Polna kultura (drabble)

Coroczne dożynki parafialne.

Po porannej mszy otworzyli knajpy, sklepy wcześniej.

Remiza Ochotniczej straży pożarnej, to dziś lokalne centrum świata. Gra kapela o nazwie Zespół Muzyczny.

Jedni w sztok, inni zaczynają się bawić.

Po zachodzie słońca jednego zarżnęli, jednego, a już policja uciekła. Kolejnego dopiero nad ranem, jeden spadł z mostu, na szczęście rzeka w tym miejscu płytka, nie było fali, prąd go nie porwał. Łatwo wydobyli zwłoki.

Ksiądz i wójt podczas libacji przyznali, że było to niepokojące wydarzenie kulturalne, ale nie mogło się nie odbyć i nie może rzutować na przyszłe, kiedyś się ucywilizują, ale czy to o to chodzi?

Średnia ocena: 3.3  Głosów: 12

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (25)

  • madmike 29.09.2020
    Na wsi zawsze jest wesoło, cisza, spokój tutaj w koło. 5/5
  • Może nie zawsze, ale są "wydarzenie kulturalne"', w czasie których już tak :)
    Dzięks.
  • P.J.Otter 29.09.2020
    Mało się zdarza, że krótkie, a fajne.
  • W tej formie (dribble, drabble, droubble) może się zdarzać :)
    Dzięks.
  • Szpilka 29.09.2020
    No, wieś śpiewa i tańczy, czyli swojskie klimaty ? ?
  • Człowiek musi jakoś odreagować codzienność a każda okazja to dobra okazja :) Klimaty bardzo swojskie, alkohol je jeszcze bardziej takimi czyni, swojski klimat tworzy się wskutek spożycia i się zapisuje w folklorze:)
  • JamCi 29.09.2020
    Jakbym widziała tę remizę i rzekę...
    Hmmm... ciekawe gdzie...
  • JamCi, Ty możesz mieć całkiem spore wyobrażenia o miejscu na parę stron opisów przyrody:)
    Tak, nie powiem, że nie widziałem oczami wyobraźni konkretnej rzeki i remizy:)
    No i oparłem się luźno na prawdziwych wydarzeniach. Ta remiza i rzeka:)
  • JamCi 01.10.2020
    yanko wojownik 1125 ta remiza... i rzeka... mostek... skręt na smyntyrz... Tak Yanku. Tam.
  • Enchanteuse 29.09.2020
    Hmm, ciężko mi zaklasyfikować tekst i przyznaję, że trochę mnie to uwiera. Yanko, co to za gatunek?
    Psst, "Po zachodzie słońca jednego zarżnęli, jednego a już policja uciekła." - przecinek po tym drugim (xd) "jednym"
  • To drabble, gatunek średnio lubiany przez fachowców pióra :)
    Przecinek - dziękuję, poprawiłem i chyba dobrze jeszcze było podzielić zdanie na dwa - tak mi się wydawało, podzieliłem, ale może źle.
  • Enchanteuse 29.09.2020
    yanko wojownik 1125 niepotrzebnie. Osobiście podziwiam, umieć napisać drabble, zmieścić się w limicie tekstowym.
  • Enchanteuse 29.09.2020
    Szczerze mówiąc, nie mam zdania na temat tekstu, jakoś tak przepłynął obojętnie. Ale co ważne - dałeś radę z limitem słów, szczere gratulacje :)
  • Enchanteuse, Aha, przeedytuję:) Ty umiesz pisać drabble, tylko to formą niższa - tak się przyjęło i nie za bardzo chcesz jej dotykać zapewne od strony popełnienia:)
    Tekst jest wsiowy, trochę nawet jest na wsiowych faktach:)
    Limit słów łatwo osiągnąć, nadać mu sens już gorzej.
    Dzięki.:)
  • Enchanteuse 29.09.2020
    yanko wojownik 1125 daj spokój... Ja tak bardzo szanuję, jak ktoś umie w drabble, że nie masz pojęcia. Nie tykam nie dlatego, że forma niższa, ale po prostu...nie umiem. Jestem nieelastyczna
  • Enchanteuse, Umownie Ci wierzę:)
  • Enchanteuse 30.09.2020
    yanko wojownik 1125 czyli wygrałam ;))
  • Enchanteuse, Podwójnie, bo zrozumiałem o co idzie z tym przecinkiem - nie przesuwać tylko dodać:)
  • Enchanteuse 30.09.2020
    yanko wojownik 1125 ?
  • Dekaos Dondi 29.09.2020
    Wojowniku→Krótko, lecz styl "wojownikowy"
    No taa→Hmm→''niepokojące wydarzenie kulturalne''→mała szkodliwość społeczna:))
    Bawmy się dalej, dopóki ma kto:)↔Pozdrawiam:)↔5
  • Dziękuję DD, Tak styl wojownikowy, bo on jest tak najczęściej wychodzący spod piór kur, chodowych na te, a niekiedy gęsi. Nie ma zabawy bez ryzyka, które tutaj jest wkalkulowane i dlatego zawsze trzeba kontynuować - właśnie, dopóki ma kto:)
  • Dekaos Dondi 29.09.2020
    Drabble dbają o człeka. Może jedynie setkę. Dbają o umiar.
    Poza tym fajne w pisaniu. Uczą też dyscypliny zwięzłości tekstu i przekazu:)
    Mam już sporo albo więcej:))
  • Ja mam tylko dużo, albo trochę dużo.
  • Pan Buczybór 29.09.2020
    Fajne. Zabawa przyćmiewa instynkty albo staje się tłem dla nieszczęśliwych wypadków...
  • Jest na full, przyćmiewa i staje się.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania