Po(d)stęp

na drodze do nieba

pióra krew

porozrywane ciała

 

w silnikach airbusów

giną aniołowie

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (15)

  • Łukasz Jasiński dwa lata temu
    Ładnie
  • o nim pseud ponad rok temu
    Nie interesuje mnie twoje zdanie.
  • Łukasz Jasiński ponad rok temu
    To trzeba było mnie przemilczeć... I pocałować ukraińską flagę.
  • o nim pseud ponad rok temu
    Łukasz Jasiński Nie interesuje mnie twoje zdanie.
  • o nim pseud ponad rok temu
    Łukasz Jasiński Wiem, że masz zwyczaj kłamać, wymyślać, i nic tego nie zmieni. Więc, żeby zaoszczędzić mi zażenowania chcę, żebyś to robi bardziej umiejętnie.

    Fakt — wypisujesz bezwartościowe komentarze pod moimi tekstami, na które nie odpowiadałem — gdyż pomyślałem, że się zorientujesz i nie będę musiał ci tego pisać, ale niestety zabrakło ci taktu nie zrozumiałeś, dlatego w odpowiedzi na twój komentarz napisałem: "nie interesuje mnie twoje zdanie". Jakie wywoływanie? Co ma do tego, że mnie twoje zdanie nie interesuje, flaga ukraińska? Czy ty jesteś kompletnym kretynem? Pytania retoryczne nie odpowiadaj.
  • Łukasz Jasiński ponad rok temu
    Nie oceniaj ludzi, których nie znasz, najpierw zacznij czytać i serdecznie zapraszam na Polski Portal Literacki (poezja.org) - przeczytaj wszystko od początku od dołu do góry, a niby dlaczego mam dawać komuś merytoryczne komentarze, ba, robić recenzje! Nie, nie masz racji: jeśli publikujesz jakiś tekst, pamiętaj: komentarze będą takie jakie będą - nie będą po twojej łaskawej myśli, to czytelnicy decydują, a nie ty, poza tym: wejdź na mój profil i sprawdź co ze mną tutaj zrobiono! Ataki personalne nie są żadnymi ocenami i merytoryczną krytyką, chcesz prawdę? Twój tekst jest zwyczajnym gniotem - do kosza! Wiem również, ze wielu pragnie być na Parnasie - liście rankingowej, im więcej komentarzy, tym szybciej można awansować w wyścigach szczurów, stąd: świadome i celowe prowokowanie do komentarzy.

    Łukasz Jasiński
  • o nim pseud ponad rok temu
    Łukasz Jasiński
    Łukasz Jasiński 2 miesiące temu
    Ładnie
  • o nim pseud ponad rok temu
    Sam, sobie zaprzeczasz. Jeszcze raz: Nie interesuje mnie twoje zadanie, twoja osoba, co z tobą zrobili itd. Po prostu spierdalaj!!!
  • Atriskel dwa lata temu
    Już sam tytuł zaciekawia do przeczytania
    Pierwsza część - w paru słowach przekaz jasny

    ale 2 część zaskakująca i to bardzo - "giną aniołowie" - czy oni mogą zginąć czy raczej upaść i stać się nieczystymi aniołami?

    Intrygujące i ciekawe
  • o nim pseud ponad rok temu
    Twoje też.
  • MartynaM ponad rok temu
    o nim pseud, a Tobie co?
  • o nim pseud ponad rok temu
    MartynaM Sprzątam ;)
  • MartynaM ponad rok temu
    o nim pseud, widzę, ale skąd masz tyle energii dzisiaj? Hahaha
  • o nim pseud ponad rok temu
    MartynaM Gdzie tam energia, zwyczajne noworoczne sprzątanie :)
  • MartynaM ponad rok temu
    o nim pseud, podoba mi się... u siebie też powinnam coś takiego przeprowadzić... hahahaha

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania