```

`

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (12)

  • Akwadar 9 miesięcy temu
    Nieźle opowiadasz... ale technikalia nie są Twoją mocną stroną autorze.
  • Zenza 9 miesięcy temu
    Rzeczywiście kulawo u mnie z warsztatem. Dlatego tu jestem, by się podszkolić. Nasiąknąć umiejętnościami starych wyg. Dzięki za opinię.
  • Akwadar 9 miesięcy temu
    Zenza starych wyg powiadasz... no dobrze dobrze, tylko zważaj deko na nich ;)
  • Zenza 9 miesięcy temu
    Akwadar wiem, słyszałem. Już mnie ostrzeżono przed Bogumiłem. Będę ostrożny.
  • Akwadar 9 miesięcy temu
    Zenza nie Bogusia miałem na myśli :)
  • yanko wojownik 997 8 miesięcy temu
    O sztruksach (które myliły nam się z texasami) nadawaliśmy tu ze dwa bany wstecz z pewnym userem, który odszedł na ciekawszy mu portal.
    No ciekawe, na początku lat 90tych sam odwalałem cosie na koszulkach i starych katanach. Tak, dziewczyna musiała mieć to ubranie odróżniające ją od całkowitej normalności - koniecznie.

    Więc są lata 90te, osadzałem akcje wcześniej przez wspomnianych innych "Koszulka z palącą papierosa Mia Wallace" już mi ustawia realia czasowe i nie mają zaś nie mają komórek i nie nadają o necie.
    "ociągnął dziewczynę za sobą" - oj nie nie zawsze to dobry pomysł, ale tak miał bohater, dla niego był najlepszy lub podświadomy.

    "Zakochał się natychmiast - nie od pierwszego spojrzenia, raczej od ręki." - No, no...

    "(...)uśmiechnął się do niej, zupełnie jak chłopiec z plakatu reklamującego zdrowy tryb życia w Hitler Jugend.". - Sympatyczny akcent dla Bogumiła, pewnie doceniłby gest.

    "Zamyślił się w kucki," - coś mi taka scena sugeruje, ale nie mogę skojarzyć faktów.

    "Mia też był" - była

    Dobrze się czytało, choć chybam trochę wyrośniętym z klimy.

    PS
    Skąd Marcin rano miał jajka? Nic nie było o drobiu...
  • yanko wojownik 997 8 miesięcy temu
    Taki detal marginalny, to brakuje paru przecinków, pod tym względem można by przelecieć jeszcze treść - u siebie takich spraw nie dostrzegam, tylko u innych:)
  • Zenza 8 miesięcy temu
    Brakuje przecinków, kuleje warsztatowo i pewnie mógłbym to poprawić, ale mam tak wielki sentyment do tego tekstu, że nie chcę niczego zmieniać. Taki zapis, jak teraz, jest stenogramem emocji, które towarzyszyły przy pisaniu. Chodzę po brakujących przecinkach, jak po śladach. Pomiędzy nimi widzę plamy światła i śliny ;)

    Nie nosiłem dżinsów tylko sztruksy. Jak się domyślasz, postać Marcina bazuje na pewnym Twoim znajomym, który lubi zadumać się w kucki i zawsze nosi ze sobą jaja na twardo. Nie ma miękkiej gry.
    Wyrosłeś z klimy? Spróbuj spłukać wapno żywszym biegiem krwi. Dziadku :P
  • yanko wojownik 997 8 miesięcy temu
    Masz duży sentyment do, więc, niech tak zostanie:)
  • yanko wojownik 997 8 miesięcy temu
    To wapno skamieniało:(
  • Margerita 8 miesięcy temu
    Akwador na rację bardzo ciekawie piszesz
  • Zenza 7 miesięcy temu
    Margerito dziękuję za komplement. Bardzo się cieszę, że Ci się podoba.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania