Abc

Abc

Średnia ocena: 3.2  Głosów: 34

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (26)

  • DrV 12.12.2021
    Piękny
  • Patriota 12.12.2021
    Dzięki za piękny. Pozdrawiam.
  • Chujnia - zadzierasz?
  • Grain 12.12.2021
    Dobry wiersz, potrzebny.
  • Patriota 12.12.2021
    Dzięki Grain, za dobry. Potrzebny niewątpliwie. Mało tu takich wierszy. Pozdrawiam.
  • Komu?
  • Patriota 13.12.2021
    Choćby Tobie się przyda?
  • Patriota, Nu tak, system jednokierunkowy, to nawet nie trzeba próbować zrozumieć.
  • Tandeta...
  • Bardzo ciekawy wiersz. Nie rozumiem czemu od 18 lat? Pozdrawiam 5
  • Patriota 12.12.2021
    Przez pomyłkę mi się coś kliknęło, odznaczyłem już tę osiemnastkę. Dzięki za pięć. Pozdrawiam, Marku.
  • MartynaM 12.12.2021
    Przychylam się do wcześniejszych komentarzy. Wiersz dobry i dzisiaj szczególnie potrzebny.
    Pozdrawiam. 5
  • Patriota 12.12.2021
    Bardzo dziękuję za pozytywny komentarz i docenienie, Martyno. Pozdrawiam.
  • Z Twoim powodzeniem, nie musisz zabiegać o względy jednego jebniętego, któremu jeszcze płacą za każdy wpis... - no chyba, że macie romans....
  • Laska z największym braniem na opowi i się płaszczy przed kato-patriotą. który chciał z niej zrobić ofiarę - niesamowite....
  • Domenico Perché 12.12.2021
    Rzadko czytam wiersze, ale przy takim tytule musowo.

    Nie zawiodłem się. 5
  • Patriota 12.12.2021
    No dzięki, cieszę się, że nie zawiodłem. Kogo, jak kogo, ale Ciebie się tutaj nie spodziewałem, więc serdecznie dziękuję za komentarz i pozdrawiam.
  • Domenico Perché 12.12.2021
    Patriota Sam się nie spodziewałem, że przeczytam wiersz. A co dopiero ocenię i zostawię komentarz.
  • Patriota 12.12.2021
    Domenico Perché no to będę musiałaś bardziej się starać, to może się przekonasz do wierszy.
  • Patriota 12.12.2021
    err - musiał
  • spioszka20 12.12.2021
    Przepiękny wiersz, który jest w dzisiejszych czasach bardzo potrzebny. Ocena 5.
  • Patriota 12.12.2021
    Dzięki śpioszko za dobre słowo. Pozdrawiam.
  • Bożena Joanna 13.12.2021
    Warto przypominać o bohaterach i świętych, którzy przysłużyli się ojczyźnie zwłaszcza teraz, kiedy panuje niezgoda. Ciekawy wiersz.
    Pozdrowienia!
  • Patriota 13.12.2021
    Dziękuję Bożenko, pozdrawiam serdecznie.
  • Przestać rozgrzebywać historię i już o ile spokojniej, przestać nawracać tych, którzy tego nie chcą i jeszcze spokojniej. Bogumił jest tu by promować swoją twórczość? - nie, jest z misją - destabilizować i narzucać swoje racje. Chciałby tu uczynić enty portal bogu - ojczyźniany a to ostatni wolny i mógłby pozostać świecki i bez promowania nacjonalizmu. Mity o bohaterach dobre są na strony historyczne, których też cały nawał, jako katolickich. Ten kraj staje się kościołem. Że też w XXI wieku, moc mitu o jakimś Bogu, najprawdopodobniej z czasów Echnatona, rozkrzewionym przez nację, która wywędrowała w tym czasie z Egiptu i powlokła ją ze sobą, że ta moc wiary w bzdurę, której podstaw nikt nie zna na dziś, bo pył historii pokrył fakty, jest wciąż tak mocna...
  • Jak będziesz wspierać tego trolla Bogumiła vel - Patriota etc 1000 innych kont (jemu za to płacą - Ty co z tego masz?), to tak po Tobie pojadę, że Ci się odechce tu być - rzequem!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania