Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

Pochwała Dla Urwania Łba

Spreparowany umysł,spreparowane myślenie,spreparowane prawdy,spreparowana rzeczywistośc i pogląd na świat więc mamy już tylko nowy i przygotowany nam wirtualny w swej bezkresności świat ułudy,fałszu i transu niespotykanego nigdy w naszych snach najśmielszych

Przed sobą w i nas samych mamy tylko to co można nam bezpiecznie i asekuracyjnie podać bez obaw,że niepowołanego coś zburzyć zechce idealnie nam przedstawiony obraz rzeczywistości niczym domek z kart bo i tak medialny matrix jakoś to odkręci a zdezelowana umysłowo gawiedź reszte w swej masie lepiej niż porządny służbista dopełni.

ref:Czy jest coś,co może przedrzeć sie przez pajęczyne zabiezpieczeń mózg nasz oplatających?Czy znajdzie sie sie coś/ktoś co zabezpieczenia mistrzostrzowsko ominie i nie będzie to tylko holyłudzka fikcja?

 

Przejdźmy więc dalej,spróbujmy choć jeden krok w szarości dnia codziennego przejść do przodu a zobaczymy przed sobą jaki to proces jest skomplikowany i pełen niespodzianych i zajebiaszczych niespodziewanek co by sie sam mistrz seansu grozy i nie tylko nie śmiał powstydzić.Po co więc cokolwiek zmieniać jak stanie w miejscu swoje zalety niezaprzeczalne ma?

Koluniu,powiem ci więc wobec tego szczerze,że ty to masz aż nadto powodów do tego by inspiracje scenariuszy do swych epokowych dzieł mieć aż do porzygu gdyż ci sztucznie zaistniała sytuacja absurdu życia codziennego dostarcza co rusz nowych pomysłów do nakręcenia dzieła które choć raz w twym życiu docenią holyłudzkie majstery.

 

Szedłeś przed siebie po omacku i tępo no i łeb swój rozbiłeś raz już enty a mimo to dalej wstawałeś i wytrwale szedłeś tylko pytanie dokąd?Był to niezłomny,godny pochwał upór nieprzeciętny a może tylko mózgu martwica?Nie odpowiadaj lepiej bo wniosek z tego płynący porządany nie jest i zbyt kosztowny jeśli nie dla ciebie to dla władców dusz i umysłów.

Średnia ocena: 0.0  Głosów: 0

Zaloguj się, aby ocenić

    Napisz komentarz

    Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania