 1988 02.06.2021
    Przyjemnie się mi przeczytało ten utwór, czuć surrealizm, i dobry klimat w zakończeniu, z tym złotym globem oraz kreacją życia. 5, pozdrawiam :-)
  • Wertyt 02.06.2021
    A dla mnie to czysty realizm. Doskonały, piątkowy opis naszej zwariowanej rzeczywistości, bzdurnych informacji serwowanych przez pseudo - dziennikarzy i komentatorów. Podkładam pod ten wiersz kalkę czytanych od dłuższego czasu wiadomości i - wszystko się niestety zgadza. Dramat. Zostaje tylko kreacja życia, choć na nagrody raczej nie liczę.
  • Nuria 02.06.2021
    Lauro 123 - niczego nie poucinam, wiersz jest kompletny i taki zostanie. Może to, że nie ma tutaj kursywy / niestety/ na niektórych będzie mało zrozumiały. Cóż...

    yanko wojownik 1125 - Dziękuję :)

    Piotrek P. 1988 - powiadasz, że surrealizm...ale w takim obłąkanym czasie przyszło nam żyć.

    Wertyt - trafiłeś w punkt !!! Mam sąsiada z astmą, po amputacji nogi i licznymi schorzeniami jak to bywa po 70-dziesiątce......i co?...ano, komisja lekarska uzdrowiła chłopa, zabrali nie tylko dodatek, ale w ogóle grupę inwalidzką. I jak tu z premedytacją nie wjechać na wózku inwalidzkim podczas migającego czerwonego światła na przejściu...

    Wszystkich serdecznie pozdrawiam :)
  • Unikat 02.06.2021
    Cześć, podoba mi się ten wiersz. Pozdrawiam!
  • Nuria 02.06.2021
    Unikat- również pozdrawiam i dziękuję za poświęcony czas :)
  • Dekaos Dondi 03.06.2021
    Nuria↔Hmm... Klamra z pierwszej i ostatnej zwrotki,
    jest w pewnym sensie –zdaniem mym – uwieńczeniem, tego co pomiędzy.
    Wszyscy gramy swoje, jeno często się gubimy i nie wiemy w co i na jakich zasadach.
    Bo większość→pionków. Takie pierwsze skojarzenie me:)
    Najbardziej↔4 część:)↔Pozdrawiam:)↔%
    P.S↔Kursywa→ [i].....[/i]

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania