Podjąłem decyzję dzisiaj, że zawieszam działalność poetycką i literacką. Będę tylko fotografował. W przypadku konkursów fotograficznych otrzymuję dyplom, katalog pokonkursowy, jakąś nagrodę rzeczową, a w najlepszym przypadku finansową lub medal-statuetkę.

Podjąłem decyzję dzisiaj, że zawieszam działalność poetycką i literacką. Będę tylko fotografował. W przypadku konkursów fotograficznych otrzymuję dyplom, katalog pokonkursowy, jakąś nagrodę rzeczową, a w najlepszym przypadku finansową lub medal-statuetkę. Jest wystawa, wernisaż, galeria, spotkanie uroczyste, a nawet wzmianki w mediach regionalnych czy ogólnopolskich. Tak więc po wysłaniu fotografii na konkurs dochodzi po jakimś czasie sygnał zwrotny.

 

Jednak w przypadku konkursów literackich czy poetyckich jest inaczej. Tutaj jest straszna bieda. Wysyłam poezję lub tekst na konkurs i przeważnie zapada… cisza. Dlatego na razie nie będę pisał, a skupię się na fotografowaniu. Wybieram pejzaż miejski. 📸🌆

 

*******

 

Jeszcze chciałem dodać, że sztuczna inteligencja jest głupia jak but - gdyby ją wyłączono trochę bym pocierpiał, a po siedmiu dniach by przeszło. W niczym nie pomaga. Zdjęcia generuje gorsze od tych zrobionych profesjonalnym aparatem - może za kilka miesięcy coś się poprawi.

Średnia ocena: 3.4  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (22)

  • SwanSong miesiąc temu
    Niesamowicie nas to nie obchodzi, ale powodzenia.
  • Cichy Bob miesiąc temu
    Idź w chooj i nie wracaj...
  • Materazzone miesiąc temu
    Tylko nie rób zdjęć nagim, starym, brzydkim babom :D
  • wikindzy miesiąc temu
    Czy jest słuszna?
  • o nim pseud miesiąc temu
    Dyplomy, puchary, wyróżnienia, medale, statuetki, wystawy, wernisaże, galerie, spotkania uroczyste, wzmianki w mediach.

    Wcale się nie dziwię... i przykro mi, że tu nie poznano się na Tobie i jesteś zmuszony do podjęcia tak drastycznej decyzji, która jak wszystkim wiadomo, przyniesie poezji niewymierne straty. Ja jako jeden z masy twoich fanów, dziękuję za twoje tu przebywanie, bo mówiąc szczerze, niejeden tu się od Ciebie dużo nauczył. Pozdrawiam i życzę dalszych sukcesów w wybranej dziedzinie sztuki.
  • Poncki miesiąc temu
    Jak będziesz robił zdjęcia jak pisał to też daj sobie spokój.
  • Jeszcze chciałem dodać, że sztuczna inteligencja jest głupia jak but - gdyby ją wyłączono trochę bym pocierpiał, a po siedmiu dniach by przeszło. W niczym nie pomaga. Zdjęcia generuje gorsze od tych zrobionych profesjonalnym aparatem - może za kilka miesięcy coś się poprawi.
  • o nim pseud miesiąc temu
    "Wysyłam poezję lub tekst na konkurs i przeważnie zapada… cisza."
    Przepraszam, czy ta cisza... no to milczenie ma znamiona zaskoczenia typu WTF, czy raczej, zazdrości z powodu (wyraźnie w twoim przypadku odczuwalnego) nieziemskiego talentu? Jaki to rodzaj ciszy Twoim zdaniem?
  • o nim pseud Tak jak wspomniałem po konkursie fotograficznym w którym biorę udział jest dyplom, spotkanie, nagroda, katalog, wystawa, wzmianka w mediach, w internecie ogłoszenie wynikw, a literackie-poetyckie jak ktoś zorganizuje to jakaś banda dziadów jest, że nie stać ich na wydrukowanie dyplomu i znaczek pocztowy. Poziom organizacyjny jakieś dno wstyd opowiadać tak jak literaci niedawno w Kielcach w tajemnicy spotkanie zorganizowali, ale księdza z kropidłem zaprosili - taki katoland.
  • SwanSong miesiąc temu
    o nim pseud Ta cisza oznacza, że według jury nadesłany tekst jest słaby i tyle.
  • wikindzy miesiąc temu
    SwanSong, Jury to czasem członkowie portali literackich i grup na fb, ja tak raz trafiłem, wskutek pełen jestem obaw, właściwie przestałem wysyłać.
  • SwanSong miesiąc temu
    wikindzy No tak, i co to zmienia? Chcesz w jury literackim pana Henia, który na co dzień naprawia samochody?
  • wikindzy miesiąc temu
    SwanSong, Z Pana Henia nie byłem zapewne skłonny sobie specyficznie żartować, zaś - czy akurat Pan Henio? Może jakaś pani krytyk literacki, która nie pisuje sama i nie bywa w takich miejscach, nie ma więc sympatii /antypatii do...
  • SwanSong miesiąc temu
    wikindzy Zawsze są sympatie i antypatie - obiektywny juror to utopia. Każdy lubi, co innego czytać i innych autorów. Literatura nie jest sprawiedliwa.
  • wikindzy miesiąc temu
    SwanSong, Bo bóg tak chciał, jak rzekłby Bogumił.
  • SwanSong Mnie nie chodzi o jurorów, czy wyniki konkursów ale niechlujstwo i niedbalstwo oraz amatorszczyznę przy organizowaniu konkursów
  • SwanSong miesiąc temu
    Wojciech Grzegorz Domagała Wygląda na to, że chodzi ci o nagrody.
  • SwanSong Chodzi o niski poziom organizacyjny przy tego typu konkursach. Ja na przykład sportowcy zawsze medale otrzymują to gdybym był sportowcem to miałbym kilka kilogramów medali już. A tutaj nawet dyplomu pamiątkowego nie chce im sie wydrukować.
  • Na przykład spotkania literaci poeci w Kielcach w tajemnicy organizują.
  • SwanSong o wyjątkowe niedbalstwo i niechlujstw organizatorów i biedę w tej dziedzinie kultury. a w takich gminach na prowincji to kompletna bieda. wiekszośc gmin w kraju to nigdy w życiu nie odwiedzę.
  • Vespera miesiąc temu
    https://pbs.twimg.com/media/DuwARfwV4AA2C3r?format=jpg&name=4096x4096
  • "Tajne Stowarzyszenie Jawnych Przeciwników Barokizowania Budowli Gotyckich" działa a ja nie moge na jego temat nic napisać, bo dałem słowo. *****Tajne Stowarzyszenie Jawnych Przeciwników Barokizowania Budowli Gotyckich***

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania