Polowanie na czerwoną latarnię

Uf, to była śliczna dziewczyna. Może nie z gatunku standardowych silikonów z pierwszych stron gazet dla panów. Cycki nie przypominały regularnych balonów napełnionych helem, które za chwilę uniosą właścicielkę pod sufit. Biodra też nie były zaokrąglone w sposób doskonale pełny i proporcjonalny, atawistycznie sugerując samicę gotową do corocznych porodów. Trochę chłopięca była ta sylwetka i nieco za chuda, ale było w niej coś, co uruchamia we mnie pokłady chuci połączone z artystyczną kontemplacją zjawiska.

Nic w niej ze słowiańskiej urody. Smagła karnacja na granicy podejrzeń o jakiegoś czarnoskórego przodka. Krucze włosy i piwne, wielkie oczy w oprawie, stworzenia której nie osiągnie żaden z mistrzów makijażu. Tylko natura tworzy takie perełki. Nieodparcie kojarzyła mi się z indiańską pięknością – Apanaczi. Wisząca na wieszaku zamszowa kurtka z frędzlami podświadomie podkreślała to wrażenie. Twarz delikatna, madonnowo – subtelna, bez śladu topornej wulgarności, jakiej by oczekiwał od kobiety w takim miejscu.

Miejscem tym był burdel.

Kątem oka obserwowałem ją stojącą przed lustrem. Tył oglądałem w naturze, przód jako odbicie w tafli. Obydwie strony medalu były bardzo zachęcające. Bez skrępowania oglądała swoje ciało ubrane tylko w satynową, jasno-grafitową bieliznę. Kompletnie nie przeszkadzała jej moja obecność.

- O rzesz, kurwa... - zasyczałem. Śrubokręt, którym rozkręcałem łózko w jej pokoju, zsunął się z łba śruby i wbił się w dłoń. Krew zaczęła kapać na zieloną wykładzinę. Cholera, jeszcze mnie obciążą kosztami czyszczenia!

Przycisnąłem rękę do bluzy i bezradnie rozejrzałem się za czymś, co mogłem wykorzystać do zatamowania krwawienia.

Nie obracając się, skierowała na mnie wzrok w lustrze.

- Polak? - odezwała się czystą polszczyzną bez śladu obcego akcentu. Czyli nasz towar eksportowy.

- Nie. – Warknąłem przez zęby. - Jestem z Marsa. Masz coś do zaklejenia tego świństwa?

Podeszła i wzięła za dłoń. Poczułem jak przeszył mnie dreszcz. Podchodzi do człowieka piękna dziewczyna, w zasadzie rozebrana ,dotyka, a ja..., no właśnie, brudny jak nieszczęście, w przepoconym podkoszulku i i z włosami a`la Chopin po koncercie. W końcu przyjechałem tu wymienić łóżka i naprawić dach, a nie ten, tego. Cóż za niesprawiedliwość losu!

Z łazienki przyniosła bawełniane płatki i wodę utlenioną.

- Zresztą idź najpierw do łazienki i umyj tą rękę. Przydało by ci się większe mycie. - Uśmiechnęła się kącikami ust.

Wkurzyłem się. Przed taką dziewczyną chciałbym stać w ciuchach od Cardina, pachnący Kenzo i kręcąc nonszalancko na palcu kluczykami od Porsche. A portfel powinien przypominać babę w dziewiątym miesiącu.

- W pracy jestem. Każdy pracuje jak umie... - Wymownie i złośliwie spojrzałem jej w oczy.

- Wytrzymała spojrzenie.

*

Rola burdelmamy się nie zmieniła. Tu pełniła ją niska,gruba Ślązaczka w post-balzakowskim wieku z ognistorudymi włosami. Dziewczyny wchodziły co chwila do kuchni, robiąc sobie kawę i wesoło paplając łamaną niemczyzną z mamuśką. Kurde, wszystkie łażą w bieliźnie, kompletnie nie przejmując się siedzącym przy stole przystojniakiem. Czyli mną.

 

Przez otwarte drzwi widzę wychodzące na na zewnątrz budynku przeszklone pomieszczenie, w którym urzęduje dyżurna dziewczyna. Ubrana była w laserowo-czerwony lateks i buty ze szpilkami o długości mojego przedramienia. Ciekawe czy zdejmują je w trakcie. Toż to śmiertelnie niebezpieczny sprzęt, który mógłby przebić na wylot zawodnika sumo. Gnie się na rurze w takt jakiejś dyskotekowej szmiry, albo siedzi w specjalnym okienku wywalając na zewnątrz biust i epatując plastrem antykoncepcyjnym. Większość z nich je ma. Widocznie teraz taka moda w środowisku. Mój plaster na dłoni chyba nie mieści się w tych kanonach trendu burdelowego.

- Kawy? - Opiekunka przybytku chowa apteczkę i uśmiecha się do mnie – Jest południe to zaczyna się ruch. Dziewczyny powstawały, pierwsi klienci już kręcą się na zewnątrz, to musi pan przejść na dach. Łóżka już pan przeniósł na strych?

- Co? A, tak. - Oderwałem wzrok od dziewczyny na rurze. - Jutro dokończę w reszcie pokoi. Zabiorę tylko narzędzia z pokoju tej dziewczyny. To chyba Polka? Ta, co mnie tu przyprowadziła?

Kobieta zakrzątnęła się przy czajniku. Sypnęła kawę, zalała wrzątkiem i postawiła przede mną. Sama usiadła naprzeciwko.

- Sylwia? Tak. Zbyszek ściągnął ją tu rok temu. Ładna, no nie? Chyba najładniejsza w jego stajni.

Upiłem łyczka i spojrzałem na nią pytająco.

- Zbyszek? Stajni?

- No, właściciela. Też Polak. - Zatarła ręce. – Ma jeszcze kilka domów. W Essen, Dortmundzie, Bonn... Obrotny gość. Dziewczyny są legalnie, mają wszystko. Bardzo dobrze je traktuje. Są bardzo zadowolone.

- Zadowolone?

- A co pan myślał, że tu jakieś niewolnictwo i przymus?

Popatrzyłem znów w głąb domu. Widziałem tylko kształtną dupę rurarki, bo akurat wychylała się przez szklane okienko rozmawiając z jakimś obleśnym gościem, z wielkim brzuchem i tłustymi strąkami spadającymi na ramiona. Niewiele ich było, bo centralnie glacę miał łysą i świecącą jak psu jaja...

Zadowolone? - pomyślałem – Z takim dziadem!Jak może być jakakolwiek kobieta zadowolona dając siebie każdemu kto zapłaci? Na przykład taka Sylwia temu fagasowi przy okienku!

*

- Proszę.

Wszedłem. Dziewczyna stała w aneksie kuchennym mieszając coś w garnku i smakując czubkiem języka. Wciągnąłem nosem zapach. Leczo.

- Sorry. Na chwilę tylko. Chciałem narzędzia zabrać.

Zmrużyła oczy.

- Chcesz kawy?

O matulu, dopiero wypiłem i w końcu nie przyjechałem tu na kawowe plotki. Ale z drugiej strony szef powiedział mi” Langsam, Piotrek. Mnie płacą za twoje godziny przepracowane. Langsam. Jak oni doszli do takiego bogactwa z tym lagsam? No to wolniej. Kawa z taką dziewczyną warta jest postawienia serca w poprzek od nadmiaru kofeiny.

Przysiadła naprzeciwko w fotelu podwijając nogi. Nie bardzo wiedziałem jak się odezwać.

Na stoliku stała oprawiona w srebrną ramkę fotografia jakiegoś chłopaka.

- Narzeczony?

Skinęła głową.

- Nie przeszkadza, kiedy...?

Spojrzała nierozumiejącym wzrokiem.

- Jak to kiedy? Aaa... - Parsknęła wydymając usta. - To mój pokój. Osobisty. - Położyła nacisk na to słowo. - Pokoje gościnne są w tym nowo dobudowanym skrzydle.

Zapadło milczenie. Przyjemnie posiedzieć z taką dziewczyną, ale z drugiej strony o czym rozmawiać z kurwą?- Nie masz o czym rozmawiać z kurwą? - Aż wzdrygnąłem się i oblałem kawą. Telepatka?

- Ee...

- No, nie krępuj się. Przecież wiem co robię.

Uciekłem wzrokiem w bok od jej piwnych oczu.

- Przecież nic nie powiedziałem i nie oceniam.

- Nie musisz. Przecież wiem co myślisz. - Potarła palcami ucho. Zabująły się srebrne kolczyki z czerwonym kamieniem. Rubin? - A może ja tak lubię. Może nie jestem kurwą, tylko dziwką.

- A jaka to różnica?

Wstała i przeciągnęła się. O matulu! Co za widok!

- Kurwa to zawód, a dziwka to charakter. - Rzuciła ochrypłym głosem.

Brodą wskazałem zdjęcie na szafce.

- Andrzej? Przecież doskonale wie co robię.

Musiałem mieć strasznie durną minę, bo wybuchnęła śmiechem. Podeszła i potargała mnie po włosach. Tuman strychowego kurzu zakotłował w pasmach słońca prześwietlających firankę. Elegancki ze mnie gość.

Wstałem.

- Głupia rozmowa. Dzięki za kawę.

Przytrzymała mnie za ramię. Pachniała ślicznie. Nie jestem ekspertem od zapachów, ale było coś w nim zmysłowego, zniewalającego.

- Byłam tydzień temu w Egipcie. W ubiegłym roku na Teneryfie. Z nim. - Wskazała fotografię. - Myślisz, że po pieprzonej pedagogice stać by było jego i mnie? Trzeba iść z duchem czasu i korzystać z życia. Wiesz ile zarabiam? Cztery, pięć tysięcy euro. Wiesz ile odłożyliśmy? Ciebie bolą ręce robiąc fizycznie u Niemca. Mnie nic nie boli...

- Jak robisz to z obleśnym dziadem też nic cię nie boli?

Wzruszyła ramionami.

- Rzeczywiście głupia rozmowa. Będziesz tu jutro?

- Chyba tak.

Przyglądała mi się spod przymrużonych powiek. Tak dziwnie i zaczepnie, że poczułem mróz w kościach i gorąco w podbrzuszu.

- To tylko pięćdziesiąt euro. Nie majątek. Jestem tu najlepsza bo zawsze daję z siebie wszystko. Na sto procent.

- W stacji krwiodawstwa też? - Odwróciłem się i wyszedłem.

 

Z tym jutro zrobił się kłopot. Dzielnej, niemieckiej policji udało się za trzecim razem wyrzucić nas z kwatery. " A kiedy przyjdą nocą. Kolbami w drzwi załomocą..." W zasadzie mieli rację. Nie płaciliśmy już od tygodnia. Nie interesuje ich, że poprzedni pracodawca po dwóch tygodniach pokazał nam puste kieszenie. Weck.

W końcu mosty nad Renem są wystarczająco szerokie, bo samochód - sypialnia na pięciu to średnia przyjemność.

 

O dwudziestej drugiej oświeciło mnie. Klucze! Mam klucze od tylnego wejścia do burdelu! Zosia – burdelmama dała mi, abyśmy rano mogli wejść na dach nie budząc nikogo. Wejście było ze strychu. A na strychu co? Materace, która dzisiaj tam zniosłem! Ale ryzyko kurewskie. Dosłownie.

 

Podjechaliśmy na ulicę burdeli. Jakże inaczej teraz wyglądała. Rankiem cicha, wybrukowana kocimi łbami i ozdobiona kolorowymi fasadami starych kamienic. Senna, stara uliczka.

Teraz pulsowała ferią świateł. Kolorowe neony mrugały zachęcająco. Wielkie napisy „Rose”, „Amor” jarzyły się dominująca wokół czerwienią. Tłum facetów, szczęk pracującego pełną parą ulicznego bankomatu i sztucznie rozentuzjazmowany szczebiot panienek z okienek. Fajny rym.

Z trudem znalazłem „swoje” okienko. Zresztą okienko to sprawa umowna. To kawałek uchylnego szkła w przezroczystej ścianie. Siedziała w nim młoda Mołdawianka, którą spotkałem rano w kuchni.

- Sylwia? - zapytałem.

Spojrzała na mnie zachęcająco i coś zabulgotała po germańsku. Chyba mnie nie poznała i zachęcała do siebie. Nawet ładna.

- Nein, nein, Sylwia.

- Ze złością poszła w głąb domu. Usłyszałem głos Sylwii.

Dziewczyna wyglądała inaczej niż rano. Włosy były ułożone jakoś do góry i błyszczały od brokatowego lakieru. Wciśnięta w króciutką lateksową spódniczkę i obcisłe body, w obowiązkowych szpilach wyglądała drapieżnie i ponętnie. Działa franca na męskie instynkty.

- Zdecydowałeś się? - zapytała ironicznie.

- Na ciebie zawsze, ale nie dziś. Chciałem prosić cię o pomoc...

- W pracy jestem – przerwała mi ostro. – Nie znam cię.

- Wiem, ale mam nóż na gardle. Posłuchaj chwilę.

Wyjaśniłem jej szybko. Mieszka na ostatnim piętrze. My nie mamy gdzie spać. Mam klucz od tylnych drzwi, ale gdyby mogła czuwać, pilnować i dać znać gdyby ktoś się zorientował, byłbym niezwykle wdzięczny. Rano po prostu wejdziemy na dach i będziemy pracować jakby nigdy nic.

Słuchała z przygryzioną wargą.

- Ilu?

Zastanowiłem się. Jest nas pięciu. Dwóch to kutasy i chamy. Nie trawię ich i najchętniej spuściłbym gości w kiblu. I to w czasie mojej biegunki. Niech śpią w samochodzie.

- Trzech.

- Dobrze. Za pięć minut przy tylnych drzwiach.

 

Cicho umościliśmy się na materacach. Sylwia stała w drzwiach przyświecając latarką.

- Dobra – szepnęła do mnie – Do trzeciej nikogo nie powinno być w tym skrzydle. Może czasami przyjść jakaś dziewczyna poprawić makijaż. Elena została, bo ma ciotkę, ale ona mieszka na parterze. Tylko nie chrapcie.

Wyczułem, że się uśmiecha.

- Dzięki, Sylwia.

Położyła mi rękę na ramieniu.

- Wyglądasz dużo lepiej niż rano. Myślałeś o mojej propozycji? O trzeciej będę w pokoju.

- Daj spokój. Nie kupuję dziewczyn, a na pięćdziesiąt euro muszę ciężko zapracować. Wygląda na to, że ciężej niż ty.

Pochyliła się do mojego ucha. Owinął mnie znowu zapach jej zmysłowych perfum.

- Dla ciebie rabat pięćdziesiąt procent. Darmo nie daję. Trzeba oszczędzać.

- Na co? - W moim głosie zabrzmiała niezamierzona ironia. Cóż mnie to w końcu obchodzi? - Na dom, samochód i wczasy z narzeczonym

- Usłyszałem jej cichy śmiech.

- Coś ty?! Otworzę tu kolejny burdel. Pamiętaj, o trzeciej będę u siebie.

*

Dwunasta

 

Leżałem z otwartymi oczami. Niewiele w tej dziewczynie rozumu. A może wiele? Tak pokierował nią los, to stara się wycisnąć go jak cytrynę. Takie czasy. Czy jako historyk i posiadacz trzech fakultetów nie prostytuuję się intelektualnie naprawiając Niemcom dachy? Dziewczyna jest śliczna i jej miejscem powinien być salon w pięknym domu, a celem dwójka małych amorków biegających po ogrodzie i kochający, przystojny mąż.

 

Pierwsza

 

Przecież się dziewczynie nie wymydli. Moralność i etyka to pojęcia zmienne w czasie. Relatywne. Weźmy tak proste pojęcie jak „nie zabijaj”. Natychmiast rodzi się pytanie – kogo? No jak to? – człowieka! A w obronie własnej? A ratując ojczyznę? A największego zwyrodnialca? Kiedyś chwałą było zabić za wiarę... Wszystko się zmienia... Może ona i jej narzeczony mają rację? Brać, korzystać, a potem żyć spokojnie jakby nigdy nic. Bo nic.

 

Druga

 

Iść czy nie iść? Dwadzieścia pięć euro to nie pieniądze. Myślę, że powiedziała o nich tylko dla zasady. Od takiej sumy raczej się nie wzbogaci. Po prostu ma ochotę. Ja też. Jestem tylko facetem i mam ochotę na to piękne ciało. Wiem, czeka na mnie w Polsce ktoś, kto mnie kocha. Myśli o mnie, tęskni. Do cholery, przecież się nie dowie! Więcej nie będę miał takiej okazji. Ee, staroświecką mam moralność i etykę. Źle mi na myśl, że oszukałbym, jakoś zawiódł. Ciekawe czy Sylwii źle, że się puszcza? A może tak jak powiedziała – lubi to?

 

Druga trzydzieści

 

Znalazłem w ciemnościach jakiś kawałek szmaty. Wypruwam z niego nitki i liczę: Iść -nie iść, iść – nie iść, iść...

 

Druga pięćdziesiąt pięć

 

Usnąłem przy końcówce szmaty.

Średnia ocena: 3.7  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (128)

  • IgaIga 20.12.2019
    Bardzo dobre. A jakie zaskakujące zakończenie!
  • Puchacz 20.12.2019
    W zasadzie jest otwarte i go nie ma!
  • IgaIga 20.12.2019
    Jak nie ma jak jest!?
  • Puchacz 20.12.2019
    :)))
  • Tjeri 20.12.2019
    "Jestem tylko facetem i mam ochotę na to piękne ciało."
    To coś jak: "Jestem niewinny, wysoki sądzie. Wykonywałem tylko rozkazy" ?
  • Puchacz 21.12.2019
    Bardzo dobre porównanie.
    Przepraszam, że mam instynkty i poczucie piękna.
  • Tjeri 21.12.2019
    Puchacz no przeca wiem, że dobre!
  • Puchacz 21.12.2019
    (((:
  • TheRebelliousOne 21.12.2019
    Nie wiem dlaczego, ale spodziewałem się jakiegoś opowiadania o zimnej wojnie :P Ale nie zawiodłem się. Daję 5 i życzę Wesołych Świąt! :)
  • Puchacz 21.12.2019
    Dzięki. Wzajemnie.
  • refluks 21.12.2019
    Puchowatego wszystko prozatorskie przeczytałam, i to po kilka razy, najbardzij podobało mi się "Gloria victis".
    Puchowaty wklei.
  • Puchacz 21.12.2019
    Puchowaty klei :)))
  • betti 21.12.2019
    Mnie ''Przebiśnieg''rozłożył na łopatki. Nie wiem, co jest w tym tekście, ale te obrazy włażą mi do serca, może takie obrazy... Nie sądzę, że zapomnę o tym tekście.
  • Puchacz 21.12.2019
    betti Zapewne była tam krew, ktoś zginął i był szybki numerek.
    Jak się rodzą tacy idioci jak misiu? Bo nie wierzę, że przez szyjkę macicy jak normalni ludzie.
  • betti 21.12.2019
    Nie zwracaj uwagi, bo on żyje z uwagi... jeszcze nie zauważyłeś?
  • Puchacz 21.12.2019
    betti Zapewne zauważyłaś, że bezpośrednio dla niego mam tylko jedno słowo, którego też nie rozumie.
    Dżepetto na pewno nie wystrugał tego Pinokia, który obrażony na bandę amatorów żegnał się z portalem już z pięć razy.
    A bydlę tkwi, krew psuje i zniża swoje loty przy takich krytykantach i amatorach.
    Przedziwne.
  • Misiek 21.12.2019
    Opko jak zwykle z tymi samymi wyświechtanymi motywami :
    piękna dziewczyna , ,,,miłość,, na jeden raz albo za pieniądze i ...krew
    zawsze krew...
    obsesja ? paranoja ?
    nie wiem...
  • Puchacz 21.12.2019
    Won
  • refluks 21.12.2019
    Misiowaty, ja ze twórczością Puchatego zapoznałam się na artefaktach.
    skurczybyk pisze wybitnie dobrze, a tam jak on, że we sęsie autor mnie przeraził.
    byłam anty nastawiona.
    a okazało się, że Puchowaty to chłop ze poczuciem humoru, i co dla mnie ważne potrafi krótko, we dwóch zdaniach refluksowi pierdyknąć słownie w baniak i ma rację po czasię się okazałowiwszczy.
    odejdź poza urazy jakieś tam i spojrzyj na twórczośc Puchowatego z dystansa, że nie na autora, a na treść.
    Puchowaty jest spoko gosciu, jest dla mnie jak brat.
    a nie ciepiałam cholerę choleryczną, o jak nie cierpiałam
  • Misiek 21.12.2019
    refluks mnie nie chodzi o to ,że pisze złe opki
    bo w prozie jest faktycznie dobry
    opki
    są dopracowane interpunkcyjnie i gramatycznie
    tylko,że powtarza na ogół jeden i ten sam temat
    cudowna dziewczyna,jeden szybki ,,numerek,, i krew
    zawsze ktoś jest ciężko ranny albo ginie...
    a dziewczyna zawsze jest śliczna tylko albo jest niewidoma (sic!) albo panienką zagencji
    zmienia się jedynie scenografia i czas akcji

    a poczucie humoru to on ma - wisielcze
    pękam ze śmiechu z jego żartów
    PS. wiem ,że był na artefaktach ale gdzie on nie był ?
  • Puchacz 21.12.2019
    Misiek Won
  • refluks 21.12.2019
    Misiek A gdzie myśmy szyscy nie byli?
    Toż wszyscy roznosimy swą twórczość to tu, to tam, jak rzeżączkę.
    I tylko chodzi mnie o to, żeby oceniać tekst, a nie autora.
    I jeśli ten jest np. monotemetyczny, to po kiego wafla wchodzić pod jego teksty i gadać o tej monotematyczności.
    A Puchatowaty akurat obok monotemtyczności nie stał za długo.
    I wykaż odrobinę dobrej woli.
  • Puchacz 21.12.2019
    Refluksjo, w tym wypadku niech ten tłuk pancerny odejdzie ode mnie całkiem.
    I przy moich utworach, komentarzach i rozmowach z innymi.
    Omijam to gówno jak się da, ale ciągle się przesuwa i włazi mi pod nogi.
    Myślę, że wiem co jest tego przyczyną, ale mało mnie interesuje.
    Niech się ten giez ode mnie wreszcie odpierdoli.
  • refluks 21.12.2019
    A może zostaniecie przyjaciółmi?
    Kto to wie.
  • Puchacz 21.12.2019
    refluks refluks... nie posuwaj się zbyt daleko.
    Przyjaźń z takimi kreaturami zawieram nad ich grobem.
  • refluks 21.12.2019
    Puchacz oj tam, oj tam. żebyś ty wiedział, jak ja cię na artefaktach nie znosiłam.
  • Puchacz 21.12.2019
    refluks Wiem, ale tu już nie ma zmiłuj.
    Nie wchodzę u tego kretyna, nie zabieram głosu jak te bzdury swoje pisze, zabieram głos do innych, a ta menda wszędzie wejdzie, gdzie mnie widzi.
    Wiem dlaczego, ale tolerować nie będę.
    Ma zaległości w typowaniu w LBnR68, ale raczej stamtąd spieprza, widząc trend w głosowaniu.
    Sami amatorzy i geniusza nie doceniają, a ja przecież nie umiem pisać wierszy!
  • Misiek 21.12.2019
    Puchacz ale wszędzie do innych i u innych aluzje misiesz na mój temat i a propos
    skończysz z tym to ja też zakończę
    proste jak drut
  • Misiek 21.12.2019
    Puchacz skoro wiesz dlaczego to czemu raz na zawsze nie skończysz tego obrażania i plucia na mnie
    kup sobie wreszcie spluwaczkę i zamknij jadaczkę
  • Misiek 21.12.2019
    misiesz=piszesz o mnie
  • Misiek 21.12.2019
    Puchacz nie wchodzisz pod moje teksty ?
    a tu to kto wszedł ostatnio ?

    https://www.opowi.pl/wywiad-a56575/

    święty Dionizy czy ty ?
  • refluks 21.12.2019
    Misiek Taka to jest na forum, że wejść można pod tekst kazdego.
    Omijam mimozowate niektóre, i nie na okoliczność że sobie mnie nie życzą, po prostu piszą pierdolety obliczone na poklask.
    Że Puchwaty wchodzi pod twój tekst, to się raduj, a nie narzekaj.
    Bo prawdę o utworze napisze.
  • Puchacz 21.12.2019
    Misiek Won
  • Puchacz 21.12.2019
    Misiek Won
  • Puchacz 21.12.2019
    Misiek Won
  • Tjeri 21.12.2019
    Puchacz ja bym tu głębokich przyczyn nie upatrywała. Są raczej płyciutkie, lecz wystarczające.
    Po pierwsze i najważniejsze - to reakcja na krytykę jego "utworów".
    Po drugie ból dudy, że od niechcenia piszesz 1000 razy lepiej niż on na najwyższym wysiłku.
  • Puchacz 21.12.2019
    Tjeri
    W punkt!
  • Misiek 21.12.2019
    refluks ale on przecież się tłumaczy,że nie wchodzi
    i co ?
    włazi nadal albo znieważa
  • Misiek 21.12.2019
    Tjeri pudło i to dwa razy Sowo Tjerieszkowa
    1.krytyką amatorów się nie przejmuję bo nie warto
    2. skoro pisze lepiej to aż dziwne,że nic do tej pory nie wydał... a ja owszem
  • Puchacz 21.12.2019
    Misiek won
  • Puchacz 21.12.2019
    Misiek won
  • Misiek 21.12.2019
    refluks a teraz ci się facet podoba ? kompletny brak krytycyzmu
  • Misiek 21.12.2019
    refluks żeby zostać moim kolegą trzeba sobie zasłużyć a co dopiero przyjacielem
  • Puchacz 21.12.2019
    Misiek won
  • Misiek 21.12.2019
    Stary koń przed jednym gzem ,
    bardzo się trząsł ze strachu.

    Nie bój się , przecież ja wiem
    że masz problem wałachu.
  • refluks 21.12.2019
    Misiek, i po co te głupie teksty?
    Dobrze wiesz, że Puchowaty jest świetny w prozie i poezji.
    Uparłeś się z sobie tylko znanych powodów robić z siebie durnia pod jego tekstami.
    Pasuje ci rola imbecyla - niech i tak będzie.
  • Puchacz 21.12.2019
    Won
  • Misiek 21.12.2019
    refluks wśród takich amatorów i prostaków na tym portalu rzeczywiście jest najlepszy
    ale ja bym się wstydził być wychwalany przez takie miernoty
    a tak poza tym myślałem ,że chociaż ty panujesz nad językiem
    ale kto się z kim zadaje ...
  • Puchacz 21.12.2019
    Misiek won
  • Misiek 21.12.2019
    Puchacz na nic innego ciebie nie stać mistrzu miernot i prostaków ?
  • Puchacz 21.12.2019
    Misiek won
  • Misiek 21.12.2019
    refluks znam ludzi,którzy piszą naprawdę świetne rzeczy
    ale ich na tym portalu czy innym nie spotkasz...
    to oni oceniają moje wiersze i z ich uwagami zawsze się liczę
  • Puchacz 21.12.2019
    Misiek won
  • Tjeri 21.12.2019
    Mirek, jak ma biedak zaistnieć... Nikt nie pisze pod jego tekstami, jedynie stalkując Cię może zaistnieć...
  • Puchacz 21.12.2019
    Wiem Sowo.
    To się nazywa ogrzewanie przy cudzym ogniu.
  • Tjeri 21.12.2019
    Puchacz święta idą... Niech się biedak ogrzeje. Nikt go pod jego własnym tekstem przeca nie przeczyta...
  • Puchacz 21.12.2019
    Tjeri Tylko niech zamknie dziób.
    Nikt go tu do tego ogniska u mnie nie zapraszał.
    Sam się jak zwykle władował i pyszczy.
  • Tjeri 21.12.2019
    Puchacz shadow ban byłby idealny. Jestem pod wrażeniem tej idei.
  • Misiek 21.12.2019
    tak Tjeri jesteś tak ograniczona,że nawet nie wiesz co to znaczy stalkować ?
    za to ty mnie pomawiasz o czyn, którego nigdy się nie dopuściłem
    dlatego nie prowokuj i nie podżegaj mnie głupia sowo
  • Puchacz 21.12.2019
    Misiek won
  • Misiek 21.12.2019
    Puchacz sam się zamknij arogancki niewychowany żłobie z prowincji
  • Misiek 21.12.2019
    niech nie piszą
    po co mam czytać takie obelgi pod moimi tekstami ?
  • Puchacz 21.12.2019
    Misiek won
  • Misiek 21.12.2019
    Puchacz oj zanosi się na 3 odcinek wywiadu
    będzie się działo
  • Puchacz 21.12.2019
    Misiek won
  • Puchacz 21.12.2019
    Tjeri Trzymają go jako debilny folklor.
    Wsiowy głupek też jest potrzebny, aby ciekawiej było i ruch.
  • Misiek 21.12.2019
    Puchacz słuchaj Puchaczu vel Mirku .S
    CHCESZ mnie mieć spokój i ,,czysto,, pod swoimi tekstami ?
    zawrzyjmy umowę
    ty przestajesz mnie wreszcie obrażać bezpośrednio i pośrednio
    ja omijam twoje teksty
    no to jak umowa stoi odważniaku ?
  • Misiek 21.12.2019
    słuchaj Puchaczu vel Mirku .S
    CHCESZ mnie mieć spokój i ,,czysto,, pod swoimi tekstami ?
    zawrzyjmy umowę
    ty przestajesz mnie wreszcie obrażać bezpośrednio i pośrednio
    ja omijam twoje teksty
    no to jak umowa stoi odważniaku ?
  • Puchacz 21.12.2019
    won
  • AlaOlaUla 21.12.2019
    Misio, do jutra trwa głosowanie w Bitwie na Rymy.
    Zagłosujesz, czy wolisz kręcić pupką przy Puchaczu?
  • Tjeri 21.12.2019
    AlaOlaUla ciekwe czy Misio zagłosuje na Misia...
    Chyba się nie odważy,.co?
  • AlaOlaUla 21.12.2019
    Tjeri Nie wiem. Wszystko jest możliwe...
  • Tjeri 21.12.2019
    AlaOlaUla prędzej nowego klona do głosowania powoła.
  • Misiek 21.12.2019
    słuchaj Puchaczu vel Mirku .S
    CHCESZ mnie mieć spokój i ,,czysto,, pod swoimi tekstami ?
    zawrzyjmy umowę
    ty przestajesz mnie wreszcie obrażać bezpośrednio i pośrednio
    ja omijam twoje teksty
    no to jak umowa stoi odważniaku ?
  • Puchacz 21.12.2019
    won
  • AlaOlaUla 21.12.2019
    Puchacz czy to ty jesteś Misio?
    I specjalnie piszesz, żeby tytuł twojego tekstu był cały czas w komentarzach?

    ??????????????
  • Puchacz 21.12.2019
    AlaOlaUla Pacnij się w kwadrat.
    I spróbuj jakoś uciszyć tego oszołoma.
  • Tjeri 21.12.2019
    Puchacz, bądź tolerancyjny... Co ma biedak zrobić. Cały czas błoci Ci pod tekstami, bo pod jego wiatr hula. Olej i pisz jakby go nie było. Ja nie zniżam się do odpowiadania mu, mimo że konsekwentnie mnie zaczepia, odpowiadając na moje wpisy do innych.
  • Misiek 21.12.2019
    ja mu cały czas proponuję aby mnie olał ale on nie może bez tego żyć Tjeri
  • Puchacz 21.12.2019
    A ja odpowiadam?
    Sam się palant nakręca, bo potrzebuje jakoś zaistnieć.
    Wprawdzie nie wiem po co, bo przed chwilą wszystkich nazwał amatorami i prostakami.
  • Puchacz 21.12.2019
    Misiek won
  • Misiek 21.12.2019
    Puchacz a to Hal mówiła mi o tobie,że tylko dzięki opowi zaistniałeś Mireczku
  • Puchacz 21.12.2019
    Misiek won
  • Misiek 21.12.2019
    czyli nie chcesz spokoju ? no i kto tu jest debilem glupolu ?
  • Puchacz 21.12.2019
    won
  • Tjeri 21.12.2019
    Olej
    lej
    lej
    lej
    ?
  • Misiek 21.12.2019
    a ty ze mną sowo podobno byłaś przeproszona i pogodzona i co ?
    wszystko popsułaś i co z tego masz ?
  • Puchacz 21.12.2019
    Misiek won
  • Puchacz 21.12.2019
    Kiedy to bydlę jest odporne nawet na polewanie kwasem :)
  • betti 21.12.2019
    On chyba ma coś z głową, żaden normalny człowiek tak by się nie ośmieszał... innej opcji nie ma.
  • Tjeri 21.12.2019
    Ano to na bank.
    No i nikt go nie komentuje.
  • Misiek 21.12.2019
    Tjeri to mi zwisa - po co mi denne komentarze ?
  • Puchacz 21.12.2019
    Jestem tego pewny.
    To socjopata.
  • Puchacz 21.12.2019
    Misiek won
  • Misiek 21.12.2019
    trudno - nie chce facet spokoju i ciszy
    bomby będą spadały dalej a odłamki na was zausznicy
    mściwego faceta
  • Puchacz 21.12.2019
    won
  • Tjeri 21.12.2019
    Hahahaha! Dzięki opowi zaistniałeś, Mirek! A myślałam, że nic bardziej zabawnego od samego misia mnie dziś nie spotka ?
  • Misiek 21.12.2019
    bo na innych wyleciałby dawno za takie słownictwo
  • Puchacz 21.12.2019
    Misiek won
  • Puchacz 21.12.2019
    Ma repertuar :)))
  • Misiek 21.12.2019
    ostatni raz proponuję dzisiaj
    słuchaj Puchaczu vel Mirku .S
    CHCESZ mnie mieć spokój i ,,czysto,, pod swoimi tekstami ?
    zawrzyjmy umowę
    ty przestajesz mnie wreszcie obrażać bezpośrednio i pośrednio
    ja omijam twoje teksty
    no to jak umowa stoi odważniaku ?

    betti,Tjeri i Ala - jesteście świadkami,że chciałem pierwszy zakończyć tę bezsensowną wojnę
  • Puchacz 21.12.2019
    won
  • Misiek 21.12.2019
    dobranoc wszystkim
  • Puchacz 21.12.2019
    won
  • Misiek 21.12.2019
    tylko nie płakusiaj Mireczku na t3 że nie możesz się ode mnie odczepić ...
    co za głupek z ciebie
    a dalem ci jeszcze jedną szansę
  • Puchacz 21.12.2019
    won
  • Tjeri 21.12.2019
    O kurde! Włazi z gumowcami ugnojoni pod czyjś tekst, brudzi brudzi i śmie "rozejm" proponować... Ja pierdykam... Nie uwierzyłabym, gdyby ktoś opowiadał!
  • Misiek 21.12.2019
    no kurde kurde a gdzie mam wejść jak mu proponuję?
  • Puchacz 21.12.2019
    Ano taka świnia portalowa
  • Puchacz 21.12.2019
    Misiek won
  • Tjeri 21.12.2019
    * ugnojonymi
  • Puchacz 21.12.2019
    Tjeri Powyżej racic spokojnie.
  • Misiek 21.12.2019
    ale ty nie umiesz żyć w spokoju i ciszy
    musisz codziennie kogoś opluć
  • Puchacz 21.12.2019
    won
  • Misiek 21.12.2019
    idę sobie
    nawet skrajny margines tak się nie zachowuje
    jak wy
    po czyjej stronie wy stoicie ?
    ech
    szkoda słów
  • Puchacz 21.12.2019
    won
  • AlaOlaUla 21.12.2019
    Onaniści...
  • Tjeri 21.12.2019
    A może to jakiś specyficzny rodzaj masohizmu?? Nie osiąga satysfakcji, dopóki ktoś się z niego nie pośmieje? Dlatego łazi za Tobą, zaczepia i prowokuje...
  • Puchacz 21.12.2019
    Aisak wskazała jeszcze jedną możliwość.
    Ta jest najstraszniejsza.
  • Tjeri 21.12.2019
    Puchacz hihi, no zapomniałam.
    Rany... Myślisz, że robi sobie dobrze za każdym razem jak mu odpowiadasz?
  • Tjeri 21.12.2019
    ?
  • Puchacz 21.12.2019
    Tjeri O rany Sowo :)))
    To już dawno mu skóra zeszła.
  • IgaIga 21.12.2019
    I po co mi ta wyobraźnia!? Ble:(((
  • Puchacz 21.12.2019
    Świetna wizualizacja wychodzi :)
  • Tjeri 21.12.2019
    Iga, Puchacz - wstrętne zboczeńce!
  • IgaIga 21.12.2019
    Tjeri ???
  • Puchacz 21.12.2019
    IgaIga Was?
    Chłop musi mieć straszne otarcia :)
  • Cichy człowiek 16.01.2020
    Rewelacyjny kawałek prozy. Mało tu takich.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania