```

`

Średnia ocena: 4.4  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (12)

  • Imć Wszesław 7 miesięcy temu
    Przyszedłem tylko powiedzieć jak bardzo Tobą gardzę. Równym gnojem może być tylko Sufjen.
    To tyle, nie ma sensu rozwijać.
  • Zenza 7 miesięcy temu
    Za bardzo chyba nie gardzisz, skoro "Tobą" z dużej. To miłe.
    Przez chwilę poczułem się jak gnój. Dzięki.
  • Sufjen 7 miesięcy temu
    🤣🤣🤣
  • Ewa Lamond 7 miesięcy temu
    Tak się zastanawiałam czy "Imć" tak na poważnie? "gardzić" to mocne słowo , a z całości bije nienawiść. Czasem się zastanawiam czy dobrze zrobiłam ,dołączając tutaj. W każdym razie ode mnie 5 gwiazdek. Tak na marginesie, to ja akurat mało przejmuje się tego typu komentarzami, przez 13 lat fotografując i publikując swoje zdjęcia i grafiki uodporniłam się na krytykę. Kiedyś mnie ruszało , a teraz mam to w czterech literach ,bo i tak większość ( jak się osobiście przekonałam) wynika ze zwykłej zazdrości i podłości.
  • Zenza 7 miesięcy temu
    Gwiazdki nie ważne, liczy się człowiek. Lubię to miejsce, bo jest pełne ludzi. Każdy jest inny i to jest interesujące. Byłem raz na spotkaniu ruchu Światło i Miłość, bo chciałem gdzieś dołączyć. Nie podobało mi się, wszyscy byli tacy sami.
    Opowi, Światło i Miłość, każde zasrane forum królestwa i każdy dzień jest zabawą. Tragedia rozgrywa się w naszym wnętrzu.
    Dziękuję za podzielenie się myślami. Pozdrawiam i życzę wielu udanych zdjęć.
  • Ewa Lamond 7 miesięcy temu
    Zenza również pozdrawiam. Miłego ;)
  • Ewa Lamond 7 miesięcy temu
    Zenza czy zacznę lubić to miejsce ,dopiero się okaże :)
  • Sufjen 7 miesięcy temu
    Przednie pisanie, Zenza - dalej równy poziom.
  • Zenza 7 miesięcy temu
    Sie wie Sufjen - równia pochyła ;)
  • Sufjen 7 miesięcy temu
    Zenza Coś o tym wiem. ;)
  • Grafomanka 7 miesięcy temu
    Tak czytam i wychodzi mi, że bohater jest zadowolony z tego, co ma. Jakby pogodził się z tym, co go spotyka, dotyka, nabrał do wszystkiego dystansu i cieszy się z małych rzeczy. W sumie, to sztuka. Mądry gość.

    Podoba mi się tekst. Ładnie poprowadzony.
  • Zenza pół roku temu
    Buziaki Marti :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania