O rasistowskich produktach spożywczych

Kiedyś, czyli w latach pięćdziesiątych ubiegłego stulecia, aktywiści bolszewiccy w Polsce, często to Polacy, prowadzili nagonkę przeciwko pomnikom historii.

Swego czasu to chcieli wysadzić w powietrze zamek w Bolkowie. O dziwo, krzyczeli: "Trzeba zniszczyć ten przeżytek burżuazji!".

Wiadomo, że ruiny zamku w Bolkowie to pozostałość po epoce feudalnej etc. Coś się chłopakom od Stalina pomyliło.

 

Lewactwo ma to do siebie, że tworzy przedziwne teorie, jak na przykład sprawa eksperymentu krzyżowania małpy z człowiekiem w celu stworzenia lepszego robotnika (tak, to miało miejsce w czasach Lenina).

 

Teraz rozpowszechnia się ideę robienia z kobiety mężczyzny i odwrotnie, lub promuje się trzecią, a nawet aż pięćdziesiątą siódmą płeć.

Do takiego ideologicznego wariactwa potrzebne są bajki, jak historyjki o praworządnych produktach spożywczych. Takie bajki są nawozem, na którego bazie sadzi się brednie neokomunistyczne w umyśle ludzi, czyli przygotowuje się grunt pod rewolucję kulturową.

 

Po co w mediach opowiada się historyjki o księżniczkach i książętach angielskich? Ano, po to, aby ludzie łatwiej wierzyli w bajki - to metoda. Jak się ma umysł podatny na bajki to łatwiej sprzedać coś lub szybciej się ogłupi człowieka - o to cel tej rewolucji kulturowej opartej o kłamstwa i brednie.

Im więcej ludziom będzie się opowiadać bajki, tym bardziej kupią nowe produkty materialne i duchowe. We wszystko uwierzą tak jak we wspomnianych latach pięćdziesiątych ubiegłego stulecia, młodzi ludzie pod wpływem ideologii uwierzyli, że stary rycerski zamek w Bolkowie to przeżytek kapitalistycznej burżuazji.

Zamku na skale nie wysadzono w powietrze, bo w owym dniu padał mocno deszcz i zalało ładunki wybuchowe. A w następnych dniach opłakiwano śmierć ludojada Stalina. No i wtedy zrozumiano, że to wieczne słońce ludzkości jednak zgasło wbrew obietnicom propagandy, która okazała się mizerną, ale trującą bajką.

.

Postscriptum

Wyjaśniam i to nie tylko tym złośliwym (zob. niżej komentarze), że w tym tekście starałem się przedstawić pewną symbolikę, np. motyw zamku na skale to symbol siły i trwania, czyli tradycji, a próba jego zniszczenia, to beznadziejna praca nikomu nic nieprzynosząca tak jak walka Don Kichota z wiatrakami. "Robienie z kobiety mężczyzny i odwrotnie" jest tu metaforą, a nie brakiem empatii.

Poza tym ten tekst nie ma nic wspólnego z literaturą, o czym świadczy fakt, że został opublikowany w dziele "Publicystyka".

....

Mój kanał na YT: "Matt Custor opowiada",

link: https://youtu.be/rZvD8wBlzbc

Zapraszam!

Średnia ocena: 3.0  Głosów: 9

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (14)

  • Pan Buczybór 18.05.2021
    rozpoczynasz jakieś tematy i ich nie kończysz... Coś tu niby jest, ale konkluzji żadnych. Chaos i jakieś takie coś, co niby ma podziałać na czytelnika, a po nim spływa.
  • Enchanteuse 18.05.2021
    podpisuję się pod tym.
  • Matt Custor 18.05.2021
    Tylko twoje teksty są najlepsze, tylko one! Czytajcie teksty niejakiego Buczybora!

    Człowieku, czy Ty nie rozumiesz, że w moim przypadku to zabawa!
    Pisanie "sobie a Muzom" to moje hobby i nic więcej.
    Więc daj mi spokój...
  • SwanSong 18.05.2021
    Matt Custor
    Czyli piszesz, żeby udowodnić, że pisać nie potrafisz? Niestety, internet daje możliwość każdemu cymbałowi (tak, chodzi o ciebie) napisania obrażającego szmelcu i wstawiania dla publiczności. Polecam ci znalezienie sobie hobby - kolekcjonuj znaczki albo puszki po piwie. Na więcej cię nie stać.
  • Matt Custor 18.05.2021
    SwanSong

    Cyt.:"
    Niestety, internet daje możliwość każdemu cymbałowi (tak, chodzi o ciebie) napisania obrażającego szmelcu i wstawiania dla publiczności".

    Ten Twój jad jest żałosny! Nazywasz mnie cymbałem? Tylko, kto i na jakiej podstawie upoważnił Cię, abyś obrażał ludzi?

    Po co to czynisz? Masz problemy ze swoja psychika? Są sposoby, aby Ci pomóc. Skorzystaj z nich nawet dla dobra publicznego!
    Nie musisz z tego powodu dręczyć innych. Współczuję!

    Lepiej będzie dla mnie, jak będę ignorować chamskie wypowiedzi lub nie będę pisać komentarzy.
  • SwanSong 18.05.2021
    Matt Custor
    Najlepiej, jakbyś nic nie pisał, niż sączył swoje pełne nienawiści pomyje. Chcesz się pożalić na jakieś ideologie, to idź na odpowiedni portal. Tutaj ani nie prezentujesz wartości merytorycznej, ani literackiej. Po prostu jesteś trollem, który nienawidzi innych.
  • Opalony Ernest 18.05.2021
    Leśniczy spowodował komentarz Matta.
    Takie coś się w siwi unieszcza.
  • Rozrywkowy 18.05.2021
    Literackiej wartości to nie ma w sumie żadnej, ale... całkowicie się z tym zgadzam, co napisałeś.
  • Morus 18.05.2021
    Bardzo dobry tekst, niestety media ogłupiają ludzi, szczególnie prymitywnych, młodych, bezmózgich szczawi, którzy biorą te brednie za prawdę i myślą, że są nowocześni.
  • Narrator 18.05.2021
    Fakt takie budowanie napięcia bez należytego finału, to jak stosunek przerywany. Pozbawiasz czytelnika końcowej przyjemności. Jesteś człowiekiem o dobrym sercu, to czemu nie zadbasz o jakość publikacji, na którą cię stać?
  • Morus 18.05.2021
    Tu wystarczy tylko trochę wyobraźni, drogi Narratorze, a nie żeby tak, kawę na ławę.
  • pansowa 18.05.2021
    Morus nie obrażaj ludzi tekstem o swojej wyobraźni.
    Twoja chamska łopatologia ideologiczna jest świetnie znana.
  • skandal 19.05.2021
    połączenie historii z zamkiem w Bolkowie z problemem istnienia więcej niż dwu płci jest karkołomne. do tego okraszone bełkotem wszystkowiedzącego eksperta. nie ma czegoś takiego jak idea robienia kobiety z mężczyzny i odwrotnie. są operacje dostosowujące wygląd ciała do płci, w której człowiek czuje się sobą. robi się je już od kilkudziesięciu lat. na całym świecie. to jedyny sposób, aby ludzie, którzy mieli to nieszczęście urodzić się "w nieswoim" ciele, poczuli się szczęśliwi. wystarczy trochę empatii i chęci poznania. tym beznadziejnym tekstem dowiodłeś, że brakuje ci obu tych cech.
  • poco 05.06.2021
    Autor jest
    Człowiekiem
    myslącym
    teksty Jego
    czytam
    z zainteresowaniem

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania