Pomaseczkowanie

Na witrynach większości sklepów i punktów usługowych w mieście, w którym mieszkam, ponalepiane kartki, że na terenie obiektu maseczka obowiązkowa.

Widzimi się.

Tak, widzimi się, bo nie ma w tekście na jakiej podstawie prawnej.

Ani słowa o ustawie, ani o paragrafie.

Bo takowych nie ma.

 

refluks pytając o to dziś był zbywany, że "Ja tu tylko pracuję", a właściciel "Tak trzeba. Proszę wyjść"

 

To dziś. Od dawna.

 

Jutro nie kupicie chleba, bo właściciel sklepu napisze na kartce, że na terenie sklepu obowiązują koszule w saksofony.

Średnia ocena: 2.5  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (64)

  • Tjeri 27.10.2021
    Oj tam. Cóż to za problem.
    Babcia podczas wojny była sama, dziadek był w obozie. Tato nie miał butów. To były problemy. To że mam nosić maseczkę, by nie zarazić stojącej obok starszej sąsiadki, to jest kurna żaden problem. Drobna niewygoda, niewarta wzmianki.
  • Naniesiesz swojemu i co? Bedziesz wdową... Szczep się.
  • Tjeri, Chyba byłem skłonny pomyć Cię z Refluksją - pewnie jesteście podobne, bo może krewne albo dalekie koleżanki.
  • Nie pierdolcie, Refluksie, tylko szczepcie się i maska na ryj - bo nie wyjściowy
  • Znaczy lico Refluksa może nie ta, że jakieś, tylko że nieszczepiony i w tym jednym temacie nie paradne od zacietrzewienia.
    Tekst ma już dwa dni? Chyba coś mnie ominęło.
  • Mój jeden dziadek, szczelał do Niemców w ramach AK, drugi ramach innych szczelał do AK.
    Drugi zanieszkał na Śląsku i jemu wsjo - miał rację, a mój ten taki, mój własny drugi rypał we więzieniu a potem w parę lat zmarł, który miał rację?
    No mój, bo go lepiej pamiętam, ten co szczelał do sowietów, nie ten co ba odwrót.
    Co musiała czuć matka, jak na szkole pisało "polegli w walce z bandą...", a mój dziadek walił do tych, co walczyli z rzekomą - dzisiaj bohatery - te z dawnej bandy dziadka. Ominęło go, bo nie poległ a odsiedział swoje i czterech przeżytych także - liczą się tylko trupy.
    Kraj zdechłych za ojczyznę bohaterów. Mówcie mi,  że nie mam racji..., już faszystowski kraj - bijcie się o UE
  • Kużwa, to nie pitolenie.....
  • Garść 27.10.2021
    Jak na każdym sklepie będzie widniała informacja o konieczności posiadania koszuli w saksofony, aby doń wejść, uznam że masz rację.
  • Racja to subiektywna sprawa, jest pandemia, trza ryja zakryć i pójść do punktu szczepień - nie jak niemądry Refluks - nie, bo nie!
  • poco 27.10.2021
    większość ludzi ma naturę tchórza, niewolnika, barana idącego za stadem ... homo sapiens ...
  • I gejowie też powinni - zaszczepić się, fajny gej atrakcyjnie może wyglądać w sukience lub mini.
  • poco 28.10.2021
    yanko wojownik 1125 kto to gejowie?
  • poco, Pedały
  • poco 28.10.2021
    yanko wojownik 1125 jak pedały? rowerowe?
  • poco, Nie, one się fujarami w pupę bzykają, naprzemiennie.
  • poco 28.10.2021
    yanko wojownik 1125 w pupę? matko ... toż pupa robi kupę przecie ...
  • poco , I co z tego, jak fajnie?
  • poco 28.10.2021
    yanko wojownik 1125 kurczę ... musze sprubować
  • poco 27.10.2021
    bądź zimny lub gorący

    niech Twa mowa będzie tak tak nie nie
  • Taki jezdem - kocham cię....
  • skandal 28.10.2021
    To straszne. Dramat
  • cos_ci_opowiem 28.10.2021
    Z tego, co się orientuję, to większość tych regulacji nie ma umocowania w prawie, ale dla tej władzy to nie jest problem, skoro można zmienić nielegalnie skład i funkcjonowanie TK. To co za problem kazać ludziom chodzić w szmatach na twarzach. Poczekajcie jeszcze z miesiąc i znowu będą obowiązkowe na zewnątrz. A szczepienia grup ryzyka nadal dobrowolne, bo to suweren, nie można nic im nakazać, a inni mają chodzić niedotlenieni, żeby chronić szurię.
  • Czyli mam ulec ohydnej manipulacji i wziąć udział w eksperymencie medycznym, zaszczepić się ryzykując zdrowie i życie, bo inni tak zrobili?
  • pansowa 28.10.2021
    Nadleśniczy Nuncescu Bierzesz udział i kształtujesz się w setkach manipulacji, eksperymentów i wątpliwych moralnie działań.
    Taki już jest współczesny świat.
  • poco 28.10.2021
    Nadleśniczy Nuncescu tak trzymaj, nie daj się, nie damy się
  • poco, Niech się sczepi baba, bo chłopa zrazi i jej umrze- swoją drogą bydzie wolna...
    Mi by się zaradna i obrotna przydała
  • poco 28.10.2021
    yanko wojownik 1125 para medy experyment fe
  • poco, Szczpe albo w łeb - kulą! I koniec z seksem!
  • poco 28.10.2021
    yanko wojownik 1125 a pocałuj mnie w tył ... będzie miło
  • poco, A jesteś babą, czy chłopem?
  • cos_ci_opowiem 28.10.2021
    Nadleśniczy Nuncescu dokładnie w takim samym eksperymencie bierzesz udział biorąc tabletki na ból głowy.
  • poco 28.10.2021
    własnie kurczę ... nie wiem
  • poco Ściemnia, szczepić  ją!
  • poco 28.10.2021
    yanko wojownik 1125 aaaaaaaaaaaaaaaaaa................... ratunku!, hilfe!, dzie som dzieci?!............................
  • poco, Ty jakiej jesteś płci? bo zapomniałem.
  • poco 29.10.2021
    yanko wojownik 1125 rzebym ja to wiedział/wiedziała/wiedziało
  • poco, Czyli zboczeniec.
  • poco 29.10.2021
    yanko wojownik 1125 rosszyfrowałes mię / jam zbok
  • poco 29.10.2021
    yanko wojownik 1125 albo zboka albo zboko
  • poco 6 min. temu
    yanko wojownik 1125 rosszyfrowałes mię / jam zbok

    I tak się sypnąłeś z płcią.
  • poco 29.10.2021
    yanko wojownik 1125 uuuuuuuuuuuuuuuu................ płakam
  • poco, Tam, bo teraz to Cie nie kocham.
  • *tak
  • poco 29.10.2021
    yanko wojownik 1125 to hociaż mnie wykorzystaj sexualnie
  • poco, Musisz założyć mini i damką bieliznę.
  • *damską

    oraz szmina i peruka
  • poco 29.10.2021
    yanko wojownik 1125 super / bedzie miło i ostro
    aż mi sta......... ten no wjesz
  • poco 29.10.2021
    yanko wojownik 1125 ale lubisz starszyh? wiekiem
  • poco, Załatwi się może makijażem - będę sobie wyobrażał pewną Austriacką poetkę.
    Lub zrobimy Cię na czarno - pastą kiwi.
  • yanko wojownik 1125 Jasiu, idź się wylansuj w kiblu.
  • Agata Durka 28.10.2021
    Rany czytam i nie wierzę!
    ŻYJ własnym życiem i nie zamień się w zwierzę (jako epitet, bo kochajmy zwierzątka)
    Zawsze jak Ci coś nie pasi w sklepie, państwie wybierz inne. Nie idź za stadem bądź sobą, szczęśliwa na maksa osobą.
  • Nie idę za stadem właśnie.
  • pansowa 29.10.2021
    Nadleśniczy Nuncescu Najlepiej iść za rozumem.
  • zingara 28.10.2021
    E tam udawaj niewidomego :)
  • Za trudne. Powołam się na transpłciowość. Muszą obsłużyć, jeśli nie chcą mieć sprawy o dyskryminację.
  • Nic nie zrozumieliście, co mnie nie zdumiewa.
    Ograniczana jest wolność.
    Nie trzeba ustaw.
    Ktoś sobie wywiesza kartkę na witrynie i komunikuje swe żądania, a wy się podporządkowujecie.
    Niedługo będziecie się na ulicy przebierać, żeby wejść do kolejnego sklepu, bo w nim inne nakazy, niż w poprzednim.
    Sami sobie kagańce założyliście.
  • pansowa 28.10.2021
    Przesadzasz
  • Tjeri 28.10.2021
    Tyle że ja nie noszę maseczki, bo ktoś mi każe. W dupie mam polityków. Noszę, bo przekonują mnie słowa specjalistów, lekarzy. Bo wierzę, że to ma sens.
    Gdyby to było tylko niczym nie poparte zarządzenie Pinokia, to przyznałabym Ci rację.
  • skandal 28.10.2021
    eksperymentem (dość niebezpiecznym) jest nie szczepienie się. widać stochastyczną korelację - w rejonach, gdzie jest najmniej zaszczepionych - najwięcej ludzi choruje na covid. umierają głownie niezaszczepieni. statystyka prawdę ci powie. i epidemiolodzy. nie Edyta Górniak. no ale żyjemy w takich czasach, gdzie każdy może być autorytetem. wiedza się nie liczy. jaką wiedzę o epidemii może mieć Edyta Górniak skoro skoro jej łepetyna to pudło rezonansowe?
  • Paweł Beer 29.10.2021
    Jest taka książka, a właściwie dwie; Pierwsza to: "Wywieranie wpływu na ludzi", "Druga to :"Człowiek-istota społeczna" Po lekturze tych książek zadaję sobie pytanie: Kto ma rację - renomowani medyczni eksperci w telewizorze, czy może renomowani psychologowie, którzy w tych książkach udowadniają, jak łatwo można człowiekiem manipulować(za pomocą mediów między innymi)?
  • Agata Durka 29.10.2021
    Zrozumieliśmy. Tylko wszystko ma dwie strony. Ja jako właścicie np sklepu,l mam prawo do wyboru klienta, tak jak jednostka, ma prawo do niewybrania mnie.
  • Tjeri 29.10.2021
    Nie najszczęśliwszy przykład. Póki co mamy art. 135 k.w. Wprawdzie z lat siedemdziesiątych, ale nie słyszałam, by go uchylono.
  • Agata Durka 29.10.2021
    Tjeri przykro mi, że prawo które cytujesz jest z lat siedemdziesiątych …. Cóż czas mija i obyczaje też. Ja musiałam mieć tarcze naszytą na kurtce, fartuszku. Nie mówiło się pedofilach w kościele czy w szkołach. Dzieci bały się czarnej Wołgi. Zmiany są nieuniknione, każdej strefy naszego życia to dotyczy.
  • Tjeri 29.10.2021
    Agata Durka
    Och, jest mnóstwo znacznie starszych przepisów, w niektórych krajach nawet kilusetletnich... Chyba nie rzecz w wieku, a w specyficznym czasie jakim był PRL - także w zakresie handlu.
    Pozdrawiam!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania