politycznie bądź poprawny

politycznie bądź poprawny

młody, piękny i zabawny

 

nie mów baba, nie mów chłop

nie mów murzyn, nie mów szkop

 

zanim zaczniesz kopać piłkę

na kolano klęknij chwilkę

 

gdy ktoś depta Twoje prawa

machnij ręką ... ech, zabawa

 

słuchaj co nadaje tivi

żadna brednia Cię nie zdziwi

 

nie myśl, słuszną wybierz drogę

w zamian wygrasz hulajnogę

 

i na koniec jeszcze chciałem

co ja chciałem...? zapomniałem

Średnia ocena: 4.3  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (6)

  • Noico1 rok temu
    Dobre!!!
  • Dobre... Dobre...
  • MartynaM rok temu
    depcze

    Zwrot grzecznościowy z małej litery.
    Fajny rytm. Rym nie bardzo, banalny.
  • MORMONI byli kiedyś rasistami nie lubiącymi murzynów. Ale prawo w USA się zmieniło i nie wolno atakować "czarnuchów". Dlatego ojcowie kościoła Mormonów musieli mieć kilka objawień od Boga i Aniołów i po tych objawieniach rasistami już nie są! jest dzisiaj poprawnie politycznie. Czekamy na zaakceptowanie homoseksualistów w szeregach kościoła Jezusa Chrystusa!
  • W XIX wieku niektórzy przywódcy mormońscy nauczali, że ludzie czarnoskóry są potomkami Kaina i mają na sobie "znamię" za jego grzech zabicia Abla. Uważali też, że ci, którzy byli neutralni w wojnie na niebie przed urodzeniem na ziemi, otrzymali ciemną skórę jako karę.
  • Od 1849 do 1978 roku mormoni nie dopuszczali mężczyzn czarnoskórych do kapłaństwa ani nie pozwolili im uczestniczyć w obrzędach świątynnych, takich jak małżeństwa wieczne czy obrzezanie. Ta polityka została zmieniona po tym, jak prezydent Kościoła Spencer W. Kimball ogłosił, że otrzymał objawienie od Boga zezwalające na udzielanie kapłaństwa i błogosławieństw świątynnych wszystkim godnym mężczyznom bez względu na rasę czy kolor skóry.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania