Totalny absurd

A teraz słoneczka pocałujcie mnie w nos!

Jest to chyba jedyna witryna w języku polskim udająca portal literacki, na której nie można bezpośrednio skasować swojego tekstu, ani własnego profilu.

Gdzie indziej zrobiłbym to paroma kliknięciami, a tu musiałem włożyć w proceder nieco pracy.

Pojawiłem się tu powtórnie po kilku miesiącach pragnąc opublikować kilka nowych tekstów.

Niestety. Paru kretynów postanowiło mi podokuczać.

Nie pozwolę sobie na to, żeby jakiś półanalfabeta sobie ze mnie kpił.

Bawcie się dobrze, tylko nie moim kosztem.

Dość! Znikam stąd.

 

Kierownictwo proszę o usunięcie mojego profilu.

Średnia ocena: 4.2  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (6)

  • Aisak 07.06.2018
    wioskowy, a może gdybym powiedziała, że tylko
    NAJLEPSI DOSTAJĄ ZŁE OCENY :]
    to zmieniłbyś zdanie i o idiotach mniemanie xD

    Olej. Osikaj.
    Pisz.
    Chociaż przyznam, że miniatura o małych chłopcach przedszkolakach wywołała u mnie pragnienie sponiewierania cię, ale ostatnio jestem zbyt wykończona, żeby wydawać się w portalowe bójki. Nie dałam ci jednej gwiazdki, bo mi się nie chciało. Ale tekst wywołał moje oburzenie.

    Zrobisz, jak uważasz, ale nie tylko TY JEDEN JEDYNY na tym portalu dostajesz złe oceny.

    Poza tym, ciesz się, BO KTOŚ CIĘ CZYTA, a to połowa sukcesu.


    Have nice day.
  • Aisak 07.06.2018
    Dałam pięć na otarcie łez :]
  • Nuncjusz 07.06.2018
    Pisz do admina a nie płaczliwe teksty, które on ma w dupie
  • wioskowy 07.06.2018
    Dziękuję za miłe słowa.

    Chętnie przyjmę każdą krytykę, pod warunkiem, że będzie ona rzeczowa. Mam świadomość tego, jak dalekie są moje teksty od ideału. Sądziłem, że zamieszczanie ich tutaj pomoże mi pisać w przyszłości lepiej, uniknąć niedociągnięć. Niestety, nic z tego. Jeśli zaś ktoś stawia mi pały tylko za to, że kiedyś zwróciłem mu uwagę na kilka błędów językowych, niech się tak bawi z kim innym.
    Przeżyję bez tego portalu, tak jak i on beze mnie.

    Co do przedszkolaków... Widzę, że jestem winien kilka słów wyjaśnienia. W czasach gdy sam byłem przedszkolakiem, panie przedszkolanki ubrane były schludnie i stosownie do sprawowanej funkcji. Ostatnio zajrzałem z kimś do przedszkola i zobaczyłem dwie paniusie ubrane jak k...
    Wierszyk, może nie najwyższych lotów, ułożył się praktycznie sam.

    Nuncjuszu, jeśli admin ma w dupie to co dzieje się na tym portalu, to tylko potwierdza słuszność mojej decyzji.

    Życzę Wam obojgu wielu wspaniałych tekstów.

    Bye!
  • Pan Buczybór 07.06.2018
    Panie, pisz pan do admina, maniakalnie, najlepiej kilka razy dziennie, to może konto ci usunie. To jedyna droga, a od siebie dodam, że tytuł sugerował, że jednak coś tu będzie, a tu pustka i marudzenie. No cóż, pozdro
  • fanthomas 08.06.2018
    a juz liczyłem na jakiś fajny absurd, nie wiem czym się tak bulwersować

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania