Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

Po - wstań

Uwaga! Uwaga! To jest Powstanie Wściekłych Macic, wszystkie normalne niech wypierdalają! Ulica jest nasza, tak było zawsze i tak będzie. Nie pozwolimy zabrać sobie wolności!

 

Wrzaskiem zaznaczają, że to strajk kobiet, jakby walczyły w imieniu wszystkich, a mi to się zwyczajnie nie podoba. Nie chcę być utożsamiana z "paniami" ulicy, są wulgarne, obsceniczne i puste.

Kiedy przypadkowo przechodzę obok tych dziwnych ludzi, bo jest tam też od groma mężczyzn (im to akurat się nie dziwię, że biorą udział w tych przedstawieniach, co za frajda płacić alimenty po wpadce), na dodatek połowa z nich czuje się kobietami. To nie żart, takich mamy teraz facetów. Do tego stopnia przejęli sposób myślenia kobiet, że nawet ciąży się obawiają.

Tak samo organizatorki, z których większość, to lesbijki, więc jakiej ciąży się boją, urojonej?

Ale w jaki sposób taką wyskrobać?

Co prawda ostatnio pewna pani profesor przekonywała, że w związkach jednopłciowych rodzi się najwięcej dzieci, taki fenomen na skalę światową u nas się objawił i niektórzy w to uwierzyli, a następnie wpadli w popłoch aż wyszli na ulice.

Może tym "paniom" wystarczy kilka lekcji z anatomii i wrócą do domów, zanim na dobre pozarażają i to nie jakąś chorobą weneryczną, tylko covidem, który szaleje teraz w całej Europie.

Jakby nie patrzeć żyjemy w czasach triumfu absurdu i nie mam na myśli babć, które z nienawiści do Kaczyńskiego uczą wnuków życia na ulicy, bardziej chodzi mi o zanik logiki. Ta została przez "powstańców" wpuszczona w kanał.

Średnia ocena: 2.8  Głosów: 19

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (98)

  • Narrator 22.11.2020
    Sam nie wiem jak to skomentować. Nie podoba mi się to o czym piszesz, natomiast podoba mi się sposób w jaki to opisujesz, domyślam się, że dość osobisty, lecz właśnie dlatego wyraźny i przekonywujący. Ale czy warto poświęcać talent na rzeczy, które za kilkanaście lat, jeśli nie wcześniej, nikogo nie będą obchodzić? Chyba, że pisanie o tym, jakoś ci pomaga, wtedy rozumiem.
  • laura123 22.11.2020
    Po prostu zirytowalam się, że te "kobiety" mają czelność wypowiadać się w imieniu nas wszystkich. Ja nie mam z nimi nic wspólnego i mieć nie chcę, niech więc robią sobie strajk lgbt itd, wtedy zignoruję. Jednak na taką bezczelność musiałam odpowiedzieć.
    Kiedy czytam wypowiedzi tych "powstańców" ciężko zachować spokój. Myślą, że wszyscy są tak puści, jak oni. Tak nie jest. Normalnych jest więcej i nie damy się wciągnąć w jakieś ideologiczne szambo.

    Dziękuję za komentarz.
  • SwanSong 22.11.2020
    Niestety, nie masz racji z prostego powodu. Uogólnienie jest powszechne. Mnie się nie podoba, jak słyszę, że Polacy kochają Jana Pawła II (ja wręcz go nie szanuję), albo, że są katolikami (ja nie), czy wierzącymi (ja nie). Taka jest jednak metoda prowadzenia dyskusji i przedstawiania haseł. Według Ciebie powinny krzyczeć: My, kobiety oraz mężczyźni na tym proteście, prócz tamtej pani w czerwonym, bo ona idzie tylko po zakupy, jesteśmy przeciwne aborcji?
    No, przestań :)
  • Celina 22.11.2020
    Swang, nie masz racji, bo z tymi paniami o zachowaniu typowym dla lumpenproletariatu, mało kto się identyfikuje. Rozciąganie wiec tego typu wulgarnych, prostackich zachowań na większość jest po prostu nieuprawnione i wręcz obrażające normalne kobiety. Wszystkie osoby płci żeńskiej z mojej rodziny wręcz wyrażają oburzenie zachowaniem tej dziczy.
  • laura123 22.11.2020
    SwanSong "te kobiety oraz mężczyźni na tym proteście", to są przede wszystkim osoby lgbt oraz odrobina znudzonej siedzeniem w domu - młodzieży.
    Widzę, więc wiem.
    Kobiety takie jak ja, nie pokażą się w tym "towarzystwie", bo to obciach. Gdzie my i jakiś prymityw, który nawet ubrać się nie potrafi, a o fryzjerze czy kosmetyczce nawet nie slyszalo.
    Bez przesady, proszę.
  • SwanSong 22.11.2020
    laura123
    Widziałaś zdjęcia tysięcy w Warszawie? Myślisz, że to tylko lgbt? Zakłamywanie rzeczywistości.
    W moim mieście, niewielkim, też wyszło trzy tysiące osób na marsz i gwarantuję Ci, że nie mamy tu wielu lgbt ;)
    Co do fryzjera i kosmetyczki to nawet szkoda komentarza
  • SwanSong 22.11.2020
    Celina
    Tak, widać, jak mało się identyfikuje. Może według prawicowych mediów, które jak zwykle cenzurują, gdzie się da. Normalne kobiety właśnie wyszły na ulicę. Wasze pudrowanie rzeczywistości i wmawianie sobie samym, że tak nie jest to śmieszna i żałosna próba ratowania własnego poczucia bezpieczeństwa. Przykro mi słyszeć, o kobietach z twojej rodziny, ale może jeszcze zmądrzeją.
  • Celina 22.11.2020
    Swang, myślę że ten plugawy margines powinien zmądrzeć. Oby im Bóg dał im w porę opamiętanie.
  • SwanSong 22.11.2020
    Celina Bóg nic nie da, bo go nie ma. Wiem, że dla was to był margines, ale prawda jest inna.
  • Celina 22.11.2020
    Swang, marginesy mogą mieć dowolny rozmiar, pewnie ustawiałeś sobie takie na edytorze word, bądź innym, pisząc jakieś prace. Standardowy margines ma 2,5 centymetra, ten ma 5. Ale to zawsze jest margines. W kulturze łacińskiej nigdy takie wulgarny prymitywizm nie będzie ustanawiał norm ogółowi. Musisz to zrozumieć, im prędzej tym lepiej. Zresztą zauważ, że jest tutaj wiele osób, które mają takie samo zdanie, naprawdę dużo jest normalnych ludzi, którzy na widok tego plugastwa pełzającego po ulicy dostaje wymiotów albo mdłości:)))
  • SwanSong 22.11.2020
    Celina
    No, całe 3 osoby tutaj to taki margines :) Znacznie więcej jest popierających. Niestety, jesteś marginesem.
  • Celina 22.11.2020
    Swang a ty tu jesteś sam i jeszcze jedna niepoczytalna, ale jej nie liczę, bo chora, czyli 3 : 1;;))))
  • SwanSong 22.11.2020
    Celina
    Nie jestem sam, tylko reszcie się już z tobą nawet nie chce dyskutować. Mnie jeszcze czasem śmieszy, więc odpowiadam, ale niedługo też przestanę. Szkoda czasu na beton.
  • Celina 22.11.2020
    Swang, nie masz obowiązku dyskutować, to wolny kraj, ja cię nie zmuszam, zresztą to nie mój wątek, więc ja dyskutuję co do zasady z autorką, a z tobą pobocznie. Dostąpiłeś zaszczytu, a nie jak ci nie w smak idź wiesz gdzie, tam znajdziesz parę kurzych móżdżków plus basujące im dwie stare baby, będziesz miał prawdziwą ucztę intelektualną godną siebie i swoich poglądów. Na pewno się rozwiniesz, jak się zamkniesz w bańce podobnych do siebie.
  • laura123 22.11.2020
    A jeszcze, co najważniejsze, to rynsztokowe słownictwo... naprawdę trzeba upaść bardzo nisko, żeby w czymś takim uczestniczyć.

    Dlatego jestem oburzona, że taki element śmie się wypowiadać w imieniu wszystkich kobiet. To nie do przyjęcia.
  • SwanSong 22.11.2020
    Mało widziałaś. Protesty w różnych częściach świata też mają takie słownictwo. Prawicowe protesty są lepsze? Tu przynajmniej było dużo kreatywnych, śmiesznych haseł i to wiele bez wulgaryzmów. Może ich w tvpis nie pokazywali, ale były. Poza tym możesz sobie gadać, że to nie do przyjęcia, ale pluciem wiatru nie powstrzymasz ;)
  • Celina 22.11.2020
    Swang, a co nas protesty w innych częściach świata obchodzą.
  • SwanSong 22.11.2020
    Celina
    No, tak. Reszta świata was w ogóle nie obchodzi. Dlatego rząd funduje nam drogę do poziomu Korei Północnej.
  • Celina 22.11.2020
    Swang, no nie żartuj, dlaczego jakieś zagraniczne chamstwo ma być dla mnie wzorem. Mamy dość własnego. Ten tak zwany Strajk kobiet, śmiechu warty.
  • Józef Kemilk 22.11.2020
    Logika zanika także i u nas. Na zachodzie już wyparowała. Jako facet nigdy w życiu nie chciałbym żony, partnerki, która krzyczy na ulicy "wypierdalaj". I nie o chodziłoby mi, kto ma w sporze rację. Wątpię też, by kobiety chciały mężów, partnerów krzyczących "wypierdalaj". Wyobraźmy sobie takich rodziców. No ale coraz więcej ludzi tak się zachowuje. Dramat.
    5
  • laura123 22.11.2020
    Ja niczego nie mam zamiaru powstrzymywać, niech sobie motłoch spaceruje, tylko niech motłoch nie sugeruje, że wypowiada się w imieniu wszystkich kobiet, bo jedynie margines to popiera.

    No właśnie, Józefie, tak się zachowuje pewna grupa, ktora niby powstanie robi. Powstania Chamstwa.
    Jednak zadna szanująca się kobieta, nie weźmie w tym udzialu. To ponizajace.

    Dziękuję Ci za komentarz. Pozdrawiam.
  • SwanSong 22.11.2020
    Szanujące się kobiety maszerują i jak trzeba, to krzyczą, co chcą. Kobiety, które się boją, albo popierają zakaz aborcji, bo są za stare, żeby zajść w ciążę, lub uważają, że wychowywanie niepełnosprawnego dziecka, to nic strasznego (czyli głupie) - zostają w domach.
  • laura123 22.11.2020
    No, fakt. Te "panie" akurat w wieku tylko do rodzenia dzieci... ?

    Poza tym trzeba jeszcze samobójcy, zeby chciał bez wstrętu dotknąć te "cuda"
    Rozbawiles mnie i za to bardzo ci dziękuję. ?
  • Józef Kemilk 22.11.2020
    Stosujesz odwrócenie pojęć. Wrzeszczenie "wypierdalał" "jebać PiS" to twoim zdaniem szanowanie siebie, to ja wolę się nie szanować i być kulturalny. Cóż poradzić.
  • Celina 22.11.2020
    Swang, każda kobieta może zostawić dziecko w oknie życia, bez żadnych konsekwencji i anonimowo. A ty byś chciał zabijać takie dzieci, zamiast dać im żyć? Popatrz, na szczęśliwe dziecko Patryka Jakiego, które ma Downa. I na jego żonę, która kocha to dziecko jak każde inne.
  • SwanSong 22.11.2020
    laura123
    No, najwyraźniej mało widziałaś. Może takie "cudo" widzisz, patrząc w lustro? Przyganiał kocioł garnkowi?
  • SwanSong 22.11.2020
    Józef Kemilk
    Poczytaj sobie hasła narodowców o hołocie, o wieszaniu na drzewach określonych osób i jeb... niektórych.
  • SwanSong 22.11.2020
    Celina
    Tak, tak. Po to przechodź traumę porodu, żeby oddać dziecko do okna życia. A te z wadami genetycznymi bez płuc, czy mózgu też można zostawić? Jakoś nie przypominam sobie, żebyś bronił życia, póki TK nie podważył kompromisu aborcyjnego. Jesteś zwykłym obłudnikiem.
  • laura123 22.11.2020
    SwanSong gdybym była takim "cudem", to pewnie też wyszlabym na ulicę... i darla japę.
    Na szczęście nie muszę...
  • Celina 22.11.2020
    Swang podpisywałem trzykrotnie wnioski do Trybunału o zbadanie tej sprawy odnośnie konstytucji. Przecież nie pójdę na ulicę drzeć mordy, czy rzucać kostką brukową, jak ten społeczny margines pod wodzą Lampart.
  • Józef Kemilk 22.11.2020
    SwanSong a co mnie obchodzą huligani z drugiej strony. Rozumiem, że twoim zdaniem huligan lewak jest ok, a huligan prawak już nie. Można i tak, a wolałbym mijać i tych i tamtych.
  • SwanSong 22.11.2020
    Józef Kemilk
    Chuligan z żadnej strony nie jest ok. Ale nie widzę, abyś napisał, że razi Cię słownictwo z prawej strony.
  • laura123 22.11.2020
    SwanSong a kto z prawej strony operuje tym, czym się chwali dzicz na ulicach?
  • SwanSong Zapewniam ciebie, że okna życia przyjmują każde dziecko. Nie neguję traumy po porodzie, ale pamiętajmy, że po aborcji też jest trauma.
  • SwanSong 22.11.2020
    Marek Adam Grabowski
    Nie po każdej. Nie wiem, skąd masz to dane. Aborcja nie jest trudnym zabiegiem i jest stosowana w wielu krajach. myślisz, że każda z kobiet, które się jej poddały potrzebuje psychoterapii? Naiwne myślenie.
  • SwanSong 22.11.2020
    laura123
    Wystarczy spojrzeć na narodowców. To dopiero dzicz.
  • Celina 22.11.2020
    Swang kłamiesz wyjątkowo podle.
  • SwanSong 22.11.2020
    Celina
    Kłamiesz to ty, trolliku :)
  • laura123 22.11.2020
    SwanSong to ty nie masz zadnej publikacji... ?
  • SwanSong 22.11.2020
    laura123
    Masz rację. Nie mam tu żadnej publikacji. Tu :)
    I co to zmienia? W kosmos też nie leciałem, ale jak rakieta wybuchnie to wiem, ze nie wyszło. Argument jak zwykle masz nijaki.
  • Celina 22.11.2020
    SwanSong ale to wskazuje na typowy trolling. Zresztą masz publikacje, jak Mex.
  • SwanSong nie piszę, że po każdej, ale twój argument można zastosować niemal o każdym nieszczęściu np. o pobiciu, o gwałcie ect. Każde traumatyczne przeżycie można zbagatelizować mówiąc, niektórzy to łatwo znieśli, no może z wyjątkiem obozu koncentracyjnego. Największe dotychczas badania o aborcji przeprowadziła prof. Coleman a opublikował British Journal of Psychiatry. Wyniki nie były pochlebne dla aborterów.
  • laura123 22.11.2020
    SwanSong to jedynie świadczy o twojej wiarygodności, a raczej jej braku. Ukrywasz się pod innym nickiem, bo pod wlasnym nie masz idwagi pisać tych bzdur, ktore serwujesz z anonima.
    Ile ci płacą za pisanie tych bzdur, bo nie wierzę, ze ktoś za darmo moze robić z siebie takiego ignoranta.
  • kigja 22.11.2020
    Brzmi jak odezwa do Tuska:

    PO - WSTAŃ
    zmiażdż pisowskie kreatury
    niech nie robią awantury
    niechaj zamkną się w kościołach
    PO WSTAŃ
    i wszystko to odwołaj!!!

    Daj nam wolność, wolną wolę
    i nad życiem swym kontrolę.

    PeeeeOoooo! Wstań!!!!
  • laura123 22.11.2020
    Tobie to się wcale nie dziwię... krzycz! ?
  • kigja 22.11.2020
    Za durna jesteś, żeby wiedzieć o co chodzi i o co tak naprawdę kobiety krzyczą.
  • laura123 22.11.2020
    Tak... ?
  • kigja 22.11.2020
    W końcu żeś się przyznała?
    Idź wołaj Tuska, niech przyjdzie i naprawi kaczy burdel.?
  • laura123 22.11.2020
    Idź na spacer, może coś ci się przytrafi... jak będziesz najgłośniejsza. ?
  • kigja 22.11.2020
    Wolę sobie pooglądać w necie, ale sercem jestem przy każdej demonstrującej kobiecie?
  • Celina 22.11.2020
    kigja czy serece nie podpowiada Ci odrobiny empatii dla dzieci, potencjalnych ofiar tych lumpów? Czy ich niemy krzyk w trakcie zabijania w miejscu, w którym czuły się bezpieczne, w łonie matki, nie rani Twojego serducha.
  • laura123 22.11.2020
    Bogumił no coś Ty, empatia dla bezbronnych? Przecież na to mody nie ma... jest za to na zabijanie, więc kigja chce być pierwsza. ?
  • Celina 22.11.2020
    Lauro, co ten szatan wyprawia z ludzkimi mózgami, to kompletny upadek humanizmu. Te kobiety ryczą jak wachmanki w obozach koncentracyjnych. Przerażający obraz kompletnego ludzkiego upadku. I na dodatek usiłują w ten zabójczy proceder wplątać innych ludzi w Polsce. Paskudztwo, to mało powiedziane.
  • kigja 22.11.2020
    Celina
    "Nie żal mi zygot,które nawet nie posiadały jeszcze duszy..."
    "Płody to nie dzieci, trzeba było je zapytać czy chcą żyć, na pewno miałyby bardzo wysublimowane poglądy na ten temat. Jest im wszystko jedno, nie mają nawet świadomość."
    "Mowa tu o nienarodzonych jeszcze w okresie aborcji płodach. W tym czasie nie mają rozwiniętego układu nerwowego i nie myślą jak ludzie. Zabicie płodu nie równa się zabici dziecka."

    Lepszy martwy embrion, niż martwe dziecko w beczce.
    Lepszy martwy embrion, niż życiorys molestowanego dziecka przez:
    ojca
    brata
    wujka
    księdza
    nauczyciela
    kolegę
    sąsiada

    Poza tym, czy nie tak miało być? Ponoć wszystko zapisane jest w Księdze Życia i  Śmierci...
    Może tak chciał Bóg?

    O tym powinna decydować Matka dziecka, nie jakaś Celina z opowi, albo Jarek z Żoliborza, który tylko głaszcze kota, albo facet w sutannie...

    Wybór=Wolność
  • laura123 22.11.2020
    Bogumil, kogo Pan Bóg chce ukarać, temu rozum odbiera. Mamy tego żywy przykład.
    Z logicznym, inteligentnym myśleniem byśmy się dogadali, z głupotą nie mamy szans.

    Ono napisze, że płody trzeba zapytać czy chcą żyć... glupie, to glupie. I tyle.
  • kigja 22.11.2020
    Tępaku buraczany odróżniasz cudzysłów?
    Przypomnij sobie, co ci Bucz napisał?
  • laura123 22.11.2020
    kigja a ty przypomnij sobie, co ci Nuncjusz napisał, czy już zapomniałaś? ?

    Mnie przynajmniej Bucz zaplaci, a ty z czym zostałaś?
  • kigja 22.11.2020
    O, tak a propos już nie przychodzisz na pitolenie, z czemuż to...?

    Zapłaci ci? Chciałabym to zobaczyć na własne oczy?

    Nie zapomniałam słów Nuncjusza, ale wtedy był twoim sługusem, więc niczego dobrego nie można było oczekiwać.
    Myślę, że mógłby nawet zabić w obronie potencjalnej...
    No, właśnie?
  • laura123 22.11.2020
    kigja a kim ty jesteś, żebym ja się miała tobie tłumaczyć?
    Cyrk. Coś ci się pomerdalo w główce. ?
  • kigja 22.11.2020
    To ty nie jesteś KULTURALNĄ OSOBĄ, która odpowiada na zadane pytania?
    ???
    ???
    ???
    ???
    Przecież nie pytam z kim się wczoraj bzykazałaś!?
  • Celina 22.11.2020
    kigja robisz się po prostu z powrotem niesamowicie wulgarna. Wróciłaś do swojej starej nienawistnej skóry. Za długo już tu jesteś. Przestań pisać takie obraźliwe teksty.
  • laura123 22.11.2020
    kigja nie był nigdy moim "slugasem", miał po prostu dość bezmyślnego chwalenia, bo głupi nie był.
    Tylko ty ubzduralas sobie jakąś niedorzecznosc i piszczalas na caly portal.
    Pamiętam, że kiedy cię wyzywal stanęłam w twojej obronie, bo nikt nie ma prawa tak traktować kobiet.
    Nie przychodzę na pitolenie, bo tam nic nie ma. Jedynie jakaś rozwydrzona malolata, ktora po calych dniach i nocach pisze jakieś bzdety. No i ty, ale ty masz w glowie tyle, co ona.
  • kigja 22.11.2020
    Celina

    Od kiedy słowo bzykam jest obraźliwe?
    To bardzo delikatne synonim, nawiązujący do braci mniejszych, naszych cudownych pszczółek.

    I nie obrażaj mnie plugawy babsztylu!
    ?
  • kigja 22.11.2020
    Nie siędzę na pitoleniu, bo umarłabym z nudów. Ale czasami wpadam se dla rozrywki.

    Nuncjusz później ciebie wyzywał... Psmiętasz?
    Hi hi hi
    Ale tu się działo. Rany koguta?
  • laura123 22.11.2020
    kigja nie tak, jak ciebie, ale istotnie w pewnym momencie się wściekł, chyba kiedy opinią trafiłam w kogoś, kogo lubił. Zresztą tu zawsze były i będą jakieś grupki kurczowo trzymające się razem.
  • kigja 22.11.2020
    Użył dokładnie tego samego słowa, co B.... I zrobił to raz. Natomiast B... kilka razy...
    Poza tym potrafię przeklinać, więc dłużna Nuncjuszowi nie pozostałam.

    Ty nie jesteś lepsza...
    I tyle w tym temacie.
    Nie pisz już do mnie, bo nie chce mi się odpisywać.
    ?
  • laura123 22.11.2020
    kigja to ty przyszłaś do mnie, a nie ja do ciebie. Po prostu odejdź! ?

    B.to ofiara losu.
  • laura123 22.11.2020
    Ze swoim głosem oczywiście.
  • Bożena Joanna 22.11.2020
    Odniesienie do "powstańców" jest trochę nie na miejscu. Takie moje zdanie.
  • laura123 22.11.2020
    Ostatnio przeczytalam, ze to nie spacery, tylko powstanie., dlatego użyłam tego określenia.
  • Całkiem sensowny tekst. Zwłaszcza podoba mi się ten fragment o mężczyznach. Czepiałbym się jedynie dwóch rzeczy. Po pierwsze tego fragmentu o pani profesor. Oglądałem ten filmik i wiem że nie mówiła o związkach LGBT, lecz o konkubinatach heteroseksualnych. Po drugie ostatniego zdania, gdyż jest od czapy. Pozdrawiam! 4
  • laura123 22.11.2020
    Nie, Marku. Pani profesor mówiła wyraźnie, ze w jednoplciowych zwiazkach rodzi się tyle samo, a nawet wiecej dzieci niz w normalnych. Oglądałam. Gdzieś nawet wstawiłam filmik.
    Dlaczego od czapy ostatnie zdanie?
  • Akwadar 22.11.2020
    To przynajmniej związki jednopłciowe dbają o przyrost naturalny... ale, ale co ze związkami heteroseksualnymi? Abortują, mają wstręt do prokreacji, boją się uszkodzonych płodów, czy są bezpłodni ( dlaczego?), czy po prostu jest ich już tak mało?!
  • Ja zrozumiałem to inaczej. Co do ostatniego zdania, nie rozumiem, związku między powstaniem a tematem utworu. Pozdrawiam!
  • laura123 22.11.2020
    Marku, gdzies przeczytalam, ze to już nie jest strajk, a powstanie, dlatego wzięłam w cudzyslow.
  • laura123 22.11.2020
    Akwadar tak, zwiazki jednoplciowe jako jedyne, zadbają o przyrost naturalny, dzuwki temu będzie nas jak grzybow po deszczu.?
  • Akwadar 22.11.2020
    laura123 niespodziewalem się tego po tobie...
  • laura123 22.11.2020
    Akwadar czego sie nie spodziewales?
  • Akwadar 22.11.2020
    laura123 że jesteś normalna... ale cóż życie. Powodzenia z panienkami ;)
  • laura123 22.11.2020
    Akwadar wzajemnie, duzo szczescia z chlopczykami. ?
  • Akwadar 22.11.2020
    laura123 dobra, dobra...
    ha, ha i kto by pomyślał, ale jaja :))
  • laura123 rozumiem; nawet domyślałem się z komentarz. Mi jednak te zdanie skojarzyło się z Powstaniem Warszawskim i z stąd zdziwienie.
  • laura123 22.11.2020
    Marku dla mnie Powstanie Warszawskie rzecz święta, dlatego tutaj cudzysłów.
    Drą wulgarne japy i "powstanie" robią. Niczego nie uszanuje ta dzicz.
  • laura123 22.11.2020
    Akwadar nawet nie posadzam ciebie o myślenie. Spokojnie...
  • Akwadar 22.11.2020
    laura123 zupełnie jak ja ciebie nie posądzam o posiadanie jakichkolwiek zwojów mózgowych... Tak wiec, też spoko...
  • laura123 22.11.2020
    ?
  • Akwadar 22.11.2020
    laura123 miło, że sie ze mną zgadzasz :)
  • laura123 22.11.2020
    Akwadar bawisz mnie, a to już dużo...
  • Akwadar 22.11.2020
    laura123 fajnie że jednak masz wyobraźnię i że ci ona pomaga przetrwać trudny czas... nie ograniczaj się w fantazjowaniu, nikomu to nie przeszkadza, ale teraz nie przeszkadzaj, bo jestem zajęty.
  • laura123 22.11.2020
    Akwadar ja ciebie nie zapraszalam...?
  • laura123 22.11.2020
    dzięki temu - korekta
  • Zaciekawiony 22.11.2020
    Nieprzemyślany, nienawistny tekst, w którym nawet nie wyszła ironia. Rzucanie z Bogumiłem monetą kto dziś prowokuje?

    Pytasz o logikę? Jakby ustawowo zakazano wegetarianizmu oraz zachęcano do zgłaszania, że ktoś je podejrzanie dużo warzyw, to myślę, że na protesty poszłoby wielu miłośników dobrze wypieczonego indyka. Bo nie o to chodzi, czy sprawa dotyczy kogoś osobiście. Wolność dotyczy wszystkich. Smutno jest, że trzeba to tłumaczyć w Polsce w listopadzie.
  • laura123 22.11.2020
    Nienawistny? Chyba żartujesz. To jest spojrzenie osoby, ktora nie należy do zadnej partii, która trzeźwo patrzy na to, co dookoła.
    Widzę chamskie, wulgarne baby na ulicach i o tym piszę. Tylko tyle.
    Rozumiem, że tobie to bliskie, ale coraz więcej ludzi się od tego prymitywizmu odwraca.

    A co ma listopad do rzeczy?
  • Zaciekawiony 22.11.2020
    To smutne, że trzeba Polakom przypominać, że 11 listopada i rocznica wybuchu powstania.
  • Celina 22.11.2020
    Zaciekawiony jakie powstanie wybuchło 11 listopada, napisz bo jestem ciekawy, a może coś przeoczyłem.
  • laura123 22.11.2020
    Zaciekawiony rozbawiles mnie.
  • Zaciekawiony 22.11.2020
    Celina
    mówiłem o całym listopadzie.
  • laura123 22.11.2020
    Zaciekawiony naprawdę już nie masz do czego się przyczepić?

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania