-

-

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (16)

  • Kim 08.03.2018
    O, proszę. Jestem i tu :)
    "Spierzchnięte usta pożółkły, miesiącami krwawiąc, pękający uśmiech zmienia koloryt." - dobre to to
    Ejjj Szu. Ten pierwszy akapit. no, no... przeszłaś samą siebie!
    "Po drugiej stronie czarne wiechcie młodych drzewek śpią jeszcze przykryte warstwą już nie puchu." - i to ładne
    No taka opisowa bajeczka. Podobało mi się, alem trochę smutna że to prozą poetycką podśmierduje. Szkoda, że ten cudny opis nie stanowił podwalin do jakiejś grubej akcji, tylko się tak łyso kończy.
    W sensie... tekst jest cudowny. Naprawdę. Ale za krótki.
    Pozdrawiam.
  • Szudracz 08.03.2018
    Kim Nie miała zamiaru tworzyć nic większego.
    Przykro mi trochę, że rozczarował Cię końcówką.
    Dzięki za przeczytanie. :)
  • Kim 08.03.2018
    Szudracz no myślałam że trochę sie pociągnie cała sprawa, a tu lipa. Aczkolwiek, jak wspomniałam, sam tekst zacny. A tera dawaj mrocznego :))
  • Szudracz 08.03.2018
    Kim Mroczny odpoczywa. :) Boję się iść z nim dalej, każda następna cześć okupiona jest męka dla mnie. :) Nie spodziewaj się go za szybko. :)
  • Kim 08.03.2018
    Szudracz musisz mu znaleźć zastępcę zatem :)
  • Szudracz 08.03.2018
    Kim chcesz to go bierz na warsztat. :)
  • Kim 08.03.2018
    Szudracz Haha ja mrocznego? Nie podołam. Miałam na myśli ze ty powinnaś wymyślić sobie mniej męczącego bohatera do serii :)
  • Szudracz 08.03.2018
    Kim Zwierzaka, który jest szurnięty. :) Taki były najlepszy. :)
  • Dekaos Dondi 08.03.2018
    Wyobraziłem sobie to wszystko. Jest - mym zdaniem - o.k.→ 5
    ''Metro nad głową pełznie po stacji...''
    ''Na ryzyko, zawsze znajdzie się wolne stojące miejsce''
    ...nie widzi płynących cyfr na wyświetlaczu→nieujednolicony czas w tekście→ chyba?
    Obadaj po swojemu.
  • Szudracz 08.03.2018
    Dekaos No to jak jest z tym czasem? Chyba nie wiem, jak go zmienić. Zostawiam, aż mi się w głowie poukłada.
    Dzięki :)
  • Dekaos Dondi 08.03.2018
    ''Zimno zagłusza szum samochodów'' - teraz
    ''Przylepił wzrok w rozsypane kamyczki'' - przeszłość
    Gdyby zgodnie z pierwszym, to raczej: Przylepia...itp
    Chociaż mnie niestabilny czas zupełnie nie przeszkadza. Treść i forma jest ważna.
    To nie jest coś, co razi.
  • Szudracz 08.03.2018
    Dekaos Poszaleć sobie mogę tylko w brudnopisie. :) Później zmienię ten czas. Dzięki i pozdro :)
  • Dekaos Dondi 08.03.2018
    Popieram postać: Szurnięty zwierzak. Taki: Szurświrek - ile to różnych możliwości.
  • Szudracz 08.03.2018
    Dekaos Coś w rodzaju Diabła tasmańkiego. :)
  • Pasja 09.03.2018
    Nie zabierze już ukradkiem gołębiom kawałka chleba... spełnił obietnicę, bo już nie ukradnie chleba.
    Smutny obraz, ale rzeczywisty.
    Pozdrawiam serdecznie
  • Szudracz 11.03.2018
    pasja Tak, jest to namiastka rzeczywistości. Dziękuję bardzo za odwiedziny :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania