Pisarski rock and roll - historie Elżbiety Safarzyńskiej

Książki Elżbiety Safarzyńskiej to sekretne bestsellery? 13 lat po premierze i dalej w sprzedaży? Mówię o "Melodii na 3 serca" (która równie dobrze mogłaby się nazywać np. "15-latka robi rozpierdol" ;)). Przeczytałem już jej "Jeśli tylko zechcę" i "Legendy polskie". Całkiem dobrze się to czyta, takie rock and rollowe pisanie z kobiecą perspektywą i punktami widzenia, których chyba do tej pory nie spotkałem w literaturze (nie mówię tu oczywiście o "Legendach polskich", bo to teksty na podstawie legend). Ciekawe co się stało, że nie jest super znaną i celebrowaną pisarką. Może nie jest to literacka super-wygładzona perfekcja, ale daje więcej zabawy niż inne pisarskie niby cuda niewidy. I ceny jej książek są aktualnie więcej niż bardzo przystępne (poniżej 20 a i nawet 10 zł).

I ani strony internetowej, ani nic (żadnego wywiadu na youtube) w tej chwili nie można zdaje się znaleźć.

Średnia ocena: 0.0  Głosów: 0

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (3)

  • słone paluszki 7 miesięcy temu
    https://lubimyczytac.pl/autor/6661/elzbieta-safarzynska/2

    Może nie lubi błysku fleszy.
  • bylyfankrowy 7 miesięcy temu
    Jak można nie lubić błysku fleszy? :O ;) No i "Melodia na 3 serca" - gdzie część 2 ja się pytam? Oj, taki lekki cliffhanger na końcu tam jest. Pewnie autorka ma gdzieś w szufladzie dalszy ciąg. Jeśli tak, to pewnie mogłaby uruchomić swoje znajomości wydawnicze. ;)
  • słone paluszki 7 miesięcy temu
    To fani powinni motywować swoich ulubionych autorów. Wasza w tym głowa, by kobieta poczuła, że komuś zależy.

    Do boju i dalszego rozwoju!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania