...

...

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (9)

  • Keraj 01.10.2020
    Pięknie napisane 5
  • Bożena Joanna 01.10.2020
    Bardzo dziękuję za miłe słowa i pozdrawiam!
  • Dekaos Dondi 02.10.2020
    Bożeno Joanno→Jakby odkopywanie wspomnień. A gdy człek wyjrzy z ''kopca pisku", to najchętniej, by się znowu zakopał.
    W pewnym sensie, rzecz jasna. A życie toczy się dalej. Trza wybierać, czy być ''asfaltem'', czy ''walcem''
    Bardzo ładnie to wszytko opisałaś:)↔Pozdrawiam:)↔5
  • Bożena Joanna 03.10.2020
    Dobrze zakopać się "w grajdołku wspomnień", ale nie ma rady trza wybudzić się choć żalem.
    Wielkie dzięki i serdeczne pozdrowienia!
  • Pasja 03.10.2020
    Cudny obraz po wspomnieniach. Począwszy od dzieciństwa z małpką z kastanietami, poprzez efemeryczny raj w modnym sweterku. I dalej Tatry Wysokie z Mnichem w Dolinie Rybiego Potoku, i Dolina Pięciu Stawów. Biegniemy z czasem drogą i coraz bliżej nam do przejścia na drugą stronę.
    Dziękuję za wspomnienia i miłego wieczoru
  • MarBe 11.10.2020
    Całość śliczna, a zakończenie przynajmniej dla mnie brzmi.
    Życie umyka
    Czas na drugą stronę
    Czarnego strumyka
    Pozdrawiam
  • Bożena Joanna 12.10.2020
    Kiedy nie jesteśmy pewni jutra, wspominamy szczęśliwe chwile i rozczarowania. Dziękuję za sympatyczny komentarz.
    Serdecznie pozdrawiam!
  • Piotrek P. 1988 21.10.2020
    Piękne i genialne. Podobne do niezwykłego, legendarnego, nostalgicznego obrazu z lat siedemdziesiątych albo osiemdziesiątych, przedstawiającego zrelaksowanych, wypoczywających ludzi i/lub istoty podobne do ludzi, takie jak na przykład anioły, na tle sielankowego, śródziemnomorskiego krajobrazu. To jeden z takich tekstów, które mają ten klimat, pozytywnie i kojąco wpływający na umysł. 5, pozdrawiam :-)
  • Bożena Joanna 21.10.2020
    Bardzo dziękuję za odwiedzinki i komentarz. Niektóre krajobrazy wzywają do wspomnień i analizy życia.
    Serdecznie pozdrawiam!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania