...

.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (2)

  • „ Podniosła ją i spojrzała na kobietę, która w tym czasie zdążyła się od niej oddalić kilka metrów.” - od niej, wyrzuć. Z tekstu powyżej wynika o co chodzi i ten zwrot jest „nadliczbowy”.

    „ Szły w ciszy przez większość czasu.” Ty szyk lub coś inne szwankuje, wygląda jakby szły przez czas. - Przez większość drogi szły w ciszy. O to chodziło tylko ładniej chciałaś napisać :)

    „Zapominała przez chwilę, że być może ostatni raz widzi mokre ulice po deszczu, a świat za niedługo jak jej mały Titanic - przepadnie na zawsze.
    Gdy tak patrzyła na znajomą ulicę, zaczęła płakać. Lecz nie był to już głośny, dziecięcy płacz, a tak ciche szlochanie, że pani Linda nie była w stanie go usłyszeć. Nie umiała pogodzić się z ich śmiercią. To nie miało tak być. „ W tym fragmencie zwróć uwagę na słowo „była” i jego odmiany. Jest cztery razy, niemal zdanie po zdaniu. W pierwszym zdaniu „pewnie” bardzo by pasowało zamiast „być”... Zwróć na to uwagę.

    Zwróć uwagę na wtrącenia:

    „— Idziemy? — zapytał lekko ochrypniętym głosem. Wszyscy spojrzeli po sobie, a gruby, wręcz otyły, niski mężczyzna o krótkich brązowych włosach poszedł do przodu. Był to Michael. Kiedy nieco oddalił się od reszty, odwrócił się do tyłu.
    — Musimy to zrobić — powiedział niskim głosem i zaczął iść dalej.” Dwa razy głos. W pierwszym wystarczyłoby tylko „zachrypiał” czy jakoś inaczej.

    Masz jeszcze trochę takich rzeczy, trzeba by na spokojnie je powyłapywać.
    Tekst bardzo spoko, nieźle się czyta.
    Pozdrawiam
  • ania_marzycielka 02.08.2020
    Dziękuję ślicznie za wyłapanie błędów i przeczytanie. Pozdrawiam :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania