.

.

Średnia ocena: 2.3  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (19)

  • Anonim 08.09.2015
    Serio. Nie łapie o co tu chodzi. Nie mam nic przeciwko krótkim tekstom, ale w tym nie ma nic ciekawego.
    Możliwe, że głupi jestem i nie ogarniam
  • 50shadesofblonde 08.09.2015
    Posądzono mnie o plagiat na jednej stronie w konkursie, bo wiersz, który napisałam na jego potrzebę wstawiłam też tutaj i ktoś myślał, że go skopiowałam, więc musiałam dać dowód i tyle.
    Co zresztą napisałam, skrótowo, ale jednak.
    Więc może faktycznie jesteś głupi i nie ogarniasz.
  • Slugalegionu 08.09.2015
    Filip głupi? Raczej nie, bo z tego nic nie wynikało.
  • 50shadesofblonde 08.09.2015
    Dobra no, wesoły gang, Filip się mnie uczepił bo ma na mnie focha o czepianie się Shillo i inną rzecz, której nie będę tu ogłaszać. Jakoś cała reszta forum prawidłowo to zignorowała.
  • Slugalegionu 08.09.2015
    50shadesofblonde, jaki gang? Tekst brzmiał z grupsza tak:

    Stawiam to jako dowód mojej niewinności, bo oskarżono mnie o plagiat. Zaraz usuwam.

    I co? Plagiat czego? Czyjej pracy? Kto? Dlaczego nie pokazałaś po prostu zgody/tego, że to Twój nick?
  • 50shadesofblonde 08.09.2015
    Admin konkursu poprosił mnie żebym wstawiła taki tekst, więc go wstawiłam, a co do reszty to nic wam do tego.
    Dziękuję, pozdrawiam.
  • Anonim 08.09.2015
    jesteś ewidentnie przewrażliwiona na moim punkcie, skomentowałem to co wystawiłaś, bo mam do tego prawo. Jakby tekst byl sensowny, to bym go pochwalił, w moim odbiorze był bezsensowny.
    Trzeba było wstawić też notkę od autora, o co chodzi w tym czymś, a nie pruc sie teraz do mnie.
    Starałem się być maksymalnie obiektywny, zapomniałem na ten czas o różnościach, które nas tyczą.
    Tu powinny byc tylko komentarze do tekstów a nie personalne ataki.
    Ogarnij się nareszcie
  • Slugalegionu 08.09.2015
    Dobrze prawisz, Filipie: )
  • 50shadesofblonde 08.09.2015
    Cały ten "tekst" był notką, więc kompletnie nie rozumiem, po co w ogóle go komentowałeś. A żebym była przewrażliwiona, musiałabym być zaangażowana w życie społeczne na opowi. Jednak tak nie jest, więc się odczep.
  • Slugalegionu 08.09.2015
    Żeby być przewrażliwioną, wystarczny nie mieć do siebie dystansu, tak jak w Twoim przypadku. A po co kom? Bo takie notki to *I tu uwaga, bo apokalipsa sie zaczyna* śmieci.
  • Anonim 08.09.2015
    50shadesofblonde przeczytaj mój komentarz jeszcze raz i jeszcze raz aż zrozumiesz, żegnaj
  • Slugalegionu 08.09.2015
    wystarczy*
  • 50shadesofblonde 08.09.2015
    Tak samo jak śmieciami są pokasowane opowiadania połowy tutejszej społeczności. Wiele z was ma zakropkowane 90% swoich postów, ja wstawiłam taki jeden - i nie był to mój kaprys, lecz konieczność.
    Nie mam nic więcej do powiedzenia, oprócz tego, żeby Filip szedł się jebać. Pozdrawiam.
  • Anonim 08.09.2015
    he he :D ubawiłem się serdecznie. Dzięki :) Ale już się wyjebałem
  • Slugalegionu 08.09.2015
    50shadesofblonde, rozśmieszyłaś mnie. Więc to działa tak, że kiedy Kali ma krowę, to jest okej, ale jak Kali jej nie ma to jest źle? I jeszcze ta konieczność, może i tak, ale mogłaś to zrobić porządnie. Ot, chociaż wyjaśnić, że chodziło o konkurs, bo było posądzenie o plagiat i tak dalej, a to, co zrobiłaś to śmieć.
  • Slugalegionu 08.09.2015
    No i te kropkowane... wiesz co? Moja znajoma się tnie, może ja też powinienem? W końcu skoro ona, to czemu ja nie?
  • Slugalegionu 08.09.2015
    No dobra, uspokuj się dziewczyno.
  • 50shadesofblonde 08.09.2015
    Uspokój*
  • Drassen Prime 08.09.2015
    50shadesofblonde
    Popieram
    Ale i tak śmierdzą ci pachy :/

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania