PiSOWIEC

Poprzednia elita przestrzega: kiedy zwróci na ciebie uwagę, nie stój, nie czekaj, tylko zacznij się bać. Przelicz, co ci zostało w portfelu, sprawdź zamki, szafy, sztućce, ilość złotych plomb. Złap się za kieszeń i upewnij, czy nie ma tam jego ręki. Uciekaj, bo choć jest uśmiechnięty, pogodny i wyluzowany, to pod pretekstem, że dobrze ci życzy i oddałby ostatnią koszulę, by by ci pomóc, z radością trzepnie tobą o ścianę, podłoży świnię i z rozkoszą puści cię z torbami.

Średnia ocena: 3.9  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (14)

  • Józef Kemilk 8 miesięcy temu
    Wyszedłeś poza dotychczasową narrację opozycji. Do tej pory PiS-owiec nigdy się nie uśmiechał.
    Tak na marginesie, to chyba o wszelakich socjalistach, a tych są tłumy : PiS, PO, Lewica, Trzecia Droga
  • Noico1 8 miesięcy temu
    "Emerytowany nauczyciel Muhammad al-Ghamdi został skazany na śmierć przez saudyjski sąd za pięć tweetów krytykujących rząd Arabii Saudyjskiej za korupcję i łamanie praw człowieka"

    -takie informacje przeczytać można na CNN.

    Dodano, że nauczyciel skazany został na podstawie ustawy antyterrorystycznej.

    M.in za „opisywanie króla lub następcy trony w sposób zagrażający religii lub sprawiedliwości”.
  • Noico1 8 miesięcy temu
    Więc dziękuj Panu Bogu, że żyjesz w wolnym demokratycznym kraju.
  • nerwinka 8 miesięcy temu
    Noico1
    gadać z tobą, to jak całować szczura w hemoroidy
  • Noico1 8 miesięcy temu
    Nerwinko, dowcip ci się wyostrzył🤗🤗🤗
  • Lotos 8 miesięcy temu
    Jeszcze w miarę demokratycznym, jak PiS wygra kolejne wybory, będzie podobnie jak w Arabii...
  • Grain 8 miesięcy temu
    Jednak to idzie na rozum
  • Lotos 8 miesięcy temu
    Powitać wieszcza, No wiem, wiem, jesteś za ustrojem dynastycznym i tylko Korwin, wtedy będziesz mógł każdej kobiecie, przywalić w dynię, jak to pisałeś w jednym ze swoich tekstów.
  • Grain 8 miesięcy temu
    Jełopie, fruwasz w wymyślanych przez siebie bredniach jak nerwinuś. W ewolucji na wiechcia i korkociąg lotosu.
  • Lotos 8 miesięcy temu
    No jakie to poetyckie, bardziej niż Twoje tekst, niesamowite!A tak na marginesie wierzysz w ewolucję?
  • Grain 8 miesięcy temu
    Jako debil idziesz do przodu, nie ma granic żenady
  • Lotos 8 miesięcy temu
    No, ale uważasz, że ewolucja to fakt, czy nie?
  • Grain 8 miesięcy temu
    https://twitter.com/i/status/1698399863681995210
  • Lotos 8 miesięcy temu
    Jakoś nie da się wejść na tego linka, ale odpowiedz po ludzku czy uważasz, że ewolucja to fakt czy nie?

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania