.

.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (14)

  • NataliaO 12.05.2016
    Zakochałam się w tekście. Smutno, przykro mi się robiło na tym moim jeszcze bijącym serduchu. Kurwa! Zajebisty tekst; 5:)
  • Niebieska 12.05.2016
    O, dziękuję bardzo, Natalio :)
    (Niedługo wezmę się za "robotkę")
  • NataliaO 12.05.2016
    Niebieska Hihi biedna, Ty lepiej pisz, a nie trać czasu na śmieci ;)
  • Niebieska 12.05.2016
    NataliaO, jak już tu piszemy... dziękuję za wszystkie Twoje komentarze, jest mi naprawdę miło :)
    Na to, to nie pozwolę! To nie są śmieci, nie, nie, nie. I nie tracę czasu :*
  • NataliaO 12.05.2016
    Niebieska a mi wstyd, że tak późno dotarłam do tego co najlepsze. Ale byłam przy innych :)
  • Niebieska 12.05.2016
    Nie ma powodu do wstydu. Byłaś najpierw przy najlepszych, to zrozumiałe :)
  • NataliaO 12.05.2016
    Niebieska Wszystkie masz najlepsze :*
  • Niebieska 12.05.2016
    Przesadzasz :)
  • Autor Anonimowy 22.05.2016
    Taki tekst to tylko Niebieskiej - moja pierwsza myśl po przeczytaniu. Tekst zupełnie wykraczający poza umiejętności rozumowania mojego umysłu, oddziaływanie na zmysły, uczucia wszelkie, skupienie na detalach, które większość pominęłaby z marszu - wyobraźnia pracuje, co nie powinno mnie dziwić, bo już czytałam kilka Twoich tekstów.
    A jeśli chodzi o nie - no właśnie, gdzie poprzednie opowiadania? ;)
  • Niebieska 25.05.2016
    AA, musiała chwila minąć zanim dotarło do mnie, że Ty tu, u mnie, że komentarz pozostawiłaś, a nawet dwa; i to jakie! Dawno Cię nie widziałam i mam nadzieję, że to była tylko chwilowa przerwa, czy co tam, i powrócisz, razem z opowiadaniami, bo wiesz, nie tylko u mnie są te pustki :)
    I dziękuję, dziękuję bardzo.
  • Rasia 28.05.2016
    "Każde ich słowo – tak namacalne i dobrze rozumiane" - ta część po myślniku ładnie wyglądałby we wtrąceniu, ale to tylko moja sugestia
    Bardzo ciekawe wyobrażenie śmierci, przede wszystkim nietypowe. Twoje teksty zawsze wydają mi się trudne do zrozumienia, ale może właśnie w tym tkwi ich urok. W każdym razie Twój pomysł mnie zauroczył, zostawiam 5 :)
  • Niebieska 20.06.2016
    Dziękuję i masz rację, lepiej to będzie wyglądać, zaraz dodam :)
  • Shiroi Ōkami 24.07.2016
    Ciekawe, mimo że napisałaś tekst prozą, to czuję się jakbym czytała wiersz. pełen typowej dla Ciebie delikatności i emocjonalności, świetne!
  • Niebieska 03.09.2016
    Też mam takie wrażenie, że wszystko, co napiszę to "wiersz" :(

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania