Płetwa rekina

Szukając kluczy,

znalazłem poduszkę,

oburzenie Marchlewskiej Haliny z pierwszego,

420 nieodebranych, na ręce jaśniejszy ślad po Daytonie

i co najgorsze list od ciebie też gdzieś przepadł.

 

Gdzie byłem — nie wiem,

jedyny trop to

płetwa rekina w wymiocinach.

Średnia ocena: 3.7  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (4)

  • o nim pseud ponad rok temu
    Ps. Usilnie staram się, odzwyczaić od ciebie.
  • rozwiazanie ponad rok temu
    „Gdzie byłem — nie wiem. " ... a płetwa rekina...? to niezły suwenir z podróży:))
  • Piotrek P. 1988 ponad rok temu
    Słowa "płetwa rekina" przypomniały mi o dawniejszych czasach, a te różne odcienie miewały: zarówno jaśniejsze, niczym styl vaporwave, jak i ciemniejsze, podobnie jak w stylu outrun.

    Liczba "420" pojawia się czasami w utworach, na przykład tekstach lub obrazach, z gatunku vaporwave, dlatego też mi się z tym nurtem skojarzyła.

    Nazwa "Daytona" przypomniała mi o Florydzie - jednym z moich ulubionych miejsc świata pod względem architektury. Brzmi też podobnie jak "Baltona" - kolejna nazwa, kojarząca mi się legendarnie i nostalgicznie.

    Niepozorny utwór, w którym znalazłem kilka motywów, mniej lub bardziej kojarzących mi się ze starszymi czasami, jak i z jednym z moich ulubionych kierunków w sztuce.

    5, pozdrawiam ?
  • o nim pseud ponad rok temu
    „Szukając kluczy,
    znalazłem poduszkę,
    oburzenie Marchlewskiej Haliny z pierwszego”

    PL zasnął na wycieraczce, szukając pod nią kluczy — przyczyna oburzenia Marchlewskiej.

    "420 nieodebranych"

    420 – symbol oznaczający "czas na konsumpcję marihuany"

    "na ręce jaśniejszy ślad po Daytonie
    i co najgorsze list od ciebie też gdzieś przepadł"

    Zgubiony zegarek (Rolex Daytona) dla PL, to niewielka strata, porównując do straty listu od kogoś ważnego.

    "Gdzie byłem — nie wiem,
    jedyny trop to
    płetwa rekina w wymiocinach"

    Rekina, który po odcięciu płetw, został wrzucony do morza, gdzie powoli umiera w męczarniach.

    Pozdrawiam :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania