Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

...

...

Średnia ocena: 4.2  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (73)

  • kigja 23.05.2021
    "który nie licował z jego stylem"
    To mi się podoba.

    Internety niszczą ludzi...
  • "Internety niszczą ludzi..."

    Bez ineternetów nie mielibyśmy szansy od pisać. Jak człowiek mądry to i intenet go nie zmieli i jak czeźwy.
  • Andi Perry 23.05.2021
    Czy to " internety" ? Pamiętam w liceum taką dość śmieszną dla mnie sytuację. Na fakultecie z geografii dziewczyna miała referat. Więc wiadomo, zaczęła go wygłaszać i "puściła" po ławkach gazetę branżową - papier zwykły, niekredowy. Na okładce jakiś gość, może polityk, trudno powiedzieć po tylu latach. Nieważne. I gazeta na koniec do niej wróciła taka : Gość miał dorysowane "wąsy Hitlera" i chyba "lajpa". Koleżanka się wściekła i zaczęła krzyczeć, " to taką mi zrobiliście przysługę?", ta gazeta była pożyczona z biblioteki, " jak ja teraz mam ją oddać. To nie było moje dzieło :) . To chyba jest fenomen pewnej anonimowości. Czyli jak skrywamy się za jakimiś nikami wychodzą z nas najgorsze instynkty.
  • *o tym pisać
  • kigja 24.05.2021
    W internetach nie jesteśmy już anonimowi, jak na samym początku.
    Ale masz rację anonimowość pozwala na zezwierzęcenie, dlatego wiele niegodziwości dzieje się nocą...
  • Andi Perry 24.05.2021
    kigja Oczywiście te nocne niegodziwości , to nie są " dźwięki ludzkiego życia " :)
  • kigja 24.05.2021
    Andi Perry,

    Oczywiście :)
  • Bolesne jest cudze szczęście dla wielu - cecha gatunku.
  • kigja 24.05.2021
    O toto. Masz rację yanku, cudze szczęście najbardziej kłuje w oczy.
  • Narrator 24.05.2021
    Narzeczoną nie należy się chwalić, tylko ją kochać i szanować. Chwalą się ci, którym brakuje poczucia wartości, ale w ten sposób problemu nie rozwiążą. Anonimowość wyzwala negatywne reakcje, ukazuje gorszą naturę człowieka, bo w oczy trudno napluć, a konto można łatwo zmienić i obrażać dalej. W sumie nic nowego. Autor zaprzęga starego konia, aby ciągnąć ten sam pług po wielokrotnie przeoranym polu.
  • laura123 24.05.2021
    Chwalą się w tych internetach wszystkim, nawet dłubaniem w nosie, a później płaczą, że ktoś się z tego śmieje. Już nie mają życia prywatnego, wszystko na pokaz, co gotują, co jedzą, co robią i z kim... i dobrze, że obrywają po łbach, może się czegoś nauczą, choć wątpię. Głupota nie zna granic.
  • Szpilka 24.05.2021
    Laura, głupcy też muszą być, gdyby nie głupcy, to by mądrych nie było widać ?

    Dzielenie się szczęściem nie jest niczym zdrożnym, ale wiadomo - polska zawiść, a tacy niby wierzący jesteśmy i rozmodleni, i to nie jest pomówienie, wystarczy poczytać komentarze pod artykułami o Lewandowskiej. Ładniutka, wysportowana, zdrowa, bogata i szczęśliwa. Strasznie wielu w dołkach piecze z zawiści, no i plują, tyle ich.
  • laura123 24.05.2021
    Szpilka, no to teraz pytanko, dlaczego osoba ''ładniutka, wysportowana, bogata i szczęśliwa'' chwali się swoim życiem w internecie? Niedowartościowanie, kompleksy? Po co to? Wszyscy wiedzą przecież, że ma dobrze, trzeba to eksponować?

    Z drugiej strony czytają to ludzie, którzy nie mają tak dobrze, którzy borykają się z przeżyciem od pierwszego do pierwszego. Uważasz, że wystarczy im do szczęścia, szczęście Lewandowskiej?

    Ja uważam, że prywatne życie powinno być oddzielone grubą kreską od życia publicznego. Jeżeli sprzedamy wszystko, to co nam zostanie?
  • pansowa 24.05.2021
    Szpilka Problemem nie jest dzielenie się w necie szczęściem, smutkiem, bólem, czy sukcesem.
    Problemem jest, co idioci robią z tą wiedzą.
    10 osób pogratuluje ci sukcesu, albo pogada, gdy ci źle.
    Idiota i cham zacznie wałkować problem, wyśmiewać, kopać autora, dołować, umniejszać sukces, wyolbrzymiać porażkę itd.
    To albo zryta psychika, albo kompleksy.
  • Szpilka 24.05.2021
    Laura

    Lewandowska ma rzesze fanów, ciekawi są wszystkiego, a to, że inni się borykają z biedą, to nie Lewandowskiej wina, zresztą ona też była biedna. Poza tym biednym nie urąga, ale biedni ścierpieć nie mogą, że inni żyją w luksusie.
  • laura123 24.05.2021
    Podoba mi się postawa Andrzeja Piasecznego. Nie udziela wywiadów, a jeśli, to nie na tematy prywatne, tylko zawodowe. Strzeże swojej prywatności. Takich ludzi ludzi ze świata ekranu jest więcej. Podziwiam ich i szanuję.

    Nie wiem, co pisze Lewandowska, nie śledzę jej wpisów, wypowiadam się ogólnie o parciu na szkło.
  • Szpilka 24.05.2021
    Pansowa

    Najczęściej kompleksy albo zryty beret, albo parszywy charakter, pewien znany sportowiec dopadł hejtera, gdy go zobaczył w drzwiach, to tylko splunął, takie małe NIC to było, niewarte, żeby w ryło strzelić.
  • laura123 24.05.2021
    Kiedyś coś czytałam o Lewandowskim, że pomaga młodym sportowcom, że sponsoruje. Dobrze, niech pomaga, skoro go stać, ale po co tym się chwalić? Czy nie można być dobrym bez błysku flesza?
  • Szpilka 24.05.2021
    Laura

    Nic złego w parciu na szkło, jeśli tylko ktoś potrafi, niech się pcha na afisz. O!

    Zawiść boli jak kolka nerkowa i nie ma co szukać wykrętów, gdy zawistnik plując jadem, chce sobie ulżyć w bólu ?
  • Szpilka 24.05.2021
    Laura

    A dlaczego ma nie mówić, komu miliony podarował? Przecież nie musi nikomu nic ofiarować, też tacy są.
  • laura123 24.05.2021
    Szpilka nie podoba mi się charytatywność na pokaz, fajnie że potrafi się dzielić, ale niefajnie że się tym chwali. Może komuś się to podoba, mnie nie. Nie wyobrażam sobie, że pomagam komuś, a później o tym trąbię. Brzydkie zachowanie.
  • pansowa 24.05.2021
    Szpilka Niby racja, tylko wszy są zwyczajnie uciążliwe.
  • Szpilka 24.05.2021
    Laura

    Przecież to obdarowani informują o darowiźnie, a nie darczyńca. Mnie nie przeszkadza, cieszę się, że np. Podolski oragnizuje w Polsce szkółki dla dzieci.
  • Szpilka 24.05.2021
    Pansowa

    Ano są, no i trudno się tego pozbyć ?
  • laura123 24.05.2021
    Szpilka ale zobacz, ile osób robi to anonimowo. To jest godne podziwu. Niby wiadomo, że ci ludzie pomagają, ale nie chcą być widoczni.
    Lubię Lewandowskiego na boisku, świetnie gra, rozsławia nasz kraj. Za to go podziwiam.
  • Szpilka 24.05.2021
    Laura

    Każdy postępuje, jak uważa, nie mnie oceniać, nikomu milionów nie podarowałam, Ty też nie.
  • Opalony Ernest 24.05.2021
    Dobroczynność Lewandowskiej. Jej przyjaciółka potrzebowała dwustu tysięcy na leczenie raka. Lewa ogłosiła zbiórkę w necie. Ludzie ciśnienia dostali, bo to kosz jej dwóch torebek, a może jednej i do tego przyjaciółka. A za jeden wpis na insta Lewy kosi trzysta tysięcy.
  • Szpilka 24.05.2021
    Ernest

    Czytałam o tym i widziałam foto tej przyjaciółki, rzeczywiście Lewandowska się nie popisała, no cóż, im człowiek bogatszy, tym bardziej się chciwy robi ?
  • Narrator 24.05.2021
    Szpilka — Czemu wy, Szwejku, jesteście tacy głupi? — spytał porucznik Łukasz.
    Na to Szwejk:
    — Melduję posłusznie, żeby nikt nie wątpił w mądrość pana porucznika.
  • Szpilka 25.05.2021
    Narrator

    No właśnie tym się posiłkowałam w komentarzu ?
  • Pan Buczybór 24.05.2021
    no nie bez powodu powinno się zachowywać prywatność w pewnych kwestiach. I internet jest brutalny - jak masz się czymś chwalić, to musi być to coś, co w ogólnym spojrzeniu uznawane jest za warte tego chwalenia
  • pansowa 24.05.2021
    Pomoc innym jest tego warta.
  • Szpilka 24.05.2021
    Pansowa

    Pewnie, że tak, od lat wspieram artystów malarzy bez rąk i nóg, dlaczego mam się nie pochwalić, skoro dumna jestem z siebie, że pomagam?

    To czym mam się pochwalić? Trollowaniem w Necie? Nie trolluję, czasem tylko w łeb przywalę, gdy ktoś hamulca w gębie nie ma.
  • laura123 24.05.2021
    Szpilka a po co w ogóle się chwalić? Bez tego nie da się żyć?
  • Szpilka 24.05.2021
    Laura

    Bo mam czym, ten się nie chwali, co nic dla innych nie robi ?
  • Opalony Ernest 24.05.2021
    Szpilka Jakub Błaszczykowski się chwali.
  • laura123 24.05.2021
    Szpilka nie, chwalą się słabi, silni ludzie - nie muszą. Wystarczy im zwykła świadomość, że pomagają.
  • Opalony Ernest 24.05.2021
    * nie chwali
  • Szpilka 24.05.2021
    Ernest

    Każdy z nas inny, każdy postępuje, jak uważa za stosowne. Błaszczykowski się nie chwali, ale w robieniu kariery ustosunkowany wujaszek mu pomagał ?
  • Szpilka 24.05.2021
    Laura

    To Ty tak twierdzisz ?
  • pansowa 24.05.2021
    Szpilka Jak zwykle wiercisz beton.
    Warto choćby o tym mówić, aby dać świadectwo i zachęcić innych.
    Taka jest siła przykładu ludzi znanych.
    Jakieś pieprzenie o słabości jest zabawne.
  • pansowa 24.05.2021
    Szpilka To ma coś wspólnego ze słabością? :)))
    Czy dumą i przykładem?
  • Szpilka 24.05.2021
    Pansowa

    Mnie ciekawi, czy ci silni dzielą się swoją wypłatą z potrzebującymi, za to chętnie darują nie swoje pieniądze. Hahhahaha, łatwe i przyjemne ?
  • Szpilka 24.05.2021
    Pansowa

    Nom, niech maluczcy też zaczną się dzielić i chwalić ?
  • Szpilka 24.05.2021
    Laura

    Ile ofiarujesz ze swojej wypłaty biednym?
  • laura123 24.05.2021
    Szpilka, to wiedzą biedni, inni nie muszą.
  • pansowa 24.05.2021
    Szpilka Przyjemnego wiercenia :)
  • Szpilka 24.05.2021
    Laura

    Każdy tak może powiedzieć, ja mam oficjalne podziękowanie, a Ty masz?

    A w ogóle bogaci nie mają obowiązku się dzielić swoim bogactwem. Koniec i kropka!
  • Szpilka 24.05.2021
    Pansowa

    Ano, idę SE ?
  • pansowa 24.05.2021
    Szpilka Już Ci chciałem podesłać diamentowe wiertło.:)
    A nuż...
  • laura123 24.05.2021
    Szpilka opraw sobie w ramki i zostaw dla następnych pokoleń, a jeszcze pokaż w necie... hahaha
  • Szpilka 24.05.2021
    Laura

    No baaaaaaaaa, a Tobie niech zawiść (_!_) ściska, to takie polskie ?
  • Szpilka 24.05.2021
    Pansowa

    Też się złamie, beton z kamieniami ?
  • pansowa 24.05.2021
    Szpilka Jak świat światem dyplomy i wyróżnienia oprawiało się w ramki i chwalono przed dziećmi, czy wnukami :)
    Sprawni inaczej to kwestionują :)))
  • Narrator 24.05.2021
    laura123 Żeby robić karierę trzeba się samemu chwalić. Tylko to się ładnie nazywa „pokazywać w pozytywnym świetle”. Żyjemy w świecie skrajności i przesady, dla skromności nie ma miejsca. Chyba, że jak Św. Aleksy chcesz życie spędzić pod schodami oblewana pomyjami.
  • pansowa 24.05.2021
    Narrator Jaką karierę robi Szpilka, informując o swojej pomocy dla innych?
    Jaką karierę zrobię, pisząc, że od dwóch lat pomagam obcemu człowiekowi, który przemierał głodem?
    To już nie można z tego być zwyczajnie dumnym, bez podtekstu robienia jakiejś kariery?
  • laura123 24.05.2021
    Narrator ja nie karierowiczka, przeżyję bez świecznika. Gdyby przyszło mi coś zrobić dla tzw. błysku, to bym palcem nie ruszyła.
  • Narrator 24.05.2021
    pansowa Oczywiście, że Szpilka nie robi żadnej kariery, inaczej nie marnowałaby tu czasu. Pisałem w sensie ogólnym, mając na myśli komentarz Laury123: „Szpilka a po co w ogóle się chwalić? Bez tego nie da się żyć?”.
  • pansowa 24.05.2021
    Narrator To chyba się rozumiemy.
    Czynienie dobra w sposób bezinteresowny jest powodem do dumy i nie ma nic złego, jeśli tym się pochwalimy, nie ujmując nic z godności obdarowanego.
  • Narrator 24.05.2021
    laura123 O to cię nie posądzałem. Ale wyjątek potwierdza regułę. Jak się nie przechwalasz, nikt cię nie kupi, nikt ci nie da roboty, a trudno zachować ludzką godność żyjąc na ulicy z ochłapów.
  • Narrator 24.05.2021
    pansowa Naturalnie; duma a przechwałki to zupełnie różne rzeczy. Ta pierwsza nie przeczy skromności.
  • laura123 24.05.2021
    Narrator każdy pracodawca spr. możliwości pracownika, nawet kiedy inni wystawią mu piękną ''laurkę''
  • pansowa 24.05.2021
    Narrator Tylko powiedzenie o tym nie musi być przechwałką.
    Choć oczywiście może.
    Ale wrzucać wszystkich do jednego wora, tylko dlatego, że mówią głośno - pomagam...?
  • Narrator 24.05.2021
    laura123 Największą możliwością pracownika jest sprzedawać serwis, a skromnością klienta się nie wygra. Najlepszy pracownik to złodziej, który legalnie okrada klienta, z korzyścią dla firmy, w której pracuje, a jednocześnie walczy z konkurencją. Współczesny rynek to nie jest miejsce dla panienek z dobrego domu. Polska jest dopiero w fazie transformacyjnej, dlatego wciąż macie złudzenia. Ale wszystko co dobre ma swój koniec :)
  • laura123 24.05.2021
    Narrator jakoś nie narzekam, chociaż nie przepycham się łokciami. Tak więc nie musowo być świnią, żeby coś osiągnąć.
  • Szpilka 25.05.2021
    Pansowa

    No peeeeeeeeeeeeewnie, się pochwalę potomnym, a co! ?

    Podziwiam tych ludzi, próbowałam malować ustami, katorga ?
  • pansowa 25.05.2021
    Szpilka To normalne.
    Sam nie piszę, bo to indywidualna pomoc dla człowieka w skrajnie trudnej sytuacji.
    Napiszesz tutaj więcej i wiadomo, kto natychmiast zacznie rozkminiać temat.
    Mieć empatię i serce to z pewnością powód do dumy i pochwalenia się tym.
    Nie żeby trąbić na każdym rogu, ale akurat temat wyskoczył, to dlaczego nie?
  • Szpilka 25.05.2021
    Pansowa

    Ano, żeby tylko umniejszyć i upupić, dzięki ?
  • pansowa 25.05.2021
    Szpilka Szkoda gadać (:
  • Szpilka 25.05.2021
    Pansowa

    Nie smutaj, obok wredów i brzydów są też fajni, ich się trzymajmy. O! ?
  • pansowa 25.05.2021
    Szpilka Znasz powiedzenie o łyżce dziegciu w beczce miodu.
  • Szpilka 25.05.2021
    Pansowa

    Nom, całą beczkę zepsowa ? Moja mama kiedyś piołunu dodała do pieczystego, zamiast majeranku, kacza zupa, ale gorzkie było ?
  • Marian 24.05.2021
    Publikując coś w Internecie musimy się liczyć z różnymi opiniami.
    Nie zawsze to co nam się podoba, podoba się też innym.
    Albo publikujemy i cierpimy, albo siedzimy w ukryciu.
    Tertium non datur, jak mawiali przodkowie.
    To samo dotyczy naszych utworów na tym formum.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania