-

-

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (93)

  • betti 20.07.2019
    ''włosy ziemi'', ''pazury wichru'' - ja bym usunęła, zmieniła. To tylko - sugestia.
  • Bogumił 20.07.2019
    „Skrzywiony wyraz mglistych rysów” też tu nie bardzo pasuje.
  • 00.00 20.07.2019
    I co jeszcze?
  • Bogumił 20.07.2019
    Za dużo katastroficznych detali zgromadzonych w małej kubaturze.
  • Tjeri 20.07.2019
    Moim zdaniem zamysł fajny, ale wykonanie przemalowane. Słowny barok - dla mnie za dużo. To zdanie jest najlepszym przykładem: "Skrzywiony wyraz mglistych rysów, brwi ze skrzydeł złączone w geście bojowego pogromu." Ale może tak być, że jestem skrzywiona minimalizmem.
  • 00.00 20.07.2019
    Tjeri Czasami korzystając w warunków atmosferycznych, a była wczoraj ulewa na jeziorze, tworzę takie przepełnione twory, bo lubię nie siedzieć w jednym schemacie.
  • Tjeri 20.07.2019
    00.00 ano każdy lubi co innego.
  • akwamen 20.07.2019
    Halmar nie dorównujesz koleżankom betti I refluksji hi, hi
  • puszczyk 20.07.2019
    Tjeri Widać specjalnie boleśnie, co lubią niektóre kretynki, kochana Tjeri.
    I nie mają :)))
  • 00.00 20.07.2019
    puszczyk Odwala Ci żałośnie stary pryku.
  • puszczyk 20.07.2019
    00.00 Rozkosznie, zerówko. :)
  • 00.00 20.07.2019
    puszczyk W takim wieku, normalnie żal mi Ciebie.
  • puszczyk 20.07.2019
    00.00 Nie poszukuję twojego współczucia.
    Za to próbowałem u ciebie znaleźć kawałek niezłej literatury.
    Wnioski poniżej.
  • Halmar 22.07.2019
    puszczyk niech cię ta twoja bogini nauczy fotomontaże klecić, na tym można zarobić, nie tylko niszczyć ludzi.
  • Dekaos Dondi 20.07.2019
    Zerka→ Wiadomo. Ale mnie naprawdę szczerze się podoba. Po prostu lubię od wieków Twe pisanie. Jest takie... inne... i już:)
    Pisk, obrośnięty (mutacją) po chłopięcym - chyba ogonka brak
    ''bo lubię nie siedzieć w jednym schemacie'' - popieram na 102%:) Pozdrawiam→5.
    P.S. Dzisiaj może wrzucę Kanibale Krzepkie - tautogram. To wszystko dzięki Tobie:))
  • 00.00 20.07.2019
    Dekaos Wiesz, że ja to ja. Wrzuć, ale nie wiem czy przyjdę. Trochę robi się tutaj niesmaczne.
    Pozdrawiam słonecznie.
  • 00.00 20.07.2019
    Dekaos Niesmacznie.
  • Dekaos Dondi 20.07.2019
    Zerka. Czy teksty Twe znajdę tam gdzie zawsze?
  • Dekaos Dondi 20.07.2019
    Zerka. Adyć zaglądaj. No nie będź taka:). Będzie mi miło:)
  • piliery 20.07.2019
    "Pisk, obrośnięty mutacja po chłopięcym dojrzewaniu" bij, zabij - nie wiem. Co piszczy, co jest obrośnięte?
  • puszczyk 20.07.2019
    Rzecz miała być poetyckim obrazem, a zaplątała się wokół literackiego Rokoka.
    Przesilona, przemataforyzowana, a owe metafory często nie dające się rozszyfrować, jak powyżej zauważył piliery.
    Dodatkowo pierwsze zdanie jest co najmniej dziwne.
    "Gęste niebo od ołowianej barwy zawisło nad przesuszonymi włosami ziemi."
    Konia z rzędem, kto zrozumie tego dziwoląga gramatycznego.
  • Aisak 20.07.2019
    Północ, pisz i nie zwracaj uwagi na puszczyka. Uciekł z trumny i wydaje mu się, że jest nieśmiertelny. A to tylko biedny puszczyk pohukujący samotnie na swoim drzewku w parku (sztywnych).

    Pisz, bo masz wiernego fana. A to najważniejszy powód.

    Miłego dnia.
  • 00.00 20.07.2019
    Aisak Powoli to miejsce bardziej męczy niż cieszy niestety.
    Trzymaj się ciepło.
  • puszczyk 20.07.2019
    A-sika znowu błysnęła inteligencją i zazdrością dla mojej sztywności.
    Pokaż mi, gdzie piszę, aby nasza kochana zerówka nie pisała.
    Oczywiście, że się nie przejmuj dziwczyno i pisz.
    Zawsze się czegoś nauczę.
  • Aisak 20.07.2019
    puszczyk jesteś chodzącym trupem i cuchniesz cmętarzem.
    Możesz stroić się w piórka, grać na mandolinie, nucić rzewne pieśni nad łąkami, ale to nie zmienia faktu, że gnijesz.
    Więc zgnij, przepadnij, rozpuść się w kwasie, cokolwiek, bylebyś nie uprzykrzał życia na portalu opowi.
  • puszczyk 20.07.2019
    Aisak Cmentarz przez "em", a nię "ę" :)))
  • betti 20.07.2019
    Pani Kasiu, mnie się wydaje, już choćby z racji wieku, że to pani bliżej do cmętarza'' niż puszczykowi. Chyba się pani - zatraciła.

    A Szu powinna bezwarunkowo pisać, UCZYĆ SIĘ I POPRAWIAĆ.
  • Aisak 20.07.2019
    puszczyk wszystko jedno.
    Mam to w nosie.

    Gdyby BÓG istniał nie byłoby ani ciebie, ani yetti.

    Ale nie istnieje.
  • Aisak 20.07.2019
    Z racji jakiego wieku kretynko?
  • betti 20.07.2019
    Pani Kasiu, spokojnie, bo już zaczyna pani, z braku argumentów - próbować obrażać, co jest niemożliwe, bo opinia tak ograniczonej umysłowo osoby - nie może mnie dotknąć w żaden sposób. Poza tym sama pani wspominała, że ma pani 72 lata, wobec tego faktu, puszczyk przy pani - to gówniarz.
  • betti 20.07.2019
    Pani Kasiu, spokojnie, bo już zaczyna pani, z braku argumentów - próbować obrażać, co jest niemożliwe, bo opinia tak ograniczonej umysłowo osoby - nie może mnie dotknąć w żaden sposób. Poza tym sama pani wspominała, że ma pani 72 lata, wobec tego faktu, puszczyk przy pani - to gówniarz.
  • Aisak 20.07.2019
    yetti, puszczyk ma ok 60 lat, a Szanowna Paniusia, też pewnie w tych granicach, prawda?
    Zresztą, co mnie to obchodzi. Co wy mnie obchodzicie. Nic.
    Trupki z misiej dupki.

    Dajcie innym spokój.
    Obleśne, napastliwe staruchy.
    :/
  • Aisak 20.07.2019
    z mysiej*
  • betti 20.07.2019
    Pani Kasiu, nie wiem ile puszczyk ma lat, ale sądząc po tekstach i wiedzy - na pewno dużo mniej niż pani, jeżeli chodzi o mnie, to może z litości nie będę pisała. Pani się tak szybko irytuje.
  • Aisak 20.07.2019
    Irytuję się, bo dwie cmentarne hieny przyszły bruździć pod tekstem.

    A nie widziałam nigdy, żeby Północ wdawała się z kimś w pyskówkę.
    Może przeoczyłam, nie wiem.

    W każdym razie pisanie lekceważących komentarzy takim osobom, jak Północ powinno być karalne.

    Z miłą chęcią wykonałabym tę karę, niestety gilotyna wyszła z mody :(
  • Nuncjusz 20.07.2019
    Może idźcie na LOLa
  • betti 20.07.2019
    Pani Kasiu, nikt tu bardziej od pani, nie obraził Autorki. To pani zrobiła z niej kretynkę, która nie potrafi poprawić kilku fatalnych określeń w swojej mini. To pani zaczęła krzyczeć, pluć i to nie wiadomo z jakiego powodu, bo wszystkie uwagi czytelników - były trafne.
  • Aisak 20.07.2019
    Moja wypowiedź skierowana była tylko i wyłącznie do piszczyka, który próbował obrazić autorkę wiersza.

    Popraw binokl i zauważ, że nie kierowałam słów ani do Tjeri ani do piliery. O czym to świadczy?
    Ano o tym, że oni potrafią pisać i dyskutować merytorycznie.

    Zaś ty, jak i twój kompan z krematorium jesteście zwykłymi kreaturami psuhącymi krew pisarczykom.
  • puszczyk 20.07.2019
    Aisak Inteligentko inaczej, mój komentarz ocenia utwór i wskazuje jego braki moim zdaniem.
    Nigdzie nie obraża i nie wyśmiewa autora.
    Masz kłopot z kompleksem puszczyka, ale nie musisz przenosić własnych schiz pod cudzy utwór.
  • betti 20.07.2019
    betti 3 godz. temu
    ''włosy ziemi'', ''pazury wichru'' - ja bym usunęła, zmieniła. To tylko - sugestia.

    Proszę mi wskazać, co w moim komentarzu, mogłoby obrazić Autorkę?
  • betti 20.07.2019
    betti 3 godz. temu
    ''włosy ziemi'', ''pazury wichru'' - ja bym usunęła, zmieniła. To tylko - sugestia.

    Proszę mi wskazać, co w moim komentarzu, mogłoby obrazić Autorkę?
  • puszczyk 20.07.2019
    Aisak Świadczy to tylko o twoim strasznym kompleksie puszczyka.
    Zejdź ze mnie, bo mi duszno.
    Pomyśl o jakimś pojedynku, byle nie ze mną.
  • Aisak 20.07.2019
    puszczyk, twój komentarz trupie jest obraźliwy sam w sobie.
    Nie potrafisz napisać normalnego komentarza, prawda.
    Uciekinierze z kreamatorium.
    Ludzie są bardziej lub mniej wrażliwi, a Szu jest wybitnie przewrażliwiona, dlatego trzeba inaczej rozmawiać bucu.
    Jesteś zwyczajnym bucem, który i tak tego nie zrozumie. Pozbawiony empatii zaropiały trupie.
  • Aisak 20.07.2019
    puszczyk, będę cię tępiła, tyle, na ile mi czas pozwoli. i twoją koleżankę również.

    Hieny cmentarne.
  • puszczyk 20.07.2019
    Aisak Za merytoryczne komentarze?
    Tylko dlatego, że nie są przychylne?
    Ty czytasz, co piszesz, czy nawet tej umiejętności Bozia ci poskąpiła?
    Bo ja już jestem happy, ponieważ piszesz poprawnie "cmentarz".
    Czyli warto, aby puszczyk tu był :)
  • betti 20.07.2019
    Pani Kasiu, wydaje mi się, że pani agresja wynika z niewiedzy. Nie ma pani zielonego pojęcia o literaturze, co doprowadza panią delikatnie mówiąc - do jakiegoś szału. Dlatego każdy, kto ma jakieś pojęcie, będzie przez panią atakowany. Dla mnie to dziwne, co najmniej.
  • Aisak 20.07.2019
    puszczyk jesteś starym idiotą. Idź na LoLa, może tam ktoś cię doceni...
    Gdybyś tylko wstawiał teksty i siedział cicho, byłoby super, bo dobrze piszesz.
    Ale oczywiście musisz, konieczne musisz się dowartościować pisząc komentarze.
    Zważ kretynie jeden z drugim, co piszesz i komu.

    I to byłoby na tyle pi pi pi pi piszczyku.
  • betti 20.07.2019
    Pani Kasiu, komentarze pisze się tylko i wyłącznie - Autorowi i to na temat, który dotyczy publikacji. Czy jest pani w stanie przyjąć taki fakt do wiadomości?
  • Aisak 20.07.2019
    Pani x, nie ma pani racji, albowiem gdyby ją pani miała, to wdawałabym się w dyskusję z każdym piszącym/ącą komentarze. Ale z oczywistych powodów nue wdaję się z innymi w dyskusję, co oznacza, że jest pani kretynką.

    Koniec.
  • puszczyk 20.07.2019
    Aisak Nerwy puszczają? Kompleks narasta?
    A co ty musisz pisząc swoje jadowite kupleciki bez sensu i treści?
    Moje komentarze mają zawartość merytoryczną i człon mi się podoba, co ty o nich myślisz.
    Ty nie jesteś w stanie niczego sensownego sklecić, poza inicjacją gównoburz.
  • Aisak 20.07.2019
    Jestem w stanie przyjąć ten fakt do wiadomości, pod warunkiem, że Państwa komentarze będą pod specjalnym obwarowaniem.
  • betti 20.07.2019
    Pani Kasiu, czy pani pod czyjąkolwiek publikacją napisała jakiś komentarz dotyczący publikacji, bo z tego co widać, są to jedynie wycieczki osobiste, zarówno wobec ludzi, których pani - nie lubi, jak i tych, za którymi pani przepada?
  • Aisak 20.07.2019
    puszczyk, piszczyk, pyszczyk
    Błyszcz piszczyk, póki jeszcze możesz...
    Biała Dama cierpliwie na ciebie poczeka...
    Jakie kwiaty lubisz?
  • Aisak 20.07.2019
    Kup binokl ślepcze.
  • puszczyk 20.07.2019
    Aisak Wiesz co, biedna jesteś.
    Taka baba, która na widok krost na swojej gębie z uporem twierdzi, że to trądzik młodzieńczy.
    Żal mi ciebie, to sobie idę na swoją półkę, a ty skończ już się czołgać po glebie.
  • Aisak 20.07.2019
    Na półkach stawiane są urny...
    Masz rację, na półce będzie ci dobrze.
    Ziemia to mój symbol, dobrze mi tu, tu spoczywają prochy walczących za ojczyznę...

    A ty na półce.
  • puszczyk 20.07.2019
    Aisak Grunt to panteon, trądziku. :)
  • Bogumił 20.07.2019
    puszczyk, niestety muszę się wtrącić, bo niestety przeginasz, to nie jest komentarz literacki, ani dopuszczalna krytyka literacka, chociażby ostra: "Taka baba, która na widok krost na swojej gębie z uporem twierdzi, że to trądzik młodzieńczy".

    Ja też mam krosty, piegi na gębie, i może na nosie i na d. od urodzenia i akurat forum literackie nie jest miejscem, żeby od takich rzeczy kogoś wyzywać. Takie komentarze powinieneś sobie darować i przeprosić Aisak.
  • Aisak 20.07.2019
    puszczyk, tak to prawda mam na czole młodzieńczy trądzik od trzech tygodni.
    Chyba ciągle jestem w fazie rozwoju xD, więc spadówka dziadygo starcza!
  • Aisak 20.07.2019
    Bogumił, proszę, daj spokój.
  • akwamen 20.07.2019
    puchaczu oskubany i co poużywaleś sobie na Aisaku razem z bettonem, lepiej sie poczuleś, dowartościowałeś wierszokleto? hi, hi Jagodko niefortunna.... a może ty ten tego ,,,, to jak jesteś jagódka zgniła czy puchacz oskubany? hi, hi
  • Aisak 20.07.2019
    Gęste niebo od ołowianej barwy zawisło nad przesuszonymi włosami ziemi."

    Zbiera się burza nad wysuszoną ziemią porośniętą kępkami suchej trawy.


    Fajne opisy przyrody.
    Podobno lipiec, to najbardziej mokry z wszystkich miesięcy w roku. Przynajmniej w Polsce.

    Słyszę nadchodzącą burzę.
  • Aisak 20.07.2019
    ze wszystkich* - ciągle siebie poprawiam :/
  • jolka_ka 20.07.2019
    Ejo, nie usuwaj tekstu po krytycznym komentarzu, bo przyznajesz rację piszącym, bez żadnej możliwości obrony.
  • 00.00 20.07.2019
    Jolka Wiem co napisałam z Tjeri była wymiana zdań na poziomie, później to już typowa prowokacja. Po co mi to?
    Dzięki za wsparcie.
  • little girl 20.07.2019
    Czemu usunąłeś? Nie zdążyłam skomentować ;-; Czasem wyjdzie czasem nie, ale nie warto się poddawać i odsuwać na dalszy plan, Lubisz to, pisz. I więcej i więcej, bo przez to wlasnie nastepuje rozwój;)
  • 00.00 20.07.2019
    Little Lubię I będę pisać.
    Pozdrawiam.
  • Tjeri 20.07.2019
    Przykro mi że usunęłaś. Nie ma co się łamać - nie może się wszystkim podobać. Pyskówki są charakterystyczne dla takich miejsc. Nie zwracaj uwagi, pisz. Jak jesteś z siebie zadowolna - nie zmieniaj. Choć spojrzeć czyimiś oczami też warto.
    Przywróć proszę tekst...
  • Aisak 20.07.2019
    Północ, tutaj lepiej nie wstawiaj, no cuchnie cmentarzem.

    Ble
    Ble
    Fuj
  • Bogumił 20.07.2019
    E no, Aisaczku, nie zniechęcaj jej. Z tym jeziorem to nawet było interesująca opowieść. Chciałbym się dowiedzieć, jakie to jezioro. Tyle razy byłem w Morągu, a dopiero ostatnio dowiedziałem się, że tamtejsze jezioro nazywa się Skiertąg.
  • Aisak 20.07.2019
    Bogumił naprawdę chciałbyś, żeby Szu wstawiła tekst, który ma takie komentarze?
    Uważam, że lepiej będzie, jak wstawi od nowa.
    Takie jest moje zdanie.
    Drugi raz hieny nie przyjdą pid ten sam tekst.

    Więc Szu wstawiaj, ale od nowa.
  • puszczyk 20.07.2019
    Aisak Intelektualistko z bożej łaski.
    Komentatorzy piszący o utworze, to nie hieny, tylko użytkownicy oceniający.
    Jesteś w grupie zwiększonego ryzyka jako czołowa hiena bez polotu, a jątrząca wszędzie, gdzie ci nie pasuje ich opinia.
    Sama nie jesteś w stanie wydalić z siebie nic sensownego.
  • Bogumił 20.07.2019
    Aisak sam mam wyrzuty sumienia, że się dołożyłem swoimi komentarzami, że autorka zabrała kajet i uciekła. Taki urok forum, że nie zna się wrażliwości osób siedzących po drugiej stronie. Jak autor, autorka daje znać, że komentarze go męczą, to powinno się skończyć z tym, i nie pouczać na siłę. Ja akurat to lubię, jak mnie lepsi pouczają, bo żaden ze mnie poeta, i dopiero się chcę czegoś nauczyć, choć robię marniutkie postępy, o ile jakiekolwiek. Ale północka mogła to bardziej osobiście odebrać.
  • Aisak 20.07.2019
    Bogumił, dlatego najlepszym rozwiązaniem byłaby blokada na męczące osoby.
    Liczę się nawet z tym, że sama dostałabym bloka od większości, ale to nieważne. Najważniejsze, że ci bardziej wrażliwi nie musieliby kasować tekstów.
  • Bogumił 20.07.2019
    Aisak Takiego rozwiązania nie ma chyba na żadnym forum, przynajmniej ja nie widziałem. Tu nie ma nawet możliwości wyedytowania i skasowania własnego komentarza poza treścią wpisu głównego. Czasami człowiek coś palnie i chciałby skasować, to się nie da. Gdyby takie coś było skończyłyby się kłótnie na forumkach, bo każdy by zablokował niewygodne dla siebie osoby. Tylko że wtedy byłoby nudno.
  • Aisak 20.07.2019
    Bogumił co jest tak naprawdę ważne?
    Komentarze krzywdzą, nuda zabija...
    I tak źle i tak niedobrze.
    Chyba nie ma rozwiązania, albo trzeba się przyzwyczaić i nie reagować, albo po prostu odejść na portal, na którym jest moderator. Ba liternecie jest możliwość całkowitej blokady tekstu i wtedy nikt nie może komentować, chyba że na privie.
  • Aisak 20.07.2019
    puszczyk w puszczy w paszczy miele
    komentarzy wstawia wiele
    brak empatii go cechuje
    podobni jemu to ....
  • puszczyk 20.07.2019
    Aisak Biedna trądzikowa (((:
  • akwamen 20.07.2019
    puchata jagódko prostatka dokuczyla? hi, hi kropelkujesz? hi, hi
  • puszczyk 20.07.2019
    Tu akurat masz rację, Bogumił.
    A takie portale z takimi możliwościami są, ale w klimacie tutejszego rozwiązanie raczej by się nie sprawdziło, bo wszyscy zablokowaliby wszystkich.
    Przy braku moderacji i zainteresowania admina za dużo grasuje oszołomów i gównoburzowców bez dorobku i wiedzy choćby minimalnej.
    Kochają tylko dym.
  • Bogumił 20.07.2019
    Ok, ale z takimi wpisami nie wszyscy są sobie w stanie poradzić, niektórzy biorą je bardzo osobiście, i wtedy jest dramat. Niestety. Ja agresora potraktuję po prostu z buta, a północka jest wrażliwa, i ją nawet nieobrażliwe komentarze mogły skrzywdzić. Sam przyznaję bez bicia, że do tego przyłożyłem rękę.
  • Aisak 20.07.2019
    Możecie przeprosić i nową powtórkę poprosić.

    The end.
  • Bogumił 20.07.2019
    Czy autorka będzie łaskawa wyjawić, o jakie jezioro chodzi?
  • Dzień dobry!
    Przypominamy o obdarowywaniu zestawami – dziś o godz. 20.00.
    Pozdrawiamy :)
  • Kostka jest smutna :( Wróć...
  • Canulas 21.07.2019
    Szuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Canulas 21.07.2019
    Szuuu, wróć do nas!!!
  • Cofftee 21.07.2019
    Północyyyy!!!! Come back
  • Cofftee 21.07.2019
    (wola głosem Rose z Titanica)
  • Basileus 21.07.2019
    Szuu, dałen Ci zestaw prosto od serca. Wróćta, potrzebujemy Cię :)
  • Mia123a 21.07.2019
    Szuuuuu gdzieś Ty polazła? Wracaaaaaj do nas! :)
  • 00.00, oto Twój zestaw:
    Postać: Recenzent hotelu
    Zdarzenie: Czerwone światło

    Gatunek (do wyboru): Western lub Romans/erotyk lub (pod kątem Antologii) Horror i pochodne
    Czas na pisanie: 4 sierpnia (niedziela) godz. 19.00

    Powodzenia :)
  • Dekaos Dondi 23.07.2019
    Zerka. Jest tak forma, z którą nie daję rady. Może nie wiem, jak się do tego zabrać.
    Wyobraźnia tak →umiejetności: zero
    Chodzi o dłuższe palindromy, typu→ ''Kobyła ma mały bok''

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania