"Polska dla Polaków"

Niektórzy Polacy lub udający Polaków  nie lubią Polski, nie cierpią patriotyzmu, a jak się im mówi o nacjonalizmie polskim, to od razu kojarzą to z dawnymi ukraińskimi morderczymi nacjonalizmami lub ze zbrodniczym hitleryzmem.

Macie z tym problem? Jeśli macie, to nie rozumiecie, czym jest polski nacjonalizm i z powodu lewackiej propagandy mylicie to z szowinizmem.

"Polska dla Polaków" - a niby to dla kogo ma być? Dla Eskimosów i ich banków?

Polak ma wręcz naturalne prawo do ziemi w kraju, w którym mieszka, ma prawo do kultury, do posiadania własnego pieniądza i do własnego handlu oraz środków produkcji, wiadomo, że do języka i religii też. 

Oto ostatnio ukazała się książka pt. "Polska dla Polaków. Kim byli i kim są polscy narodowcy". 

Przeczytaj,  i przestaniesz pluć na Świętą Naszą Ojczyznę i Nasz Bohaterski Naród!

Żaden naród nie był tak mordowany i niszczony przez Niemców, Rosjan i Ukraińców jak Polacy, a o tym przeciętny mówiący po polsku nie chce wiedzieć, a tym bardziej mówić (Niemcy w czasie II WŚ wymordowali   ok. 6 mln Polaków,  w tym Żydów polskiego obywatelstwa).

Dziś w zamian pamięci o Martyrologii Narodowej proponuje się i promuje się udział w tzw. marszach wolnościowo-tęczowych, abyś biedaku zapomniał o Polskim Honorze, a wartości kulturowe i moralne wywodził z "innego miejsca niż serce" (pomyśl z jakiego)! 

.

Średnia ocena: 2.3  Głosów: 9

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • SwanSong dwa lata temu
    >>"Polska dla Polaków" - a niby to dla kogo ma być? Dla Eskimosów i ich banków?>>

    Takie kretyńskie myślenie oznacza, że Polacy nie mają prawa mieszkać w innym kraju niż Polska, właściwie nikt nie ma prawa mieszkać w innym kraju niż ojczyzna. Poglądy z XIX wieku.

    >>Oto ostatnio ukazała się książka pt. "Polska dla Polaków. Kim byli i kim są polscy narodowcy". <<

    Jeśli dla ciebie 2015 rok to niedawno, znaczy, że spiłeś się do upadłego i przeleciało ci parę lat.

    >>Przeczytaj, i przestaniesz pluć na Świętą Naszą Ojczyznę i Nasz Bohaterski Naród!<<

    Ojczyzna nie jest święta. To kawałek ziemi wydzielony słupami. A naród jak naród, ma bohaterskie chwile i ma znacznie mniej chwalebne.

    >>Żaden naród nie był tak mordowany i niszczony przez Niemców, Rosjan i Ukraińców jak Polacy<<

    No i?

    <<Dziś w zamian pamięci o Martyrologii Narodowej>>

    Martyrologia? Ziew. Martyrologię mamy wpajaną od najmłodszych lat. Jeśli tego nie zauważyłeś, to nie chodziłeś do szkoły.

    >>promuje się udział w tzw. marszach wolnościowo-tęczowych, abyś biedaku zapomniał o Polskim Honorze,<<

    Co ma udział w Paradach Równości do polskiego honoru? Nic. Coś sobie ubzdurałeś bez ładu i składu.

    >>kulturowe i moralne wywodził z "innego miejsca niż serce" (pomyśl z jakiego)! <<

    Ja wiem z jakiego! Z mózgu!
  • Grain dwa lata temu
    Pierwsza glista na pokład.
  • Poeman dwa lata temu
    Twórczość pierwszego obywatela mózgowej kartoflandii xd
  • Józef Kemilk dwa lata temu
    Coś w tym jest
  • ZielonoMi dwa lata temu
    Ogarnij się!?
  • Lotos dwa lata temu
    Niemcy dla Niemców, res,ta wypad, Holandia dla Holendrów, reszta wypad, Anglia dla Anglików, reszta wypad, wielka emigracja po powstaniu, którym?
  • Abbie Faria dwa lata temu
    W Ameryce bili Murzynów, a Ku Klux Klan walczył o to, aby nie dawać niewolnikom praw wyborczych. Sufrażystki wywalczyły prawa wyborcze dla kobiet, bo wcześniej nie były obywatelkami w pełnymi prawami. Świat się zmienia. Nie każdemu się to podoba.
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Księżyc dla księży.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania