wiersz

wiersz

Średnia ocena: 3.0  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • laura123 22.10.2020
    Teraz lepiej niż chwilę temu, chociaż ja bym jeszcze inaczej, tak bardziej od siebie, bez utartych odniesień.
  • Jarema 22.10.2020
    No teraz dopiero definitywnie skończyłem, choć jest to wszystko jeszcze do poprawek. W necie widzę lepiej niż na kompie, dlatego wrzucam wiersze jeszcze w fazie projektu.
  • laura123 22.10.2020
    A czemu nie napiszesz tak od siebie, czemu nie znajdziesz swoich słów na wyrażenie miłości, tylko czerpiesz z już od dawna używanych?
  • Jarema 22.10.2020
    Wtedy byłby to język niezrozumiały dla przeciętnego czytelnika w Polsce.
  • Garść 22.10.2020
    Tęczowych też otacza ramieniem?
    Jeśli papież Franciszek tak twierdzi, a nawet nawołuje do prawnego uporządkowania statusu par homoseksualnych, to chyba tak, prawda?

    Popieram zdanie Laury, co do utartego zapisu.
  • Jarema 22.10.2020
    Zawsze możesz napisać inny lepszy, na ten sam temat, jeśli umiesz. Czekam i szczerze pochwałę.
  • Garść 23.10.2020
    Zapamiętam, a kiedy podważysz wartość cudzego tekstu, przypomnę Ci ową radę:)
  • Jarema 23.10.2020
    Garść nie chodzi mi o krytykę, ale skoro już piszesz o utartym zapisie to wypadałoby to uzasadnić;)) Szukałem po necie wierszy o Lourdes i nic nie znalazłem, trudno więc mówić o utartym zapisie, gdy wcześniej nie było takich wierszy na ten temat. Nie wiem, może są gdzieś w tomikach, ale w każdym razie w necie niedostępne. A na uzasadnienie tezy wypadałoby podać przykłady podobnego wiersza na ten temat. Ty jedynie zerżnąłeś opinię przedmówczyni. Ona oczywiście pisze swoją opinię z zupełnie innej pozycji, mistrzyni poezji, i potrafiłaby to uzasadnić, ale Ty tylko powtarzasz bez własnej refleksji zasłyszane zdanie.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania