Polna zaraza.

Wiercę się jak gówno w przeręblu i nie wiem co mam ze sobą zrobić. Szczere pole, na którym się znajduję w jesienną noc, podsyca moją wyobraźnię a wiatr oddaje echem i zaczyna pulsować w moich skroniach. Wycie wilków z tuż przydrożnego lasku przyspiesza moje tętno. Czuję, że zwariuję dłużej już nie wytrzymuję... W jednym momencie nad moją głową pojawia się pajęczyna, po której zasuwa tłusty pająk, w lekkiej poświacie księżyca, krzyczę i łapę oddech. Chcę czym prędzej nawracać w stronę mojego domu, jednak nie jestem w stanie, staję wryta w ziemię, bo dopada mnie chwila grozy, która szarpie moje nerwy. Na środku szosy, ze studni stojącej przy zagajniku ulewa się lawina gęstego rybiego śluzu rozcieńczonego z domieszką skrzepów krwi. W końcu stwierdzam fakt, że ten rejon opętał jakiś zły czar, lub jest przeklęte, przerażenie mnie rozbraja i rzucam się w bieg czym prędzej by stamtąd uciec, zdyszana docieram szczęśliwie do swojego celu.

Średnia ocena: 1.3  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (20)

  • Zaciekawiony 13.03.2019
    Za szybko i za ogólnie.
  • Sisi26 13.03.2019
    Akurat tutaj postawiłam na szybki wzrot akcji nie wszystkie muszą być długie.
  • Zaciekawiony 13.03.2019
    Sisi26 Tylko że ten tekst już się kończy zanim zdąży zaciekawić czytelnika.
  • Sisi26 13.03.2019
    Jedne są krótsze, drugie dłuższe nie wszystkie takie same.
  • Sisi26 13.03.2019
    Porachunki....będą długie......będą dalsze części.Spokojnie wszystko w swoim czasie..na razie 7 częsci wydałam.
  • Akcja, akcja, akcja... gdzie ta akcja?! Że myśli i przyspieszyło tętno; że pająk... Aaa, śluz spływa i ona ucieka! No, dobra, znalazłam ;)
  • Sisi26 13.03.2019
    Jedne krótkie drugie długie, piszą tutaj tez krótkie nie wszystkie Bog wie jakie długie.
  • Sisi26 13.03.2019
    Mam dużo u ciebie ciekawych zapraszam do czytania, kolejno oczywiście by wiedzieć o co chodzi.
  • Jak ochłonę, to pewnie zajrzę, ale mam słabe serce i tempa akcji mogę nie przetrzymać :)
    Pozdrawiam.
  • Sisi26 13.03.2019
    Przetrzymasz spokojnie to wszystko tylko wymysł nic nie dzieje się na prawdę.
  • Sisi26 13.03.2019
    Bardzo lubię pisać thillery i horrory.
  • Sisi26 A ja lubię się bać... Nie znoszę tylko komediowych horrorów, albo horroru komediowego ;)
  • betti 13.03.2019
    Kocham taką wymianę zdań, to naprawdę lepsze od niejednego opowiadania...
  • Sisi26 13.03.2019
    nawet najstraszniejszego sie nie boje nie sikam w majtki ze strachu
  • ja tez nie sikam, ale siwieję :0
  • sensol 13.03.2019
    ja się nie boję braci Rojek rym cym cym!
  • ART 13.03.2019
    Witam.
    Wszedłem na opowiadanie, zachęcony przez Autorkę. Niestety miałem lekkiego pecha. Lekko się rozczarowałem. Na plus daje mi się zauważyć końcówka, kiedy postać gdzieś tam ucieka, najprawdopodobniej "gdzieś tam, w nieprzeniknione otchłanie czasu, a może swojej pogmatwanej psychiki"? He, he! Ta końcówka trochę rokuje na więcej, ale tekst niestety trzeba by było mocno przeanalizować i napisać od początku. Pozdrawiam i powodzenia.
  • Zaciekawiony 13.03.2019
    Nawet przy założonej skrótowej formie ta końcówka musiałaby być nieco rozwinięta. To nie Drabble. Ledwo zaczyna się dziać coś na prawdę przerażającego, a już bohaterka dociera bezpiecznie do celu i napięcie od razu siada.
  • ART 14.03.2019
    Według mnie to nie ma co tak wszystkich ustawiać do" kąta ". Może gdyby ktoś pochwalił tak zwyczajnie, to Autorkę by zachęciło do dalszego tworzenia. A tak to może sobie kiedyś odejść, może i ktoś kto jej źle życzy, odetchnie, ale nie tędy droga. Po niej może odejść kolejna osoba, aż na portalu zabraknie w ogóle ludzi, którzy chcą coś przekazać swoja twórczością. Pomyślcie o tym mili Państwo, żebyście się kiedyś "nie obudzili z ręką w nocniku". Każdy portal tworzy jakaś tam grupa ludzi, jesli ich zabraknie, to co zostanie? Sami Moderatorzy to za mało.
  • Sisi26 14.03.2019
    Jakiś człowiek mądry się odezwał, a nie sami wariaci. Dzięki śliczne każdy ma prawo do własnego tworzenia tekstu jak chce i co chce i nikomu niestety nic do tego.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania