Poprzednie częściPo mszy... cz 1
Pokaż listęUkryj listę

Po mszy cz.2 - Przedświątecznie

Na początku chcę zaznaczyć, iż tekst nie ma przesłań rasistowskich, a ja nie jestem uprzedzony do żadnej rasy, ani ludzi innego wyznania. To żartobliwy tekst celujący jedynie w "Ciemnogród"

 

-Dzień dobry pania Jarenka.

-Ano, ano pania Gienia.

-A cóż to tak bez bigla? Toż wikariusz znowu takie pientkne słowa mawiali dziś z ambiony.

-Oj pientkne, tam pientkne. Pania nie wiesz co ja sie mom na te Świunta. Na wymiana chco jechać wnuki, szkoła dali glejta, że mogo do Angliji lecieć. No i one zara leco, a tu mnie obce dadzo pod dach Jezuśku, Maryjo.

- E to chyba dobrze, o świecie opowiedzo, a nasze te ich kurtury poznajo. Europy my już jestemy pania Jarenka.

-Jakie Europy Psia Mać ( w imie ojca i syna tfu tfu ) - przeżegnała się trzy razy - One mnie w tych ich kompiuterach zdjuncia pokazali.

Jakie Europy jak to mordy zakazane tu zjado. Czarne pania jedno, jak smoła czort przeklęty. Tylko bielma jak u diabła świeco, jęzor czerwony, druty jakie w nosie. Czort pania przeklęty tfu jego...toż to nawet szpony ma czarne.

-Oj pania Jarenka, toż to dziecki tylko som, dziś wszytko pomieszane. Postempowa trza być, u Łiesłała też ukraińska hołota w polu robi, ale ludzie nic nie mówio. Bojo sie pania, bo to może majher wyjuńć i zamiast robić jeszcze co zgotować. Postempowym trza być, tak, tak...

-Pania, jakie postempowy, aby choć drugie było białe. A tu patrzam ja a łoczy skośne, włosy czarne jak smoła, diabły pania mnie tu nasłały te dziecka, diabły. Jak ja Świunta z takiemi mam robić. Pogany!!! A co te one jedzo?

-Pania Jarenka, toć pania telewizyji nie patrzasz? Czarnemu babanów pani na rynku nakup, a te skośne to tylko ryż i ryż jedzo. Tanio bedzie.

-Toć jak ja w nocy obacze ta czarna morda to mnie na mary zabioro pania. Jezusicku, coby sie ta pogoda rypła i samoloty nie latali.

Ide ja sie legnąć moż mnie Jezusek zabioro zanim te czorty zjado.

-Oj też pania gadasz, przyjado, wyjado i juże.

-Ta? To se pania sama ich na łeba by wziuna, a nie tu mondro tako udawa.

-Ja antychrystów pod dach nie wezmne, Jezusicku broń. No. Iść mnie pora pania Jarenka. Szczęść Boże.

-Ano, ano.

Średnia ocena: 3.0  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (2)

  • AlaOlaUla 10.12.2019
    Nie podoba mi się użyta "morda". Czy stare babiczki używają tego słowa?
    Może prędzej gęba? Morda, to brzydko.
    Miłego.
  • riggs 10.12.2019
    Taka wiejska zaśpewka
    "Morda odrapana
    włosy jak badyli
    nic nikomu nie mówili
    tylko w morde bili"
    haha, pozdrawiam

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania