text usunięty

💩

Średnia ocena: 2.3  Głosów: 9

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • SwanSong rok temu
    Kolejny tekst, w którym udowadniasz, że jesteś idiotą. Gratuluję!
  • Udowodnij.
  • i są takie moment że człowiek nie wie czy autor troluje czy ma bardzo krańcowe poglądy, ciekawe uczucie, jedno z moich ulubionych
  • No to bardzo się cieszę 😊
    Pozdrawiam 🙂
  • Oczywiście bardzo w punkt, dobrego słowa od policjanta, to nie usłyszałem.
  • ACAB, po naszemu CHWDP 😃
    Niemożliwe jest, by w policji, mafji czy kościele znalazł się uczciwy człowiek, byłby przetestowany i odrzucony...
    Dzięki,
    Pozdrawiam 🙂
  • Noico1 rok temu
    Po części masz chyba rację, głównym zajęciem polskiej policji, to tuszowanie patologii wewnątrz niej samej, państwo w państwie, kolejna bezkarna obok różnych polityków, sędziów kasta. Policja powinna być mniejsza, odbiurokratyzowana, sprawna, służąca ludziom, a wszelkie mafie wewnątrz policji, układziki i temu podobne patologie wypalone ogniem i żelazem. Ale kto to zrobi, nie ma uczciwego szeryfa na horyzoncie.
  • No nie widać, zresztą ten szeryf musiałby ogłosić się królem... A monarchie absolutne to tylko u Arabów. Normalnie byłoby nieuniknione, że jakiś monarcha podbije ten głupi zachód, tylko że Islam współcześnie ma zasadę 2,5 procent podatku od majątku na sieroty; czyli co, normalny człowiek nie może mieć własnego domu? Więc muzułmanie także nie uratują nas przed głupotą i niewolą... Albo król, albo 1984...
    Pozdrawiam 🙂

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania