Polityka

Polityka cóż to polityka?

Polityka z życia nam nie znika.

Polityka to istne zło.

Polityka któż wymyślił to?

 

Być może wiecie?

Być może wiecie że używamy jej w świecie.

Być może wiecie że to zmienia ludzkie relacje.

Być może wiecie że to tworzy diabelskie akcje.

 

To powód do kłótni i zgody.

To powód do zmienienia naszej urody.

To powód pozwalający nam na głupoty.

To powód i coś co czasem czyni z nas miernoty.

 

Ale jest to też siła i władza.

Ale często to polityk nam doradza.

Ale jest to istna potęga.

Ale także wiążąca się na szyi śmierci wstęga.

 

Korzystamy z jej uroku.

Korzystamy i niszczymy sobie część naszego wzroku.

Korzystamy i zarazem tracimy.

Korzystamy bo zysk dzięki niej widzimy.

 

Dlatego zadajmy sobie pytanie.

Dlatego spytajmy się co się po jej upadku stanie?

Dlatego spytajmy kto jest w niej winny.

Dlatego spytajmy czy człowiek bez polityki byłby inny?

 

Ale czy ktoś z nas na to odpowie? Nie ponieważ będzie brał udział w politycznej rozmowie.

Upadły(D.F)

Średnia ocena: 4.2  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (13)

  • Julsia 10.04.2017
    A tak siedzę sobie teraz na matmie i po długiej nieobecności patrzę, dodane minutę temu :D poprostu musiałam przeczytać tekst jak zwykle super <3 zostawiam 5 :)
  • Upadły(D.F) 10.04.2017
    Widzę że jednak nie odeszłaś :) U mnie jakoś ostatnio same problemy no nie będę kłamać no bez ściemy :) Ale to tylko dodało mi siły, odwiedziłem liczne moje mogiły ^^ Otóż jakoś wzięło mnie dziś na pisanie, i czegoś tutaj dodanie :) Dziękuje serdecznie ;)
  • Julsia 10.04.2017
    Upadły(D.F) Ciebie zawsze odwiedzę :D pozatym co bym miała robić na matmie :3 Ohh te problemy ;/ jakoś sb poradzisz. Dużo wytrwałości :) i więcej pisania! :D
  • Alicja 10.04.2017
    Dawno Cię tu nie widziałam, ale jak wróciłeś, to z wielką pompą. Świetny wiersz, po prostu przepłynęłam przez niego. Twój tekst ma coś takiego w sobie, że nie dość, że jest lekki, to przekazuje ważną myśl. Gratulacje, 5 :)
  • Upadły(D.F) 11.04.2017
    Wielka czy nie. Z trudem coś tam napisałem a z większym znalazłem czas by to tu wstawić ^^ Dziękuje Alicjo za komentarz :)
  • betinka 10.04.2017
    A ja nic tu takiego nie widzę. Zacięła się płyta, ot i polityka.
  • Upadły(D.F) 11.04.2017
    Typowa polityka z życia nie znika ;)
  • Niemampojecia96 10.04.2017
    ''Dlatego spytajmy kto jest w niej winny.'' - każdy jeden :3333333333
  • Upadły(D.F) 11.04.2017
    Czy każdy jest? Niektórzy z nas próbuje się w nią nie angażować ale od niej nie da się schować :)
  • Pan Buczybór 10.04.2017
    Wiersz spoko. To zaczynie każdego wersu danej zwrotki tym samym wyrazem wprowadza rytm, jak i monotonię. Wiersz jest dobry, jednak mógłbyś spróbować czegoś nowego i zerwać z utartym schematem. Wyszło by ci to na dobre. Pozdro upadły ptaszku.
  • Upadły(D.F) 11.04.2017
    Masz rację jednak nie mam zielonego pojęcia co nowego można wprowadzić. Znaczy no wiesz mogę inny schemat jednak trudno na razie cokolwiek napisać a co gorsza znaleźć na to czas. Dziękuje za komentarz miło widzieć że jeszcze są tu starzy użytkownicy :)
  • Pan Buczybór 11.04.2017
    Upadły(D.F) Są, są. Zawsze ktoś będzie.
  • Perzigon69 23.04.2017
    Polityka została wymyślona przez szatana. Pozdrawiam.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania