-----wykasowany-----

Wykasowany

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (10)

  • betti 19.12.2019
    Dobry tekst, mocny. Podoba mi się.
  • Anonim 19.12.2019
    Dzięki.
  • Dekaos Dondi 19.12.2019
    Antoniuszu→Betti słusznie rzekła. Mnie też się podoba.
    Taki ludzki, taki niby ''po prostu'' a jednak, gdyby się wgłębić w psychikę... przyczyn, skutków, wyborów i co z tego wynika...
    Są teksty, gdzie więcej treści, niż słów. Choć tekst obszerny, ten takim jest.
    Pozdrawiam:)→5
  • Anonim 19.12.2019
    Dekoś,
    nie uważam tego tekstu za obszerny. Jak na problematykę, jest zwięzły. Bo problem został ledwie muśnięty.
    Prawdą natomiast jest, że przyczyn, skutków i wyborów może być wiele.
    Żyjemy w świecie, gdzie króluje kult doskonałości, a bycie przebojowym to marzenie tzw. każdego normalnego człowieka. Brawo ty!
    Dzięki za wizytę i słowa.

    Pozdrawiam.
  • AlaOlaUla 19.12.2019
    Myślałam, że chodziło o dziecko...dobrze, że się pomyliłam.
    *
    Zaklęty krąg, który formuje życie, przytłacza, ściska i nie wypuszcza. Trudno z niego wyjść. Trudniej, kiedy nie odczuwamy destrukcyjnego wpływu zaklętego kręgu.

    Miłego.
  • Anonim 19.12.2019
    Prawdą jest, co piszesz. Czasem człek błądzi, lunatykuje i nie wiem, że to jakiś koszmar.
    A gdyby to było dziecko, to byłoby zbyt schematyczne. Tak przynajmniej starałem się cos nowego pokazać. A pomyśleć, że trochę podobnie żyje do dziś wokalistka 2+1...
    Dzięki za nalot na tekst.

    Pozdrawiam.
  • AlaOlaUla 19.12.2019
    To taki Harry Potter, któremu życie nie wyszło, jak trzeba...
  • Anonim 19.12.2019
    To zbytnie uproszczenie. Wyraźnie ująłem, że sami sobie w większości niszczymy życie.
  • Bardzo pięknie napisane, można by rzecz, że z smakiem opowiadanie, o przemijaniu, samotności ect. 5 Pozdrawiam!
  • Anonim 20.12.2019
    Dzięki, Marku, za opinię i czytanie w ogóle.

    Pozdrawiam

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania