Poleciałem - Grzegory

Wybiła godzina zerowa i zero kontaktu. Wpadałem w panikę i traciłem kontrolę. A co, jeśli stanę się warzywem? Pamiętałem wejście do kabiny i głos Franka Sinatry – „Zabierz mnie na księżyc”.

 

Za dużo whiskey i musiało się tak skończyć. Przypominałem sobie moment schylenia, by podnieść butelkę z żelem... i trafiłem w pustkę.

Jak lot na księżyc; kiedy zderzają się ze sobą dwa silne magnesy i napotykają opór. Ślizgają się jak ryby przed wypatroszeniem; jak trwanie w wiecznym poślizgu – taka kolej magnetyczna.

Jestem pieprzonym dupkiem. Nie oparłem się mocno. Leciałem bez dotykania czegokolwiek. Ja pierdolę! Spadałem po linii prostej. Pewnie wiele kości uległo złamaniu. Powstały czarne dziury. Mnóstwo kilogramów runęło w przepaść w jednakowym czasie. Mgnienie oka jak utrata dziewictwa. Trafiłem o posadzkę i ryknąłem z bólu. Leżałem na plecach, a strumień wody uderzał o moje łydki. Penis wskazywał kwadrans po drugiej.

 

Żuchwę wypełnił bełkot niezrozumiałych słów... pozostał już na resztę życia razem z chichotem losu.

Średnia ocena: 4.3  Głosów: 10

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (11)

  • Kocwiaczek 20.04.2020
    Bladego pojęcia nie mam kto to napisał, ale stawiam na maroka :)
  • Pasja 20.04.2020
    Ciekawy obraz ludzkiej słabości. Jesteśmy marnym pyłem i wystarczy moment by stać pustką. Smutne.

    Kto napisał? Może rzeczywiście Marok. A może Kocwiaczek? ?
  • Piotrek P. 1988 20.04.2020
    Jest i surrealizm, i humor, i mrok. Myślę, że autorem może być Marok, Fanthomas albo Florian Konrad.
  • marok 21.04.2020
    Stawiam na............ Shoguna?
  • kigja 21.04.2020
    To możs być każdy nawet Kociwiaczek.
    Pozdrawiam
  • Grzegory 22.04.2020
    Dobry wyraj hihihi Marok
  • Akwadar 22.04.2020
    Grzesiek lata, ale to za proste byłoby... Pasja?
  • Dekaos Dondi 23.04.2020
    Grzegory?
  • Shogun 23.04.2020
    Kurcze, tutaj albo pasja albo Akwadar haha
  • Pasja 23.04.2020
    Postawie na Akwadara ?
  • Berkas 23.04.2020
    Kocwiaczek

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania